Weekendul asta

-M-am intrebat de ce oamenii trebuie sa fie disperati, de ce competitia inseamna agresivitate si de ce bunul simt si moderatie sunt naspa
-Am citit ceva care m-a bucurat pe un blog drag mie
-M-am vazut cu 3 fete cucuiete, am batut din gura muuult, am baut capuccino si am mancat muffins:P
-Am ajuns la concluzia ca eu chiar sunt cu capul in nori.Am luat autobuzul in directie gresita, am descoperit ca n-am cumparat bilet dupa ce am vazut 4 controlori in statie...m-am dat jos si am mers jumatate de ora pe jos
-Mi-am machiat "de proba" o fosta colega de facultate!!Ati vazut deja
-M-am laudat in 4 zari cu pitica mea frumoasa care acum poseda si una bucata dinte:D
-M-am uitat la Romanii ai talent si inca o data mi-am pus semne de intrebare legate de poporul nostru ospitalier si frumos:P
-Am dormit putin si am fost cam indispusa
-N-am apucat sa fac mare lucru din ce intentionam:))
-M-am mai vazut cu inca o fata cucuiata, i-am dus prajituri ca TREBUIE sa se ingrase la loc, am tocat din gura iar si am balit la colectia ei de uoje, make-up si alte cele
-Am fost uimita sa primesc muuulte complimente fara sa fac nimic special. Cred ca impacarea cu mine a inceput sadea rezultate!
-Am umblat de bezmetica sa ii iau picei scaun pentru masina. Si i-am luat!!Nu pot sa cred ca ea la 6 luni jumate nu mai incape in scoica. Asta pentru ca deja e la greutate si lungime cat un copil de 9 luni. Giganta lu' mama!!!
-M-am chiorat prin vitrine. Maica ce de toale mi-as luaaaaa!!:(
-Am bifat, am debifat, am oftat, am indesat diverse mancaruri pe gat, mi-am facut planuri, m-am certat cu oameni, am ignorat oameni...

It's been a busy weekend!!

Share:

1 comentarii

  1. Sa stii ca cucuiata cu colectia de uoje does share colors, asa ca...be my guest! Abia astept sa vad si eu picea, mai ales intr-un tutu, facem unul special pentru ea, cum nu a mai fost altul!

    RăspundețiȘtergere