Weekendul asta...

Da, stiu ca n-am mai facut postari despre weekendul meu de cateva saptamani. Nu-i nimic ca fac iar:P Asadar si prin urmare, grecii fac comert pe mare!!!Aaaa si sa va precizez ceva!!Eu consider si vineri zi de weekend=))Si daca ar fi dupa mine as face si ziua de luni prelungire de weekend!:D

So weekendul asta...

-M-am enervat pe vremea cretina care nu mi-a dat mari posibilitati de scos picea din casa
-Am facut o mini maxi criza cand am descoperit ca nu mai am un briliant pe verigheta. M-am dat de ceasul mortii, nu ca nu l-as putea inlocui..si pana la urma am zis ca asta e. Pentru ca intr-o noapte cu ochii carpiti de somn sa descopar ceva stralucitor pe gresie in baie si sa vad ca ceva-ul ala e chiar briliantul meu. Acum trebuie sa merg sa mi-l pun la loc!!Ce noroc am avut avand in vedere ca e milimetric!!!
-Am facut o vizita unei fete dragi care are si ea blog, Simo, de la Simo's lifestyle and beauty blog. Si-a luat apartament la 5 minute de ai mei si m-a chemat sa ii vad cuibusorul. Am mancat tarta, am flecarit...placut. Mai facem!!
-N-am inteles exact de ce pitica mea a decis ca shoes are evil si si-a aruncat minunatie de tenesi ruoz din picioare direct pe alee. Noroc ca m-am repliat rapid si i-am recuperat.
-Am realizat ca 8 kile 500 de bebelusa bine impanata inseamna mult in raport cu o mama de 49 de kg.
-Mi-am facut gherutele. Prettyyy!!I'll show ya!!
-Mi-am facut niste liste mentale si in scris pentru diverse. U know me and my love for lists!!!
-Am decis ca e cazul sa ma epilez in multe locuri de pe geografia corpului meu dar FIRESTE nu am avut timp
-M-au apucat poftele de dulce. Ma rog, la mine asta e ceva zilnic, dar nah!!Bunicii m-au cinstit cu ecler si mama a prestat una bucata prajitura delicioasa..A se vedea poza. N-am exagerat...PROMIT!It lookes weird but it was yum!!



-Am decis ca vreau si pot!!Ce??ORICE!!:p
-Am citit bloguri bune, mi-am amintit de vise pierdute si am decis sa le regasesc pana nu sunt prea baba:))
-M-am enervat. Nu spui pe cine ca nu e frumos!
-Am ascultat urlete picei cauzate de dinti. Cand dracu ies nenorocitii aia odata???!!
-Am dat la ros una bucata deget foarte spalat. A fost incantata, mi-a oprit circulatia...Cum pot niste gingii sa fie asa puternice??
-I-am zambit senin farmacistei care se uita la mine dubios pentru ca pe sub gulerul pardesiului se vedea bluza de pijama cu mutunache.Ce???Era sambata...dupa-amiaza da, dar Katiei ii plac hainele cu mutunachi, rade la ele:PSi am plecat iuteee ca urla tare si aveam nevoie de gel calmant pentru gingii
-M-am gandit ca ar fi cazul sa fac ordine in dulap. Dar n-am facut!!!
-M-am ofticat ca a racit mama si nu a putut sa faca babysitting la gagica mica. Si asa am anulat una bucata proba machiaj for a friend, una bucata intalneala alta prietena...in fine, mai multe chestii.
-M-am gandit ca nu mi-ar strica o zi de 48 de ore, o rezistenta la oboseala tripla si vreo 200.000 euro in cont:))
-Am facut o baie scurta dar satisfacatoare!!Daca va ganditi la prostii sunteti purcele!!!

Gone with the wind,
Deena

Share:

2 comentarii

  1. :)) si eu port pijamale cu mutunache..ma binedispun cateodata..sa-ti traiasca picea..pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaai! postarea asta e absolut savuroasa!!
    nici nu ma mir ca te-ai inteles bine cu MooNy, aveti acelasi tip de umor in expunerea detaliilor vietii de zi cu zi, v-as asculta/citi toata ziua :)

    RăspundețiȘtergere