joi, 7 aprilie 2011

Crema care mi-a scos fata din criza!!!

Nu vreau sa aud comentarii rautacioase cum ca "Uite, a primit coletul de la Farmec si se bucura si acum scrie de o crema de la alta firma ca ii place!!!" Pentru ca vreau sa cred ca cititoarele mele sunt fete destepte si pricep. Daca am si baieti pe aici sa ma scuze dar tare m-as mira:))

Si sunt convinsa ca si companiile inteligente pricep. Cum am spus eu cu fidelitatile le am doar in domeniul conjugal. Ok si in prietenii unde e cazul!!In rest, sa fie multe, de toate, variate!! O sa imi spun parerea despre toate marcile si produsele incercate cu aceeasi sinceritate. Indiferent ca am dat bani pe ele, ca mi le-a trimis producatorul sau ca mi le-a facut cadou mama, matusa, pisica, bunica. Acum ca am scapat de aceasta dilema care m-a impuns in ultimele zile let's proceed to the subject of our review!!!

Crema pentru depigmentare


Oameni buni din lumea larga!Moaca mea nu a excelat niciodata in ten luminos si fara de prihana. Nu am fost excesiv de cosuroasa, dar nici cu tenul ala perfect pe care il au unele fete. Pe care le invidiez verde pana la moarte de altfel!!:P Am avut o perioada naspa pe la 15-16 ani (adica cand e mai de nedorit sa arati nasol) si apoi m-am trezit lebada. Pana anul trecut. Cand hormonii de sarcina si-au batut joc de mine. In ultimul hal. Cu ipocrizie, scos de limba si aratat de cotu' si piscotu'

M-am trezit cu fata plina de tot felul de chestii care de care mai putin atragatoare. Cu un ten care din mixt a devenit ceva ce nu exista in nici o descriere cosmetica. I-am dat inainte cu diverse ritualuri de curatare si hidratare, dar nimic nu a functionat. Dupa ce am nascut, la vreo doua luni situatia s-a mai ameliorat.Tot ma mai trezeam cu constelatii de diverse, dar mai rar. In schimb ramasesem si cu niste frumoase pete de la cosurile zgandarite. Ba mai mult, porii mei pareau bagati sub lupa. Numai ca fara lupa.

Si a venit pachetul Cosmetic Plant!Si mi-am zis "Pentru burticoase si proaspete mamici. This could really work!!!" M-am dat cu crema dimineata si seara. Evitand zona ochilor pentru ca mi se parea ca ustura un pic. Maybe it's just in my head!! Am constatat dupa o saptamana ca e misto, dar ca pentru zi mai bine ma rezumam la ceva mai lejer.

Sa explic. Cand am deschis recipientul crema parea asa "groasa" ca m-a luat cu tremurat. Ma gandeam ca sa vezi consistenta grasoasa!Nu e. Deloc. In ciuda texturii care te pacaleste e destul de lejera si intra iute in piele. Doar ca moaca mea ziua produce sebum zdravan in zona T si e mai bine sa nu o provoc cu ceva prea hidratant! Asa ca i-am dat inainte cu crema asta numai seara!!

Dupa o luna jumatate de testare pot spune atat:am inceput sa ies iar din casa fara machiaj. Deloc. Nici un pic de fdt sau pudra!Sa nu va ganditi ca arat ca din reclame. NUUU!!Dar tenul meu e mai bine decat a fost in a long long time!Mama care e cel mai aspru critic al meu cand vine vorba de moaca mi-a zis acum vreo doua seri(fara sa o intreb eu nimic):"ce bine iti arata fata!!" Yess victorie!! Asa ca da, e foarte probabil sa mai folosesc crema asta mult si bine.Sau atat vreme cat imi face bine. Singura sau combinata cu alte cele.

Cred ca e foaarte potrivita pentru un ten uscat, clar l-ar face fericit. Mie chiar mi-a estompat petele de la cosuri si cred ca ar avea sanse sa functioneze pe petele cauzate de sarcina (eu nu posed din fericire!). Ca bonus crema miroase delicios, a tarte cu lamaie(pofticioasa de mine...)

Inca un produs foarte fain pe lista Cosmetic Plant!Sunt multe..se aduna!!Nota 10 cu felicitari!Treci pe raftul cu minuni!

P.S:Cum naiba pot sa scriu atat fara sa ma plictisesc pe mine insami???

9 comentarii:

  1. Mi-ar fi placut sa vad o poza cu fatza ta, before and after ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ar fi fost o idee foarte buna!!Pacat ca sunt cam blonda si before nu posed poza. Decat cu fond de ten si alte tencuieli. Deci irelevant!! Sau am??O sa caut si daca gasesc promit cu mana pe buletin ca pun!!Schimbarile nu sunt neaparat spectaculoase, dar pielea e mai luminoasa, respira aer proaspat parca!!Si nu mai am 6532 bubite pe moaca!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma bucur enorm ca ai gasit produsul potrivit, conteaza atat de mult sa te simti bine in pielea ta, cu sau fara make-up! :)
    O voi incerca si eu dupa ce am citit postul asta.
    Nu am tenul problematic, insa in ultima perioada am niste pete ciudate, cred ca au aparut in urma unui tratament cu antibiotice. Merci pentru heads up! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. de unde ti-ai cumparat crema , cum se cheama exact si cat ai dat ? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca da, ma simt din nou uman!!:)Sper sa iti placa si tie!!Am din nou dovada ca pentru a fi bun un produs nu trebuie sa fie si scump!!

    Iulia, deasupra pozei este scris numele cremei si daca clickai acolo te duce pe site la Cosmetic Plant, unde poti citi detalii "tehnice" si pret. Eu o am de pe site, dar o gasesti si prin plafare si posibil in Dm(dar nu o au mereu)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte haios si informativ postul tau..
    Auzisem ca ar fi buna si ptr cele cu pistrui..
    Oricum, o s-o tin minte..Mai ales acum, dupa ce-am citit review-ul tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce o sa le creasca astora vanzarile :))) imi cumpar si eu :Daca nu i ok macar nu dau multi bani pe ea :P Eu chiar imi doresc sa mai pot iesi din casa si fara machiaj,din motive graba si bebe :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Daaaa Irris:P Le cresc cota de piata:P Nu le-as lauda daca n-ar fi produse faine. U'll se ca mai urmeaza si cate o critica la diverse:P Aia zic si eu macar sa incerci, ca nu pierzi bani multi!! Mie imi spui de lipsa de timp??Nu m-am mai machiat de ahahahahaha!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Suna foarte bine crema, eu am avut-o pe cea de la farmec pentru depigmentare,mirosea a cauciuc ars si mi-a umplut fata de brobonite in 2 saptamani. Tot cu cremele de la cosmetic plant am scapat de ele :D

    RăspundețiȘtergere