Tag-Primele mele cosmetice

Nu cred ca am fost tag-uita de cineva (probabil s-a saturat lumea sa imi dea tag-uri pe care nu le faceam, but you see....the new me is like a working bee). Si ce daca??Vazut, placut, vreau si eu, executat.

Mi se pare atat de tare tag-ul asta. Si cu toate ca am o memorie de speriu oamenii cand am inceput sa ma gandesc nu am reusit sa imi amintesc chiar foarte multe chestii. O sa va spun ce mai stiu. Ce nu, ghinion!!!

Cand eram mica cat o furnica ma spala mama pe cap cu sampon de urzica (zice ea) si cu sapun d-ala de care se gasea:P. Pe la 10 ani am folosit prima oara "strugurel". Nu stiu daca avea un nume, era de la farmec, era un rosu portocali gelatinos si era sub forma de "ruj" chestie care ma incanta teribil. Pe la vreo 12 ani ma dadeam cu o mostra de ruj de la Oriflame. Era un alb roz sidefat care eram convinsa ca ma face irezistibila=))

La 13 ani am dat cu nasul de primele farduri. Pe care fireste nu le foloseam decat o data la cateva luni cand mergeam pe la vreo petrecere mareata:))Erau unul turcoaz, mono de la Seventeen si unul cu o culoare dubioasa si de nedescris, dar foarte nice, de la Colour Trend, Avon(Era nuanta Angel Food-marfa nume!!).Apoi au urmat truse mai mari si mai mici de la Ruby Rose. Toate am trecut prin era asta.Cand m-am prins eu ce si cum am avut trio-uri de la Seventeen. Unul cu nuante de roz si unul cu ceva verzuliu(de ce le-oi fi aruncat ca tare erau misto???:))



Foloseam deja glossuri de la Miss Sporty. Aveau gust de bomboane topite, straluceau frumos si mi se lipea parul de ele.




Am inceput sa ma dau si cu mascara. Tot de la Miss sporty era. Si apoi am trecut la Rimmel Extra Super Lash pe care il iau si acum...ca e misto. Aaaa da si Great Lash-ul pe care cred ca l-a avut toata lumea. Aveam dermatograf negru tot de la Miss Sporty.



Primul fond de ten a fost Calming Effects de la Avon-Aveam vreo 15 ani si ma tinea un fond de ten trei secole ca ma dadeam foaaaarte rar.A fost dezamagaita si m-am simtit tradata cand pe la sticluta numarul 3 i-au schimbat formula!! Am avut o pudra de la Maybelline. Nu mai stiu cum ii spunea. Era misto. Mi-a luat mama un ruj L'oreal cu miros si gust de zmeura. Culoare superba. Nu l-am mai gasit dupa aceea ca l-as fi cumparat toata viata.




Geluri de dus...eram fan si nu prea faceam discriminari:Fa, Avon, Palmolive..Nici acum nu fac discriminari. Daca miroase bine si nu imi ies bube , e bun!!!Creme de corp...eram maniaca. Aveam colectie. Majoritatea de la Avon, alea care miroseau nimic dar nu hidratau nimic.

Cu parfumurile am fost smechera. Mama primea din alea faine si cum primea multe imi dona si mie. Asa ca ma dadeam cu Salvador Dali si cu Kenzo de pe la 13 ani. Dar mie imi placea si B.U. ala clasic, cu cutia galbena si capacul albastru. Nici ala nu l-am mai vazut pe piata.

Ma dadeam cu lac transparent si prima oja colorata a fost turcoaz. De la Miss Sporty. :P:P Apoi una gri inchis cu irizati mov, de la Color Trend. Aia a fost in "perioada rock":))) cand am intrat la liceu.

Amintiri cosmetice...Cine mai impartaseste???

Eu as fi curioasa sa aflu ce foloseau Modniza, Anais, Jules, Ramona...si nu numai. Dar ele in principal!!

Pupaturi cam mohorate, Deena

P.S:Ma ceva in ea vreme tampita!!!

Share:

0 comentarii