sâmbătă, 30 aprilie 2011

Not the best days in my life!!

Nu, de data asta nu lenea m-a tinut departe de postari. Din pacate pitica mea, ca toti copiii mici are o perioada nefericita. I-au iesit deja doi dinti si acum are o mega eruptie(inca 3 -4 pe drum, care vor iesi cam in acelasi timp). Suplimentar a facut rosu in gat (nu pot sa imi imaginez cum si de ce.....) si m-am trezit cu febra zdravana, cu multe alte cele pe langa:L burtica deranjata, vomitat... Nu va spun ca n-am dormit ca nu mai conteaza. Nu va spun ca nu mananca si a slabit si ca bocesc langa ea, ca oricum eu sunt foarte panicoasa de felul meu.

Va spun doar ca acum e cel mai importnat pentru mine sa o vad iar bine si vesela, sa poata iar sa manance de toate cele si sa pape cu pofta, sa putem sa iesim in parc fara sa ne temem ca daca bate vantul o sa fie mai rau..De aceea stau pe langa ea cat cuprinde, iar cand doarme incerc sa recuperez ce mai e de facut prin casa. Seara pic secerata si dorm o ora doua, ma trezesc, ma mai culc juma de ora, ma mai plimb doua ore cu ea in brate, iar mai dormim jumatate de ora!! Ciudat, dar chiar daca ma simt neputincioasa si inutila si ma gandesc ca poate am gresit eu ceva si n-am ingrijit-o bine, ma simt poate mai mama ca niciodata. Pentru ca desi mi-e somn nu pot sa dorm fiindca stau si ii sterg fruntea si parul de transpiratie si cand atipeste, pentru ca trebuie sa ii dau ceai sa nu se deshidrateze si cand ea e cu ochisorii inchisi. Ar fi multe de spus, dar deja asta e o postare mai personala decat mi-as fi dorit..Dupa ce va trece perioada asta o sa imi spun ce directie imi propun sa apuc cu blogul, mai ales ca la un moment dat ma batea gandul sa il abandonez. Numai ca intr-un fel si blogul e un copil de-al meu..mai vitregit de soarta,dar na!!!

Azi dimineata dupa aproape deloc somn am mers si am facut machiajul pentru cununia prietenei care a mai aparut aici pe blog. A fost total diferit de ce ii facusem la proba:)). Foarte simplu si cam de zi in opinia ei, dar i-am respectat dorinta, mai ales ca n-aveam putere sa ma opun la ora aia:P. A iesit dragut si a fost incantata. Astept pozele de la eveniment....probabil in cateva zile pentru ca na, trebuiesc bibilite si pregatite...

Voi reveni in forta, va promit, dar se pare ca viata vrea sa imi mai serveasca asa cate un sut in fund ca sa nu ma mai plang de toate nimicurile si ca sa invat sa apreciez ce am si sa invat sa lupt mai mult pentru ce nu am!!!

Imbratisari putin planse de la Deena...

8 comentarii:

  1. Esti adorabila! Nici sa nu-ti treaca prin cap sa abandonezi blogul. Ii doresc mult multa sanatate la piticuta, si vei vedea ca o sa treaca totul cu bine>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooof, iubita, o sa vezi ca se rezolva toate. Tine-te tare, ca o sa se faca bine repede piciulina, o sa vezi. Sanatate multa si te pupicesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai sa vezi ca zilele astea trec repede si te asteptam iar pe blog.Si eu am avut niste momente cu pitica mea cand eramica de credeam ca nu mai apuc sa o vad mare, cand stateam cu inima la gura si tresaream de frica sa nu raceasca iar , sau sa nu pateasca ceva, dar au trecut si acum are aproape 5 ani.Te pup si fruntea sus , ai sa vezi ca in no time va veti bucura cum trebuie de caldura de afara.Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ufff, eu de mult timp nu am mai trecut prin asa ceva...avand in vedere ca surioara mea cea mai mica are 13 ani.Dar are mama grija de asta si peste 3 luni o sa-mi aduca un bebel :)) La 22 de ani nu mai speram asta :)) .Oricum , important e sa fim sanatosi si sa avem grija de astia mici.Trecem noi peste toate. Familia e foarte importanta ...
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. ai incredere ca se rezolva toate:>
    fii puternica si optimista:)
    sanatate si sa auzim numai de bine:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dulce mi se pare.. Mai am o prietena mamica si asa-mi zice si ea ca sta si plange cu aia mica ca-i apar dintisorii. Cred ca voi va panicati si suferiti mai rau ca ele :P pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. imi pare rau pt micutza ta, sper sa se faca bine cat mai repede!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mami,nu mai gandi asa, nu s-a imbolnavit din vina ta, capul sus si mergi mai departe,are nevoie de tine puternica, da???Asa sunt bebelusii:*
    Si nu renunta la cel de-al 2lea bebelus,da?

    RăspundețiȘtergere