Weekend-ul asta..



Uhuuu, e inceputul saptamanii!!Cine se mai bucura din suflet??? Crickets...ala io, ala io!:)))

Ia sa vedem ce am mai facut eu in astea doua zile!!

  • M-am trezit la 6 jumate cu o dorinta nebuna de a imi trage doi pumni in cap! Pentru ca am zis ca nu e bine mi-am facut o cafea si mi-am vazut de ale mele.
  • Am ramas surprinsa de placerea cu care Katia a mancat terci de ovaz cu diverse chestii prin el! Victorieee!
  • M-am tarat prin supermarket intr-o stare de letargie pura enevandu-mi sotul ca ma intorceam din drum la 2 minute pentru ca uitasem cate ceva. Desi eram cu lista in mana. Nu am fost in apele mele clar!
  • Am apreciat enorm faptul ca pitica a vrut sa il bocane pe ta-su la cap si m-a lasat pe mine sa asez cumparaturi si sa fac mancare: ciorba de porc, respectiv cartofi la cuptori cu carnati (pentru pice meniul a aratat usooooor altfel)! Eram intr-o stare prielnica mancatului de porcarii. And so I did!
  • Am citit povesti pana m-a luat durerea de gat convinsa ca am biruit monstrul. S-a dovedit mai tarziu ca monstrul mi-a tras teapa si n-a dormit nici 5 minute. In schimb s-a jucat in patut cu maxima satisfactie ca mi-a tras clapa!
  • Am spalat o tona de vase si am injurat printre dinti intrebandu-ma a nu stiu cata oara cum pot 2 oameni jumate sa produca atata dezastru?:)))
  • Am frecat menta pe net cu multa gratie. In special facand mental notes despre minunatii pe care le vreau daca o sa castig la Loto. Avand in vedere ca nu cumpar bilete s-ar putea sa dureze ceva cam mult!
  • Inca enervata pentru ca mi s-a tras clapa am lasat-o pe maimuta junioara sa manance la "trezire" cu taica-su. Pedeapsa suprema...pentru el!:))
  • Am plecat sa ne plimbam in centru ca era vreme inimaginabil de buna.
 
  • Am hranit porumbeii din piata mare cu covrigi. Sunt imbuibati I tell ya, aproape ca se uita in scarba la mancare. Ingratii!:))
 
  • Am lesinat de ras cand fata mea, dupa ce a vrut o poza langa o statuie, s-a dat jos de pe piedestal si i-a zis :"Multumesc nenea statuie ca ai facut poza cu mine!" In limbaj usor modificat dar extrem de inteligibil. Sa mai spuna cineva ca nu e copilul bine educat!!
  • Am stat cu inima cat puricele cat cei doi copii si-au facut ritualul de suit pe Podul Minciunilor (sau Mincinosilor...ca nici dupa atatia ani nu sunt pe deplin sigura care e denumirea oficiala), cu Katia cocotata pe margine privind privelistea! Nu chemati protectia copilului va rog!
 
  • Am descoperit un "ceva" unde trebuie sa o duc pe mama cand ajunge la Sibiu. Din pacate era inchis dar arata promitator.
 
  • Am coborat scarile de langa Biserica Evanghelica si am ramas stana de piatra cand m-a pus al meu sot sa ma uit in spate la o fereastra. L-am vazut pe dumnealui. You are all very welcome!:)) Pe urma am dezbatut daca o fi pe bune sau nu si pe cine o fi hacuit ala de sta in turnul respectiv.:))
  •  Am pozat pentru voi stalpul de langa Casa Calfelor. Mi s-a parut mereu o chestie tare interesanta. Calfele calatoare care isi termina ucenicia sau ma rog, care trec pe acolo lasa fiecare pe stalpul acela un "semn" al meseriei lor.
 
  • Am intrat in magazinelul de hobby si mi-am zis ca si acolo trebuie sa o duc pe mama. Numai ca nu stiu ce facem cu copilul. Nu de alta dar in cele doua minute cat am stat acolo punea mana pe toate alea si excalama asa:"mami uteee schipici, mamiiii uiteee malgeleee, maaamiiii atici colorate". Adevarul e ca deep inside si eu aveam aceleasi reactii!:)) Cand ma uitam la Fimo si al meu sot a intrebat ce e ala iar raspunsul Fimo l-a derutat mai tare am decis ca am stat prea mult acolo!
  • Am intrat la Humanitas iute iute cat sa miros niste tarte Yankee. Din pacate pentru mine au adus o gramada de noutati. Totusi m-am mega abtinut si am plecat doar cu minunea asta cu gardenie care e dementiala. Dar stiu deja inca vreo 10 tarte pe care le vreau!
 
  • Mi-am spus sa arunc un ochi intr-un magazin de incaltari pentru ca in cele din urma va trebui sa renunt la cizme. Erau urati, scumpi si vanzatoarele barfeau ca la usa cortului niste clienti care tocmai iesisera. Le-am aruncat my stinker eye si am plecat stiind ca o sa ma manance nasul de la ce or gasi de barfit dupa ce ies si eu!
  • M-am jucat cu plastilina!:P

 
  • Am avut movie night cu Katia. Mica sirena. Si popcorn. Filmul nostru a fost asa tentant incat Mihai si-a abandonat treaba si ni s-a alaturat!Am fost extrem de surprinsa ca n-a adormit!:)) 
  • Am facut o maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeee baie cu muuuulteee spume!
  • Am mancat zmeura!:D
 
  • Schimbarea de ora nu m-a afectat deloc. In schimb picea mea a dormit cu aceasta ocazie pana la 9!:))
  • Dupa ingurgitarea micului dejun mi-am facut gagica pachet si am trimis-o cu tati la prietenele ei gainile!:)) Mie mi s-a dat liber dupa cum veti vedea!
  • M-am apucat de facut haleala. Un pui la cuptor indesat in (pardon de vorba) fund cu portocale si mere, o tava de ciuperci alea alea. Am adunat prin casa diverse, am aspirat, am sters praf. Pac s-a dus o ora! Si da, stiu ca era duminica, dar c'est la vie!
  • Am lancezit pe youtube si mi-am aprins o tarta.
 
  • Am baut un ceai bun. Asta. L-am primit din Auchan de la mama si e cu adevarat spectaculos, ceai negru cu portocale si violete. Eu tin cutia pe blatul din bucatarie pentru ca imi place de mooooooooor!!
 
  • Am intampinat copilul inapoi acasa si mi-am lasat creierii inundati de vestea a tot ce a facut ea cat a fost plecata. Dupa care am inceput sa descopar pe rand :jeleurile din gentuta, pufuletii din geanta cu hainute de rezerva, cruciulita de la gat. Daca n-o rasfata toata lumea pe asta mica nu e zi buna!:))
  • Am mancat cu totii pe fundalul lui:"mami si elefantul mic papa" in timp ce cu o mana indesam mancare in gura ei, cu o mana in gura la mine si cu o mana la elefantul de plastic. Da ati calculat corect. Am 3 maini. Si 4 neuroni. Maxim.
  • Am reusit sa o adorm pe bune!
  • Am citit si am baut un shot! De Harribo. Sa nu ii spuneti Katiei unde am ascuns jeleurile alea si cum le mananc eu de fapt dupa ce i-am zis ei ca nu sunt bune!
 
  • Mi-am compatimit sotul pentru ca a trebuit sa faca vreo doua ture sa ajute diversi cu: mutat, reparat nush ce. Asta pe langa faptul ca la el weekend-ul a  fost compus din desene tehnice si cotari de piese. (whatever that means)
  • Am plimbat picea pe afara pentru ca era cald (pacat ca batea un vant de te lua pe sus). Am zis ca nu se poate asa ceva cand Katia a vazut o buburuza strivita si mi-a zis:"mami, cred ca buburuza asta a lesinat!" SI EU!!
  • Mi-am amintit de copilaria mea scotand de la naftalina papusile mele Barbie. Care acum au incaput pe mainile altcuiva! Si da, ati auzit bine, papusile alea au circa 15 ani. Plus minus 2 ani. Alea micute sunt un mix dintre unele vechi de ale mele si cateva noi de ale Katiei. 

 
  • Am apreciat surpriza domnului sot care a revenit de la mutari de prieteni cu daruri pentru mine si copil. Hmmm he knows me well! Ciocolata face din mine un om mai bun!
 
  • Am exclamat de fericire ca dupa 35000 de oua Kinder am gasit si noi o surpriza din seria Star Wars. Katia cand m-a vazut asa plina de entuziasm mi-a dat-o mie sa o agat la chei!
  • Am imbaiat copil si uscat o claie de par. Uneori ma ia cu lesin de cald pana o usuc pe Rapunzel a mea!
  • Am calcat un catralion de haine!
 
  • Am pictat Shrek Green nails si am capitulat in fata unui somn crunt dupa ce am observat ca la Tv sunt numai porcarii.
La voi cu s-a desfasurat weekend-ul?:)

Share:

26 comentarii

  1. Un weekend cu adevarat incarcat.
    E am facut putina miscare desi mi doream sa hibernezo zi dar gata, a venit priimavara.
    Ce parere ai despre "Cadoul"? Nu-i asa ca e geniala? ;))
    Vrau si eu la Humanitas, neaparat! Vreau tarte, neaparat! ;))
    O saptamana frumoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A venit primavara pe naiba!!Mama ei!:((
      Mi-a placut la nebunie, chiar ma gandeam sa ii fac review!:))ATi-am spus deja ca am plans la sfarsit ca o fraiera!
      Go get yourself some tarts!

      Ștergere
  2. Doamne, cum ai avut timp sa faci atatea?! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt chiar asa multe, par asa.Dar unele activitati iau putin timp sau se fac concomitent!:))

      Ștergere
  3. interesant magazinasul , iubesc Sibiul , nu am fost de 2 ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iubesc orasul asta!:) Te astept sa treci pe aici si sa dai un semn!:)

      Ștergere
  4. vaaaai, de unde ai atata energie??? si nici cafea nu bei!
    in alta ordine de idei, mie mi-ar placea foarte mult sa stiu ce arome de Yankee mai ai pe wishlist!! daca vrei, facem schimb de impresii si de wishlisturi. we're both good at this! :) chiar! la voi cat costa o tarta? la noi sunt 6 lei. dar am vazut ca pe cea cu gardenie era trecuta o reducere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba am reinceput sa beau cafea dar cu lapte si zahar. O mare schimbare de la cafelele mele negre din liceu si facultate.
      La noi tartele sunt 5.5 Ron si in fiecare luna baga la reducere o aroma sau doua. Si lumanari si tarte. Deci am luat-o pe asta cu 4 lei.

      Ștergere
  5. oau ce weekend...sincer iti spun ca ma gandesc la fiecare sfarsit de saptamana/inceput de saptamana la postarea aceasta pentru ca stiu ca ma voi binedispune :) o saptamana minunata iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh weekend obisnuit!:P Ma bucur ca te binedispun postarile mele!:)

      Ștergere
  6. Mi-a facut asa mare placere sa iti citesc postarea :X Fetita ta e dulce foc :) Ai avut un weekend incarcat, dar frumos.
    Eu m-am inchis in casa si am facut maraton de episoade House :)) Nu foarte productiv, dar extrem de placut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sincer mi-e dor sa pot face maraton de episoade din ceva!Dar nu cred sa mai am sanse prea curand!:))

      Ștergere
  7. De sus in jos: mi-a cam stat inima in loc cand am vazut poza cu Katia cocotata. Mi-or aparea si mie instinctele de muma. :))
    Despre domnul de la fereastra...hmmm...cum sa zic eu sa nu sune ciudat?? Ei, tot o sa sune! Am adormit cu asa ceva in brate in timpul facultatii. Creepy, double creepy! Pt ca invatam oasele capului si pt ca adorm stand in fund la orice ora din zi si din noapte. :)))
    O tarta am luat si eu de la Bonsai, dar nu Yankee. A noastra e cu miros de ciuculata, cum altfel?! :D
    Ceaiului Basilur i-am dat si eu ocoluri in magazin, i-o veni si lui randul sa fie "moftul saptamanii". :)
    Si al meu iubit s-a infatisat saptamana trecuta tot cu o Milka Luflee. :) La fel de incantata am fost si eu. Imi place ciucalata mai mult acum decat atunci cand eram copil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi sta inima dar nu ma bag in aventurile ei cu tati ca si asa e fricoasa si nu vreau sa ajunga gaina lesinata ca mine!:))
      Dubiul meu e daca domnul din fereastra era pe bune sau doar butaforie!:))
      Ia si tarte de la Yankee, n-o sa regreti!Ti-o jur pe raspunderea mea!:)
      Mama a luat ceaiul asta la reducere, vreo 13 lei si jur ca e demential.
      Mie imi placea si cand eram copil si acum. As manca numai ciocolata toata ziua!:)))

      Ștergere
  8. Ce imi plac postarile de genul :) ai o fetita frumoasa, sa iti traiasca si sa te faca fericita toata viata, te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac aceste postari! Multumim de urare!:*

      Ștergere
  9. O da! Poza cu căpăţâna în geam este senzaţională! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu!Ma luase cu tremurat!:))

      Ștergere
  10. Ah! Imi place la nebunie cum scrii!! Noroc ca scrii asa placut, ca altfel nu te iertam ca mi-ai facut pofta cu popcorn :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Popcorn-ul se face repede deci chiar ma poti ierta!:) Iti multumesc pentru compliment, inseamna foarte mult pentru mine!:)

      Ștergere
  11. hahahaha, foarte tare faza cu buburuza care a lesinat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E in perioada replicilor colosale. Azi mi-a zis asa:"Mami, esti perfecta, tati nu e perfect ca nu imi face mancare!"=))

      Ștergere
  12. Eu la asta cu hainele am renuntat. La modul : descurcati-va care cum puteti :))! Al meu barbat e plecat in tari straine deci nu mai e nevoie sa i le calc de o luna jumate deja, iar alea ce imi trebuie mie sa arate impecabil le ususc pe umerase. Maaaaaxim calc halatele pentru scoala/lucru si 2-3 rochii. Stiu, sunt culmea lenii :))!

    Ah, si apropo de replici colosale..."Mami, te rog frumos sa stai jos si sa ma asculti, ca pe mine Mariana ma asculta si face ce zic eu! " - Mariana e bona. Mda, joy.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Eu am o problema cu hainele calcate!:))Intr-o vreme calcam si pijamalele dar am renuntat!:))La mine nu prea am unde sa usuc pe umerase ce ar trebui asa ca nu merge varianta asta. Bine, eu fac ceva de genul le stivuiesc pana nu mai avem cu ce ne imbraca si o data la doua saptamani fac o campanie enorma de calcat!In care vreau sa ma sinucid!:))

      =))E bine ca Mariana e cuminte!Astept cu interes sa vad ce o sa scoata pe gura cand va incepe gradinita!Ceea ce nu e foarte departe!:))Deocamdata e cu mine si le contorizez, mai incolo. Oricum perioada perlelor e senzationala!Mai putin cand treci pe langa un bochetar si ea urla in gura mare:"mami, nenea e murdar!mami de ce pute nenea?"=)))Shhhhttt kid!!U wanna live??:)))

      Ștergere
    2. Da, da, si eu, cine mai era nebun ca mine sa calce absolut toate carpele din casa ?! Mi-a trecut, ca la cate haine are fie-mea fac cu nervii :))! Dar am alta manie : spal minim 2 masini de haine pe zi. Nu le suport mai mult de una-doua purtati...

      Daaaaa, asta cu boschetarul am patit-o si eu :))))! Eu am crapat de ras cand am auzit-o, nu alta! Dupa care i-am zis ca nenea e amarat si bla bla bla, la care ea : " Aaaa, sa il mangai sa ii treaca ?! " .
      Ce sa mai zic, am suit-o in masina si am ras pana acasa ...

      Ștergere
    3. :))Sister in madness!Si eu tot asa! Mama cand vine la mine turbeaza!A zis ca nu mai poate sa auda masina aia de spalat mergand intruna!:))
      Si eu i-am zis ca e amarat si stie si ea ce si cum dar replica a fost ca:"ii dam sa pape dar sa se spele!"Yup!Kids nowadays are great!:))

      Ștergere