A Statement in Black - OOTD

 Va spuneam la ultimul outfit postat ca am mai facut o super captura pe Kurtmann si ca urmeaza sa v-o prezint. Ei bine, era vorba in propozitie despre aceasta fusta Zara care mie personal imi pare un vis frumos. 

Am pandit-o vreo cateva saptamani (de obicei pe Kurtmann ce e frumos dispare iute iute, nu stiu cum de a supravietuit asta) si in cele din urma, pentru ca nu puteam sa mi-o scot din minte, am comandat-o. Best decision ever! Materialul e unul destul de pretios, seamana cu o tafta (habar nu am daca chiar e), imprimeul tip tapiterie florala e fix pe gustul meu iar croiala e IMPECABILA. Imi place ca tesatura face ape si schimba profunzimi fara a parea insa vreo rochie de nasa de la sat. Imi place talia inalta si croiala numai buna de ascuns zonele mele cu probleme. Imi plac florile alea frumoase care o fac speciala! Pe bune o iubesc. 


Am ales sa o port la serbare la fii-mea intr-o combinatie safe. O helanca grosuta, tot Zara, tot de pe Kurtmann luata (helanci momentan nu mai sunt dar niste bluze faine tot gasiti). Dres negru opac si cizme negre. Si colier statement luat iar cu imprumut de la Dee pentru ca a fost de acord ca imi va completa perfect tinuta.






All black with some sparkles is timeless. Eu zic ca nu e deloc too much. Desi tind sa ma critic singura, imbracata asa tare mi-a placut de mine. Parca arat si mai slaba (DOOOH negru!) si mai altfel!

Fusta mi se pare mega versatila, daca i-as alatura o bluza de chiffon negru, mov, bej-auriu, ceva s-ar preta la o tinuta de ocazie. Chiar ma gandeam ca as purta-o fara probleme la un eveniment cu pretentii dar fara statut de decernare de Oscaruri!:))







Daca va place fusta, vad ca inca mai e pe site in marimea 38 (eu am luat 36). Nu stiu cat va mai fi, avand in vedere ca e super redusa. Cei de la Kurtmann au lichidare de stoc si eu una sunt tare curioasa sa vad noutatile! Dupa cum am zis, eu le-am dat 10 cu coronita si la magazin si am reusit sa il fac si pe al meu sot client la ei.

In caz ca aveti dubii, pozele faine tot Dee mi le-a facut! I owe this girl big time!

Share:

16 comentarii

  1. super,super,super...mai facut sa-mi aduc aminte ca si eu am o fustita de genul acesta home made by mom :)
    e impecabila tinuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de laude Loredana! Ia fustita la purtat repede, ca vad ca inca ne permit temperaturile!

      Ștergere
  2. Iti dai seama ca in acest moment imi pare rau ca nu mi-am luat fusta, nu? :))
    Sunt dezastru!
    Imi place tinuta ta, normal ca-mi place!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi dau seama!:)) Multumesc de poze...si ele au ajutat tinuta sa fie frumoasa!:*

      Ștergere
  3. Waaaah ce imi place fusta. Chiar daca e cu flori :)) Am vazut-o si eu, dar nu aveau marimea 36, acum nu mai e deloc.
    Arata chiar mai bine decat in poza de pe site! Big Big Like <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place TOCMAI pentru ca e cu flori! Aseara inca mai era masura 38 pe site. Acum am vazut ca a disparut. Ma bucur ca iti place!

      Ștergere
  4. Hmm.. Cred că e ținuta mea preferată dintre toate ale tale. Îmi place că e all black și că astfel fusta iese perfect în evidență, iar colierul parcă leagă totul frumos. Aș purta-o și dacă nu mă înșel sigur am mai făcut și eu astfel de combinații. Cum ai spus și tu, avantajează silueta .
    P.S. Nu te-a furat niciun tătic? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuuu multumesc pentru complimente. Si mie imi place sa port negru, dar de obicei am nevoie sa mai sparg un pic monotonia.
      P.S: Nu nuuu, nu lasam taticii sa ne fure, ca il avem pe al nostru si ne ajunge!:))

      Ștergere
  5. Cât e de mișto fusta! Și-mi place cum ai ales s-o porți. Cred că cele mai multe articole pe care le am de la Kurtmann sunt fuste. :)) Mereu au modele super frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am remarcat si eu ca au mereu modele frumoase de fuste. Cred ca am luat si eu de la ei vreo 6-7 de-a lungul timpului!

      Ștergere
  6. Am avut-o si pe wishlist, am vazut-o si la alte fete, am vanat-o ca si Ilda, dar de marimea mea nu am avut noroc.
    Arata grozav pe tine si sunt de parere ca si tine ca merge si la evenimente nu foarte pretentioase. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de-ai stii cat am pandit-o si eu pana m-am decis!
      Ma bucur ca iti place cum am purtat-o si sigur o sa devina piese esentiala la mine in dulap..

      Ștergere
  7. E foarte frumoasa fusta, acum parca imi pare rau ca nu am luat-o pentru ca si eu m-am tot uitat la ea, dar mi-am luat pantaloni pana la urma :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de bine iti sta asa imbracata!!! Sunteti superbisima doamna!

    RăspundețiȘtergere
  9. E supeeerba fusta si imi place cum ai combinat-o! Looking great! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere