joi, 11 decembrie 2014

So did I simplify?

Anul trecut prin decembrie imi luam niste angajamente ferme in acest articol. Ca n-o sa mai balesc la fiecare produs nou aparut pe piata, ca o sa micsorez stocurile de produse de ingrijire, ca o sa o iau mai moale cu cumparatul de produse de machiaj pe care nici macar nu le folosesc. De atunci a trecut un an si azi sunt aici cu confesiunea si cu planurile generale pentru 2015.

O sa va spun sincer ca partial mi-a reusit figura. Cred ca am cumparat mai putine produse de machiaj decat oricand de cand mi-a inceput nebunia pentru beauty world. Nu le-am contorizat dar chiar simt ca m-am plasat in limite super decente. Si mai important ca orice, nu mai am nimic in colectie care sa nu fie folosit din cand in cand. Am dat anul asta multe farduri, rujuri, blush-uri care stateau degeaba. Acum au o casa calda si iubitoare pe la nepoate, verisoare si alte domnite care descopera placerile prafurilor colorate. Si ma simt bine. M-am impacat cu gandul ca nu voi fie vreodata femeia careia sa ii incapa toate produsele de machiaj intr-un singur portfard.


Ojele au scazut vertiginos la numaratoare, dar tot sunt prea multe pentru cat de des imi pictez unghiile. Se plaseaza undeva intre 50 si 60 de bucati, nu stiu exact. Nu stiu daca o sa mai reusesc vreodata sa devin om normal si sa am 10-15 sticle de oja. Nu cred ca mai pot trai asa dupa ce am prins gustul texturilor, finish-urilor, nuantelor. 

La capitolul produse de ingrijire, nu stam chiar asa bine. Inca detin vreo 5-6 geluri de dus si vreo 6 lotiuni pentru corp in dulapul din baie. Le folosesc, nu zic ba, dar teoretic rezervele o sa ma tina cel putin jumatate de an. And I wanna buy more. Mirosurile frumoase ma atrag ca un magnet si eu n-am invatat inca sa le rezist. Produsele pentru ten si par se mentin in limitele normale. Am cate un produs din fiecare categorie si e foarte bine asa!


La parfumuri am cam inceput sa ma dau in barci. Numarul lor a crescut si dupa cum a reinflorit dragostea mea pentru ele, tare mi-e ca o sa mai creasca inca. O sa imi impun insa o limita clara pe care nu am de gand sa o depasesc.

Cum se va desfasura cumpatarea in 2015? 

O sa incep prin a va spune ca pregatesc vreo cateva ture de Project Pan. Si ma voi tine de ele if it's the last thing I do. No makeup is gonna go bad in this house anymore! O sa incep si un proiect inspirat de pe Youtube, Pan that Palette. De fapt l-am inceput de o vreme, dar vi-l voi detalia mai la inceputul anului si poate mi se alatura si alte temerare.


Am de gand sa raman cu o lotiune si un gel de dus. Atat. Se termina, cumperi altele. Cat de greu poate fi? Raspunsul meu e FOARTE GREU. Dar se poate, sunt sigura ca se poate. 

La produsele de makeup treaba va sta asa: nu imi impun sa nu mai cumpar nimic, am descoperit ca e total nerealist pentru mine. O sa imi impun insa un buget fix lunar, pe care il pot da pe chestii frivole si care nu sunt de stricta necesitate. Bugetul ala fix va fi micut si daca sunt fata buna si nu il cheltui intr-o luna, il pot cumula cu luna urmatoare. Va spun de pe acum ca produsele primite pe baza colaborarilor nu le voi calcula. Daca sunt luate cu voucher aia e, nu le punem la socoteala.

Nici nu stiu ce sa mai zic? Zic ca nu vreau sa devin hoarder ever in my life si ca desi pare ciudat am de gand sa iau masuri si sa imi impun reguli de cate ori e nevoie. Pentru ca sunt ca fii-mea cand da de dulciuri si trebuie sa ma cert singura! 

Inca detin mai multe produse decat ar fi cazul si stiu ca e cazul sa ma bucur cu adevarat de ele, sa le folosesc si sa le arat niste iubire autentica, nu doar din aia cu mangaiat ambalaje si apoi abandonat in intunericul rece al beauty case-ului.

Anyone care to join me? In ianuarie o sa postez detaliile legate de project pan si de proiectul de consumat al paletei de farduri. Pana atunci mai e vreme sa va ganditi.

8 comentarii:

  1. Sa stii ca inceputul e mai greu. Eu mai am una bucata gel de dus (nou) si 3 in baie si una bucata lotiune de corp (noua) si doua in baie.
    Sunt foarte mandra de mine! Cred ca se observa....
    Pentru mine solutia salvatoare a fost: evita DM-ul si raioanele de cosmetice si incearca sa achizitionezi doar produse de care ai nevoie (sau in fata carora nu ai cum sa rezisti)....;))
    Spor la treaba gagica!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am ajuns sa detin un stoc periculos de creme de corp si geluri de dus si chiar nu eram fan... Toate sunt primite si descopar ca incep sa-mi placa. Ce ma fac, ca se deschide si DM in oras la mine?!

    RăspundețiȘtergere
  3. cam greu sa te limitezi cand in jur e plin de tentatii :))

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. cat de greu poate fi? GREU!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ma alatur, clar. Vreau sa consum tot ce am, pentru ca sunt produse super bune si e pacat de ele.
    Eu totusi nu am cumparat atat de multe anul asta, majoritatea sunt primite cadou.
    La geluri de dus nu ma bag, nu pot sa ma abtin si ar fi ridicol sa ma dau in stamba ca ma abtin si in secunda doi sa dau o comanda yr. :))
    La parfumuri mi-am facut damblaua, o am pe Lavi si nu imi mai trebuie nimic.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eşti o eroină, zău! :)) Eu n-am avut şi nici nu am planuri chiar aşa de măreţe de cumpătare. Nu pot şi nici nu vreau să reduc stocurile la anumite categorii, dar încerc să menţin un echilibru, să cumpăr şi să păstrez doar lucruri care folosesc suficient de des încât să se justifice numărul lor. Şi mai sunt produsele de makeup la care respect cu stricteţe termenul lor de valabilitate (fonduri de ten, rimeluri, etc) şi cele de îngrijire, unde mă limitez, încerc să nu adun mai multe decât pot consuma în termenul limită.
    Deci da, am şi eu ceva planuri de cumpătare pentru 2015 dar nu atât de drastice. Atâta timp cât acord atenţie şi iubire fiecărui produs în parte... e totul bine şi frumos! :)) Poate o să fac şi eu o postare în sensul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti admir indarjirea! :))
    Eu am cam dat iama in cosmetice, din pacate pentru buzunar am nimerit in cele high-eng - ca deh, mi le-am dorit o viata, le merit. Acu' ma doare capul cand ma gandesc cate fdt am inceput: Double Wear de la Estee Lauder, Studio fix fluid de la MAC, Whipped Cream de la Max Factor(asta e folosit 5zile pe saptamana), Colorstay(de care am uitat de vreo 2luni deja), Nearly Naked (mai are vreo 20%) si am unul neinceput. Zau, mi-e mila de ele.. Si mai am atatea fdt pe care le vreau, sunt noua mea manie! :))
    La capitolul farduri sunt cuminte, n-am prea luat, am primit Oh So Special de la Sleek si voi primi Vice 3(dupa indelungi cugetati, caci voiam si Everything nice de la Too Faced, dar am decis ca n-am nevoie decat de una) insa imi dau palmi ca nu am luat Lorac Mega Pro cand s-a lansat.
    Rimeluri am 2 noi, 2 in folosinta, a crescut si colectia de rujuri.. Ce sa zic, eu nu-s cuminte. Sa nu pomenim de oje, am trecut de suta..si dezvolt o adevarata dragoste pentru OPI. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. mie nu-mi incap produsele de make-ul intr-un portfard si eu chiar nu-s foarte chitita pe domeniul asta :))). asa ca e ok!

    la geluri, am ramas cu 2!!!!!!!!!!! yeeeeey! si unul exfoliant, dar ala face altceva, nu-i asa? :))

    cu lotiunile e mai dificil pentru ca am primit cateva si eu tot cu vs ma dau si alea dureaza o gramada. mi-am propus sa-mi notez de cate ori m-am dat dintr-una :))))).

    RăspundețiȘtergere