joi, 18 decembrie 2014

Astor Elegant Amethyst - NOTD


In postarea cu darurile de la Mos Nicolae va aratam printre altele si aceasta bijuterie de la Astor. Oja face parte din colectia Perfect Stay, gama Crystal Effect. Numele de Elegant Amethyst mi se pare ca i se potriveste la marele fix. Eleganta e, sclipiri de piatra pretioasa movalie are.

La inceputul acestei saptamani am aplicat-o in viteza in speranta ca o sa reziste mult si bine. Nu prea aveam timp de refacut manichiura. Ei bine, sa o luam usurel.

 

Pensula e un lata si nu e taiata foarte bine. Eu oricum sunt cam neindemanatica si procesul de pictare a fost un pic ingreunat si s-a soldat cu unele cuticule victime. Am curatat marginile unghiei cat de bine am putut, dar pe alocuri se mai observa in poze. Iertare, va rog!

 

Oja e destul de sheer si sincer nu ma asteptam. In poze am aplicate doua straturi, dar sigur data viitoare aplic trei, pentru ca daca va uitati cu atentie puteti zari varful unghiei prin straturile de culoare. 


La capitolul uscare e campioana. In maxim un minut poti sa iti vezi linistita de treburi, fara frica de distrugere a manichiurii. Nuanta mi se pare superba, sclipirile aurii sunt discrete, nu in your face. I kinda like it this way.
 

Texturarea e uniforma si nu foarte deranjanta. Se situeaza undeva intre cele Golden Rose din gama Holiday (foarte grunjoase) si cea Wjcon (care este destul de fina). Ca la toate texturatele, apare problema "murdaririi ojei". Sa explic. Daca va folositi degetele la aplicarea fondului de ten sau concealer-ului, cumva, inevitabil, niste produs se va agata de porii ojei si aia e. Asa ramane. U have been warned!
 
 
Acum sa vorbim despre rezistenta. Stiti deja ca la mine ojele sar foarte repede. Texturatele sunt exceptia. Ojele Golden Rose imi rezista 5 zile pe unghii. Aceasta nu a ajuns la asa performante. A rezistat cu brio doua zile, iar in a treia deja sarise de pe varfuri. Seara a fost musai sa le sterg pe gherute pentru ca deja disparusera bucati mari din ea. Nu sunt extrem de impresionanta de rezistenta, sa zicem ca e doar decenta. Dar nu ma luati etalon. Oricum am supus-o si la cazne multe in zilele astea, am stat cu mainile in apa, am trebaluit...stiti voi!

Se sterge mai usor decat ma asteptam de pe unghii si asta e un mare plus.

De frumoasa e SUPERBA, restul atributelor va las pe voi sa decid daca va conving sa o cumparati sau nu. Pretul e undeva in jur de 15 lei parca, asa ca nu pierdeti o avere.








7 comentarii:

  1. Am si eu varianta verde a acestei oje si e super!!la mine a rezistat eroic o saptamana desi am spalat zilnic o tona de vase!!Cred ca o voi cumpara si pe asta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram curioasa de oja asta de cand ai postat-o in cizmulite. Chiar nu ma asteptam si eu sa fie sheer, insa e frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă necesită trei straturi pentru a fi perfect opacă... mrr, nu prea-mi convine. Dar trebuie să recunosc că e foarte frumoasă! Și e un enorm de mare plus că se usucă foarte repede, e lucrurl care mă interesează cel mai mult.
    Eu la unele texturate mai fine am putut să înlătur fondul de ten de pe unghie. Am frecat bine cu un prosop și s-a dus. Știu însă că sunt unele la care acolo rămâne, nu se mai duce decât cu tot cu ojă. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ți-am maizis că îmi place nuanța. Păcat că nu e așa de rezistentă... URăsc ojele care stau pe unghii două zile și gata.
    Ai încercat să aplici un top coat deasupra texturatelor? Nu se mai agață fondul de ten de ele. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draguta oja. Imi place sa port oje cu sclipici in perioada sarbatorilor. :)

    RăspundețiȘtergere