miercuri, 31 decembrie 2014

December Empties

Mi se pare foarte potrivit ca ultima postare de anul asta sa fie una cu goliciuni. Ca sa incununam succesurile (sunt ironica in caz ca cineva o sa imi vorbeasca despre probleme gramaticale) de peste an, nu? Hai sa ii dam bataie repejor ca s-au cam adunat cateva si ma gandesc ca si voi aveti pregatiri de facut. Si eu, dar nu puteam sa nu dau o tura si pe aici.


  • Geluri de dus Jardins du Monde, varianta cu orez violet (parca asa ii spune) si cea cu floare de lotus. Gelul cu orez face parte dintre acelea cu textura cremoasa si mi-a placut foarte tare cum se simtea pe piele. Facea o spuma catifelata si chiar nu simteam nevoia de o lotiune dupa ce il foloseam. Mirosul e destul de subtil (mie chiar imi mirosea a orez fiert) si cred ca e potrivit pentru persoanele cu sensibilitati la arome prea intense. Cu toate ca mi-a placut nu l-as cumpara pentru ca am alte favorite. Cel cu floare de lotus e ok, miroase tare frumos, dar din pacate mi-a uscat un picut pielea. 
  • Samponul Gliss Million Gloss  l-am laudat zdravan aici. Ei bine, la o a doua sticla nu mi-a mai placut asa de mult. Poate pentru ca e iarna si port caciuli, am avut impresia ca imi incarca parul si ca era nevoie sa ma spal mai des decat de obicei. Nu stiu exact care e faza. Oricum acum am o alta varianta Gliss, cel pentru volum. Sa vedem cum ne-om intelege.
  • Spuma de baie Peppa Pig, terminata de diva mea. Spuma e tot din aia de la Hello Free Z Discount, luata de bunica. Spumele lor sunt de fapt aceeasi Marie cu ambalaje diferite. Miros de mar verde subtil si sincera sa fiu nu ma incanta. Nu fac spuma atat de multa cata ne place noua decat daca torni un sfert de sticla o data. Hmmm!

  • Sampon uscat Batiste, varianta Blush. Ii multumesc Alexantzei si Dianei care au facut din mine o dependenta. Sincer nu am inteles niciodata nebunia cu samponul uscat. Oricum eu sunt o fiinta care nu trebuie sa se spele prea des pe par. Eram sigura ca nu am nevoie de un astfel de produs. Seems I was wrong! Life totally changed. Forever. E fantastic, e salvarea cand mergeti undeva si parul nu e impecabil, cand copilul s-a culcat tarziu si nati apucat sa mai faceti baie...U get the drill. LOVE! Acum folosesc unul Strenght and ceva care nu imi place la fel de mult. Noroc ca mai am un Blush pe stoc!
  • Lotiunea si scrub-ul Garnier Oil carora le-am inchinat ode in articolul asta. Parerea mea nu s-a schimbat, au fost fantastic de misto si chiar le-as mai cumpara dupa ce termin din stocurile mari. Pacat ca nu sunt mai la indemana, in magazine. Daca totusi dati vreo comanda in viitorul apropiat eu zic sa nu le ignorati.
  • Fluidul hidratant Olay cu SPF 30 it is gone and I am sad. Mai am niste resturi de fluid cu spf 15, iar apoi tot in online imi sta speranta. Nu inteleg de ce de cate ori iubesc eu ceva dispare de pe piata. Fluidul cu SPF 30 nu se gasea oricum la noi, m-a ajutat Diana (inca una) sa pun manuta pe el. L-am mai avut si mi-a placut. Eu ma intelegeam fantastic de bine cu produsele Olay.

  • Masca Skinlite cu Q10, parca pentru fermitate era. Asta e prima sheet mask incercata si trebuie sa recunosc ca a fost o experienta interesanta. M-am chinuit 5 minute sa o desfac fara sa o rup, am aplicat-o pe fata si ma bufnea un ras absolut isteric. Aratam ca o mumie. Drept pentru care am iesit din baie si mi-am strigat sotul care era foarte concentrat la un proiect. Reactia a fost o uluiala din aia sora cu infarctul miocardic si exclamatia "CE DRACU MAI E SI AIA?" Spot on!:)) Mi-a placut sa stau cu porcareala pe moaca 20 de minute. M-am uitat la clipulete pe Youtube pana una alta. Cand am dat-o jos pielea se simtea catifelata, porii pareau mai mici si chiar aveam impresia ca a facut ceva. Might try some more out!
  • Estee Lauder Advanced Night Repair Serum mai aveam trei mostre de luna trecuta. Imi trebuie chestia asta! E magica! Numai ca e si foarte scumpa! Dar zau ca am impresia ca merita fiecare leut. Acum sa vad cum o conving pe zgarcita de mine sa dea toti acei banuti!:))
  • Crema de noapte Clarins , nu am retinut de care era si ce facea, dar doua zile cat am folosit mostra aia mi-am simtit tenul incarcat si obosit. Imi imbacsea porii si ma facea sa arat overall naspa. Not for me!
  • Mostra de Oriens by Van Cleef and Arpels pe care dupa descriere eram chitita sa il cumpar. Are si sticla aia superba si deja anticipam minunea. Ei bine, nu! Pe mine e atat de average incat am oftat dezamagita. Mirosea a parfum Avon la 30 de lei sticla, de care imi luam in clasa a 9-a. Nu ca ar fi ceva rau cu parfumurile alea, dar eu speram la mai mult. Si asa ca nu!
  • Urban Decay Primer Potion, varianta Original. E ok, isi face treaba bine, dar eu tot Too Faced as lua. Acum sunt pe terminate cu varianta Eden de Primer Potion si aia chiar nu ma incanta. Va povestesc luna viitoare. 
  • Niste saruri de baie pentru mini dive, luate din DM. Sunt ok, miros placut, coloreaza un pic apa. Atat. Mie sincer mi se par overpriced avand in vedere ca nu fac nimic spectaculos. Gen sa o spele singure, fara nici o interventie de la mine!
  • Cand am vazut lumanarile parfumate sarbatoresti de la Lidl I just about freaked out! Ma stiti pe mine cu lumanarile! (asta nu a sunat cum trebuia!) Ei bine, varianta cu ciocolata a fost cu orice numai cu ciocolata nu. Sincer mie mi-a mirosit ca cea cu mere din Ikea, pe care nu o prea plac. De fapt, o sa fiu sincera, mi se pare ca miros si una si alta a vin fiert un pic acrit. Nu bun! Macar aia de la Ikea miroase intens, asta o lasam arzand doua ore si abia abia distingeam ceva. Iar acum o ard pe cea cu portocale care nici atat nu face. Sunt dezamagita, a doua oara nu as mai lua!
  • Tarta Yankee Candle Spiced Orange likeeeeed it! Dupa mult timp o tarta Yankee care mi-a picat bine. Daca va plac mirosurile "Craciunesti" dar nu sunteti fani arome excesiv degurmande, dulci, vanilate, this is for you. Miroase ca atunci cand decojeam portocale si in cuptor se cocea ceva cu scortisoara. Foarte misto, echilibrata si tolerabila chiar si de catre sotul cel pretentios!
  • Deja ati vazut in postarea finala de Finish 6 by Christmas ca am terminat rujul MUA. Foarte foarte fain la o lira, dar nu simt nevoia sa mai cumpar altul. Oricum am impresia ca nici nu se mai gasesc astea pe piata. Poate gresesc eu! There are too many lipsticks in the world to buy the same one!
  • Maybelline The Colossal nu mi se mai pare la fel de bun ca pe vremuri. S-a uscat si foarte repede, parca nu mai are efectul ala wow...Poate am devenit eu mult mai pretentioasa, dar sigur nu mai are Holy Grails status la mine in makeup case. Momentan nu l-as mai cumpara. Mai avea poate vreo saptamana de viata in el, dar m-am trezit cu un picuuuut de conjunctivita asa ca am decis sa il arunc si basta.
  • Ink pot-ul de la Sleek a beneficiat de review aici. E un gel eyeliner ok, dar nu a fost nici pe departe preferatul meu. Nu l-as mai cumpara. Mai aveam o gramada de produs (desi atinsesem fundul borcanelului) dar isi schimbase mirosul si o data cu conjunctivita aia am decis ca nu e cazul sa mai tin produse dubioase. Acum sunt in iubiri cu gel liner-ul Maybelline despre care o sa va vorbesc curand. In 2015!:)
Whew! Gataaaa! Am golit traistuta!

Va doresc petrecere frumoasa diseara! Sa aveti un inceput de an fabulos si un 2015 care sa va ajute sa va impliniti toate planurile! Sa ne gasim sanatosi si voiosi, cu chef de munca si chef de joaca, cu vise mari de tot sa avem de unde dezumfla daca e cazul!









10 comentarii:

  1. Ai fost foarte harnica. Pot sa spun ca te invidiez?
    Eu am spus pas postarii luna aceasta pentru ca am inceput o gramada de produse si n-am terminat niciunul....
    Trebuie sa incerc si eu cele doua mnunatii de la Garnier. Pic-cic stiu ca am mai zis! ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu incerc sa nu mai incep multe deodata. Ma concentrez sa termin ce am desfacut si abia apoi am voie sa ma joc cu noile bunatati!:)

      Ștergere
  2. Jesus, cate ai consumat :)) Uhm... am consumat si eu 3 mostre de parfum, se pune? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai mai femeie, ca unele le aveam desfacute de luni de zile! Nu e chiar cum crezi!:)) Se pun si mostrele alea dar am pretentii mai mari de la tine!

      Ștergere
  3. Vai cate produse ai terminat. M-am straduit si eu sa termin cateva creme de corp luna aceasta si tot mai am pentru cateva aplicari. Dar macar ma bucur ca nu am mai cumparat altele noi :D
    La multi ani si petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu patesc frecvent sa raman cu cateva folosiri intr-un produs la sfarsit de luna!

      Ștergere
  4. Si eu am adaugat astazi vreo 3 goliciuni in cutiuta dedicata si abia astept sa se umple ca sa postez pe blog.
    La multi ani si un an nou minunat pentru tine si cei dragi! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu imi plac postarile tale cu empties, descopar de fiecare data cate ceva interesant!

      Ștergere
  5. I love batiste too!! Xx happy new year :D Check out my new blog post! I'm in need of some followers, thank you! X http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for visiting my blog! I'll be sure to check yours out!

      Ștergere