miercuri, 10 decembrie 2014

Fresh Face Makeup for Busy Moms-LOTD

O sa fiu complet sincera. Eu nu prea pot sa stau fara nici un pic de machiaj, dar pe de alta parte timp foarte mult de pierdut cu look-uri elaborate nu am zilnic. De fapt am mai rar decat as vrea. Majoritatea mamelor, chiar daca sunt casnice, stiu exact la ce ma refer. Daca mai au si un job pe langa cel de acasa deja o dam in SF. 

Machiaj din ala ca pe vremuri mai apuc in zilele foarte calme (tot mai putine) si probabil mi-as permite mai multe minute daca as avea menajera. Si bucatareasa. Si inca niste personal auxiliar care sa imi faca toate drumurile. Asa inca, am undeva intre 10 si 15 minute zilnic. Suficient as spune eu! Va voi arata machiajul la care apelez saptamana asta si va asigur ca poate fi facut in mare viteza. Veti arata mai odihnite decat sunteti de fapt si va veti simti mult mai bine cand va veti privi intr-o oglinda.

Alesul produselor inca de duminica imi usureaza mult misiunea si imi da ocazia sa ma joc uneori in timpul saptamanii. Numai ca zilele astea nu a fost timp de joaca. Totul a fost rapid si pastrat la minim dupa cum veti vedea mai jos.





Desigur, toate femeile ocupate pot beneficia de niste extra timp, asa ca iata rezumatul.

Ochii: primer, fard spuma Wjcon, fard pentru highlight sub spranceana, un pic de fard mai inchis pentru conturat ochii, mascara. BAM! Si niste fard pe sprancene ca sa nu arate dubios.

Fata: Fond de ten sau BB Cream, un pic de pudra, niste bronzer numai daca e timp, blush si acelasi fard folosit si la ochi pentru highlight. 

Buze: Rujul si am fugit!


Asa o sa arat cam toata saptamana asta pentru ca e haos cat am de umblat. Si probabil saptamana viitoare nu va fi prea diferita. Chiar si trezita la 6 jumatate aplic produsele de mai sus si simt ca pot iesi in lume cu fruntea sus! Decembrie nu ne prea lasa sa respiram, asa-i?

8 comentarii:

  1. Mamico imi place machiajul tau! Tare, tare, mult, mult! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. O mămică cochetă şi frumoasă! Cam aşa arată şi machiajele mele în zilele mult prea încărcate. Şi sper să mai am timp măcar de atât zilnic atunci când o să am şi eu un pitic mic. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem in acelasi club! :) Vorba poetului: "Ni se-aseamana povestea, pui golas de ciocarlie..." Dar pentru 06:30 spune multzam fain, alarma telefonului imi da desteptarea la 06:08. :P
    Eu renunt si la fardul pentru ochi pentru ca astfel "scap" si de primer, pun doar concelear si mascara/dermatograf.

    Pupicei, frumusico!
    Zile cu spor si cu energie sa ai!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma intind pe vreo 20 minute pt ca-s dependenta de fard si, mai nou, si de tus. Nu mai aplic iluminator cum faceam inainte, dar tot asa, mai nou, aplic bronzer(am dat de unul bun-too faced chocolate soleil pe numele sau, e miniatura, dar imi ajunge).
    Ce-ar fi sa ne povestesti o data cum se desfasoara o zi de-a ta in timpul saptamanii? Eu una as vrea sa stiu la ce sa ma astept cand voi fi mamica. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte simpatic machiajul. 15 minute?? Aș vrea să pot srăta și eu decent cu un machiaj făcut în 15 min. :))

    RăspundețiȘtergere