Weekend-ul asta

Pentru ca weekend-ul asta a fost ceva mai interesant m-am gandit sa fac o postare. Dupa cum spuneam, nu vor redeveni saptamanale, dar ocazional o sa le mai vedeti pe aici. 

Era vineri noaptea si eu umpleam ghete mici si ghete mari. Cam asa incepe povestea de azi. Va spun sincer ca entuziasmul umplerii ghetutelor e pentru mine echivalent cu entuziasmul pe care il aveam in copilarie cand le gaseam pline...Cu fiecare lucru pus in ele simteam ca mi se face un pic inima terci. Sarbatorile sunt prilej potrivit pentru o mama cam sensibiloasa sa dea apa la soricei. Trec anii dragilor si nici nu stii cand trec.


Pe la 3 dimineata ne-am culcat si noi, dupa stat de povesti cu prietenii veniti la un pahar si o briosa.

La 7 punct ni s-a dat trezirea. Ma mir ca a dormit Katia si atat. Alergat in hol la cizme, chirait si inceput exploratul. Precizez ca vazand cizmele mele a exclamat:"Maaaami, ce de oje ti-a adus Mosul!" Vedeti daca sunt cuminte. Urmeaza mai tarziu sa fac si un "haul de Mos Nicolae":))

Ne-am cocotat in varful patului si ne-am apucat de citit carticelele de la Mos. Apoi ne-am mai gadilat un pic. Eu simteam ca imi pica ochii in gura.

Tati a plecat la munca si noi ne-am urnit cu greu s amancam micul dejun. Nu de alta dar nu am avut voie sa ne atingem de nimic din dulciurile primite pana n-am mancat. Da sunt una din mamele nasoale care desi dau dulce copilului ii dau cu portia si numai dupa ce mananca si ceva care sa nu ii dea aripi.



Calendarul de Advent a fost atacat si apoi a inceput distractia. Katia si-a intins toate animalutele pentru ca au primit televizor nou de la Mosul si s-a apucat de joaca. Eu am spalat vase si m-am uitat la clipuri pe Youtube. La un moment dat s-a uitat si ea la unele cu decorat de camere. E la fel de Christmas crazy ca mami. Cu o zi inainte de impodobisem si noi casa, iar chestia asta a fost cel mai cel cadou pentru ea.



Imparteala M&M-urilor!:))

Dupa un pranz improvizat cu resturi de prin frigider (avocado, rosii cherry, ardei, branza feta si niste diverse peste...) Katia a cazut la datorie. A adormit tun. Am profitat si am citit si eu un picut.

La trezire tati era acasa si am plecat in vizite la membrii familiei care se sarbatoreau. Am vrut sa ma imbrac frumos, dar am lasat-o balta si m-am imbracat comod. Am zis ca rujul rosu e suficient de elegant ca sa compenseze!



Am asistat la chiraiala cu una din verisoare cu care se vede fff rar desi sta relativ aproape, apoi am asistat la fii-mea zgandarind verisoara bebelusa si rugandu-ma fierbinte sa o tina si ea in brate. Nu nu nu! Am tinut-o in schimb eu si va jur ca nu am intalnit ever un copil de 6 luni atat de activ. EVER! Mai ca nu o ia la fuga zgamboaca mica....

M-am enervat la insistentele unor oameni aproape necunoscuti de a se baga in viata noastra personala. Pe bune oameni, nu e ok sa zapaciti lumea la cap cu "si cand mai faceti unul, dar mai faceti unul dar hai dar..." Ma, da-o in ma-sa treaba! Lasa-ma sa decid eu cand cum si daca mai vreau copii. Cand insistentele trec de 30 de secunde e semn de nesimtire. Un minut mi-a lipsit sa iau foc si sa le zic vreo doua de a doua oara nu se mai uitau la mine. Aaa si m-am amuzat copios cand au incercat sa o coopteze pe Katia. Pana acum cateva luni zicea ca ea nu vrea deloc fratiori, acum a decis ca ar vrea surioara. Si astia victoriosi, uite vedeti, vrea. Si eu o intreb:"Mami dar daca ar fi fratior ce faci?" "Nu vrea mami fratior, da-l incolo de fratior, eu vreau numai surioara." "dar stii ca nu poti sa alegi, nu?" "Atunci nu imi trebuie, sa se duca unde vrea el!":))) Na, luati de aici!

M-am intrebat de ce unii oameni mari sunt asa tampiti sa ii creada pe aia mici fraieri si sa se apuce sa vorbeasca despre Mosul cu ei de fata. Eu vreau sa tina magia cat mai mult pentru copilul meu si n-am nevoie de o inteligenta care povesteste cum i-a pus barba-su in cizme doar o ciocolata. Trebuia sa iti puna o nuia, femeie fara inima!

Cand am ajuns acasa, dupa o cina rapida copilul a cazut. Fara proteste. Somn din ala ca in filme! Eu si tati ne-am apucat sa ne "porcim". Primise al meu sot niste carnita de porc afumata si am facut ceva negandit: am prajit-o in tigaie. Mirosea dumnezeieste in bucatarie la noi si eu va zic sincer ca mi-am amintit de copilarie, cand carnea de porc era ok, nu ca acum. Am mancat doua felii sincere, cam sarate dar DELICIOASE. Nu regret nimic, ba chiar mai vreau!

Duminica dimineata era asa intuneric incat am reusit s ao conving pe Katia ca inca e noapte si trebuie sa mai doarma!:)) Sunt oribila stiu. Dar a functionat oarecum, pentru ca pana la 8 n-a mai comentat.

Tati....la munca, cum altfel? Noi obisnuitele de dimineata. 

Am lasat-o la desene 5 minute pana am coborat sa duc gunoiul. Sarbatoare, pentru ca nu se mai uitase la Tv de cateva zile. Incerc sa o las cat mai putin spre deloc.

Piciul s-a apucat de colorat, eu am incropit lista de cumparaturi si apoi m-am apucat de raspuns la comentarii pe blog. Eram ultra restanta si va rog sa ma iertati.

Am citit vreo cinci povesti de Craciun, am consultat vreo 6 jucarii de plus, care mai de care cu boli misterioase si apoi am pregatit masa de pranz. Din nou piciul a adormit fara mari proteste. Trebuia sa 
imi dau seama ca asta nu va fi de bun augur...

Eu mi-am vazut de Youtube, am hranit sotul ajuns acasa de pe plantatie si cand spiridusa sefa s-a trezit am plecat la Carrefour. Ploaie mocaneasca, aglomeratie de ziceai ca e deja Craciun. GREAT! JUST GREAT!

Am adulmecat raionul cu ornamente de Craciun si mi-am reamintit ca avem mai multe decat incap in brad. Daaaa, dar mi-ar placea sa mai schimb culorile. Daaaa, dar ce fac cu celelalte ca nu am pod sa le depozitez, doar un raft in debara.

Am incercat sa cumparam iute tot ce aveam de luat ca deja simteam ca ma ia durerea de cap acolo. 



Acasa am pus toate cele la locurile lor si apoi am comis niste popcorn cu unt de cocos si sare de mare pentru a ne acompania la desenele traditionale de Craciun. 

Ca o mama multitasking ce sunt in timp ce ne uitam la desene am mai dat cate un ochi si pe Instagram.

Timpul de baie si o dezamagire, creioanele de baie luate de Mos nu prea merg cum speram. Abia de li se vede culoarea. Oh well, ideea e minunata pentru iubitoarea mea de desenat.

Uscat par de copil timp de 20 de minute. Cu toata jalea trebuie sa ii mai tai din el iar. Eu inteleg ca ii place sa fie Rapunzel dar e durere.

Si acum...vine saga adormirii. Am citit o ditamai cartea, am cantat, am revenit de 8 ori in camera....am. In cele din urma m-am asezat langa ea si a adormit. Bineinteles ca adormita fiind m-a trimis la mine in pat, pentru ca nu suporta sa doarma cu nimeni. Dar a dormit atat de rau in noaptea asta de am impresia ca am fost la baute azi noapte la cat am patrulat intre camere. Cred ca dulciurile alea chiar si cu portia isi spun cuvantul.

Am incercat sa ma uit printre picaturi la Bad Boys cu al meu sot, dar cred ca jumatate de film l-am vazut in timp ce sforaiam. THE END!:))

Weekend-ul vostru cum s-a prezentat? Ati fost cuminti? A venit Mosul? Fiti pe receptie ca sa vedeti mai tarziu cu ce a venit la noi.



 

Share:

5 comentarii

  1. A venit si la noi....si inca mai e pe drum,astept cuptorul electric :) imi place de Katia de mooooorrr este un copil superb

    RăspundețiȘtergere
  2. Si totusi, nu mai faceti unul? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta da weekend aglomerat!Parca oboseam numai citind!multumim de postare

    RăspundețiȘtergere
  4. Inseamna ca si eu sunt o matusa nasoala si am sa sa fiu si o mama nasoala haha :)) Mie una mi se pare normal ca dulcele sa vina dupa masa :D Si pe noi ne intreaba lumea cand ne casatorim, cand facem copii, insa am devenit imuni la intrebarile astea, bine, acum avem si ceva mai multe planuri :)) Ati avut un week-end plin, nici eu nu pot sa ma plang, am avut ce face week-end-ul ce tocmai s-a incheiat, a fost frumos <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand o sa am un copil poti sa ma ajuti sa il cresc? :)
    Ii insufli niste principii sanatoase si e super ca le accepta cu usurinta. Cred ca e ceva mai usor la fete. Ador postarile astea! Pacat totuși de tatic ca trebuie sa plece.. Ioana

    RăspundețiȘtergere