We were on the Nice list!

Pe 24 seara foaaaarte tarziu ajutorul sef al Mosului inca mai impacheta daruri dupa ce toata ziua trebaluise prin bucatarie. Imaginea la final era asta si asteptam o dimineata cu bucurie. 


Problema e ca dimineata a fost foarte dimineata. La 6 Katia era treaza beton si striga:"e dimineata? hai sa vedem daca a venit Mosul!" Damn kid, I need some coffee! It did not happen. In schimb s-a intamplat ce vedeti in pozele de mai jos.















Katia deja era sigura ca a fost cuminte avand in vedere ca la tati la munca Mosul i-a adus o jucarie pe care si-o dorea si pe care eu am refuzat sa i-o iau pentru ca mai avea ceva asemanator!:)) Aceasta creatura blanoasa (care naparleste pe tot covorul meu)! 



Ei bine, sub brad Mosul a lasat jucariile visate, carticele, pantofii de Dorothy pe care si-i dorea de multa vreme, rochita, hainute cu Elsa (NUMAIPOTCUELSA take 2) si dulciuri pentru toata familia. To be shared! 




La tati a venit Mosul cu geaca nou, blugi, incaltari si un parfum fain despre care musai trebuie sa va povestesc intr-o postare separata. 

La mine....uh cuminte am fost! Am primit cizme noi, geanta, un colier frumos (urmeaza postare dedicata noii pasiuni pentru coliere), carti, parfum (Azzaro Visit:X)  si...cercelusi cu topaz mistic. Love love love! Aaaa si Mosul a considerat ca trebuie sa ma asorteze cu picea si am primit si eu conduri de Dorothy. Rosii si sclipiciosi!



A fost un Craciun cu Mos darnic. Cel mai cel cadou a aparut insa aseara cand a inceput sa ninga zdravan. Si in dimineata asta era zapada cu adevarat! Tocmai am venit de la o bataie cu bulgari care a lasat-o pe fii-mea cu extremitatile bocna dar foarte fericita! Si pe noi ne-a lasat cu un mare somn pe care e posibil sa il comitem in timp de ne uitam la un film de Craciun!



Sper ca ati avut sarbatori frumoase, ca nu va simtiti ca un balon (eu asa ma simt momentan si nu pot sa zic ca e cea mai buna stare) si ca toate sunt frumoase! Sper ca v-a iesit bine piftia si sarmaua, ca i-ati avut langa voi pe toti cei dragi, ca sub ambalajele colorate darurile au purtat gandurile bune ale prietenilor pentru prieteni! Incepem sa ne pregatim de Revelion? Eu o astept pe Dee sa se intoarca din deplasari, sa reunim gasca de petrecareti si sa facem planurile. Eu personal as zice ca niste salata ar fi numai bine la trecerea dintre ani!:))


Share:

15 comentarii

  1. in a 2 si in a 6 poza Katia e bestiala...si pleaseeee de unde ti-ai luat acei frumosi conduri si colierul???pardon de unde le-a luat mosul :) se vede ca ati fost super cuminti,sper ca in anul care vine sa va gaseasca cu sanatate si bucurie macar cat a fost si anul acesta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colierul e luat de pe Brand Circus, e Zara, colectie mai veche, o sa dau maine toate detaliile. Din pacate nu mai e pe stoc. Cat despre condurii sclipiciosi chiar nu am habar unde i-a gasit Mosul! S-a descurcat pe cont propriu. Inteleg ca dintr-un magazin no name!:))

      Ștergere
  2. ce cuminte a fost Katia! a primit o multime de daruri frumoase :*
    dar si tu, de asemenea :D

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca m-as arunca acum in Dunare, as pluti pana la mare. Atat de balonata sunt. Si as putea sa ma rostogolesc pana la Bucuresti.
    In alta ordine de idei, Mosul asta al vostru a fost tare darnic! Nu mai poti cu Elsa? Intreaba-i pe ai mei daca mai pot cu Neymar. In curand cred ca ma dau afara din casa :))
    Si la mine a fost Mosul darnic, eu oricum cer doar dulciuri de fiecare data. :)) Dar dragul meu Mos (mama) a tinut minte ca vreau un deo Dove si l-am gasit si pe el in punguta. <3
    Sa le folositi pe toate cu drag si sa ne povestesti despre ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elsa e un fel de ciuma la noi in casa in clipa de fata!:)) Probabil cum e si Neymar la tine in casa!:))
      Dulciurile sunt mereu o idee perfecta! La orice ora si la orice varsta!:)

      Ștergere
  4. :))) ha-ha! ce veselie pentru ora 6 dimineata! se vede pe geam ca de-abia se crapa de ziua :)).

    ce cadouri frumoase! sa va bucurati de ele.

    la mine a nins mai putin si deja s-a topit aproape tot, slava Domnului, ca numai asta nu-mi lipseste :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am convins-o de-a mai stat vreo 30 de minute in pat deci era vreo 6.30, 6.45:)) Dar tot ilegal de devreme pentru o mama culcata ff tarziu!

      Ștergere
  5. Vaaaai, pozele cu ea îmi amintesc de mine când descopeream cadourile. Sunteti norocoși ca puteți imortaliza aceste momente, expresiile ei sunt neprețuite! Va doresc un an nou și mai bun decât acesta și aștept cu nerăbdare pozele cu Katia de anul viitor :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Numeste-ne parinti trantori dar noi am schimbat macazul cand am constatat, in urma cu niste ani, ca suntem treziti la 6 dimineata in coditiile in care am impachetat in miez de noapte alaturi de Mosu'. Si... ne-am adaptat! Impachetam mai devreme cadourile, le ducem in magazie sau in portbagajul masinii, ba chiar si in torpedo :))), iar in seara de Ajun, cam de cum se lasa seara, organizam o diversiune, se aude zgomot pe-afara, o usa trantita si ZBANG ne trezim uimiti cu cadourile lasate de Mos in goana lui chiar sub brad - am dovada pe blog!!! Asta pentru ca Mosu nu mai poate veni sa o tina pe Dia (cea lunga) pe genunchii sai, e ocupat cu multitudinea de copii mai mici. :P Copilul doarme tare linistit si fericit apoi, iar parintii si mai si! :)))

    In alta ordine de idei... Mosul vostru s-a intrecut pe sine! E clar ca ati fost cuminti la superlativ! Si daddy al nostru ii scrisese Mosului pentru o geaca dar i-a lasat un bilet in care ii spunea ca nu a mai gasit marimea sa sau modelul dorit. I se va darui cu restanta! :)) Mami, m-au cucerit cizmele si geanta ta!

    Sa va bucurati de sarbatori frumoase si in cele ce urmeaza!
    Kisses!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poze amuzante si totusi putin emotionante pentru mine... Bucuria din ochii ei e de nedescris! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Picea e o scumpă, cu câtă nerăbdare despacheta cadourile! Și câtă energie pentru ora 6 dimineața! Așa era verișorul meu, cred că în 3 secunde deja era făcut praf ambalajul vesel colorat. :)))
    Foarte darnic Moșul, se vede că ați fost cuminți! Geanta și colierul sunt superbe, ți le-aș fura! Și n-aș zice nu la o pufoșenie ca a Katiei. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. E adorabila Katia, se vede ca a fost tare fericita desfacand cadourile. Sa va bucurati cu totii de ce ati primit, cercelusii tai sunt superbi, colierul la fel! Pupici si leneveala placuta in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos, ce frumos!! Ce-mi plăceau diminețile din copilărie în care eram entuziasmată să văd dacă a venit Moșul. :X Să vă bucurați de toate darurile primite! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Katia e mortalaaa! <3
    Voi ati fost foarte cuminti, eram convinsa ca Mosul va observa si va va recompensa!
    Sa stii ca eu am fost destul de cuminte in privinta bucatelor multe si marunte. Sunt destul de mandra de mine (prajiturile nu se pun, bine?).
    Vine Dee... azi!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere