marți, 30 decembrie 2014

Let it roar, let it roar...

In timp ce coceam prajiturile pentru Craciun curierul mi-a pus in brate cel mai recent colet de pe Kurtmann. Il asteptam ca pe painea calda si am pus imediat pe mine puloverasul-rochie Asos! Fii-mea a decretat ca vrea si ea unul la fel pentru ca are leoparzi pe umeri (sau cum a zis Joice, leoparzi mirati, pentru ca fata lor asta indica). 

Era asa moale si minunat ca nu mai vroiam sa il dau jos. Ei bine, cand l-am dat jos am avut o surpriza: colantii mei negri si bluza bleumarin erau BLANOASE. Puloverul meu iubit naparlea!:)) Are niste angora in compozitie banuiesc si asta e cauza. O sa incerc trucul cu bagatul la congelator, aud ca ar functiona. Pana una alta am decis sa il port acum doua zile, lasand urme peste tot pe unde am mers. Scaunele de la noua masina, fata de masa a finei, geaca sotului, toate au beneficiat de niste impufosire!:)) Sper sa remediez defectiunea tehnica pentru ca sincer adoooooor moliciunea puloverasului astuia. 





Am ales sa il port cu fusta de "piele" de la Poema (si cu noile cizme aduse de Mos Craciun) si sa il rulez in talie. Daca l-as fi lasat la lungime normala acopera cu totul fusta. Asta ca sa va faceti o idee. Poate fi purtat si singur, cu niste colanti grosi. Materialul se simte divin pe piele, nu te face sa vrei sa iti scarpini un strat de epiderma si tine de cald zdravan desi e subtirel.





Eu am ales marimea M si vine lejer cum vroiam. Vad ca momentan pe site mai exista doar Xl si XXL si avand in vedere cum sunt croite cred ca se cam respecta dimensiunile.

Manecile leopard/pantera sau ce Dumnezeu or fi mi se par super simpatice si sunt exact sarea si piperul necesare pentru a scoate din anonimat o piesa foarte simpla. 

Cele 5 minute petrecute in zapada imbracata asa m-au lasat cu o mare nevoie sa fug la baie. Va spun insa sincer ca ieri m-am plimbat imbracata gros vreo jumatate de ora. Ningea de rupea si eu mergeam fara tinta. Si mi-a placut la nebunie! Sa ne bucuram zic!

Sa nu uit, am mai ochit ceva adorabil chiar acum: pulover cu bufnicioara. Ahhh cat de frumos e! Cat de mangaiabil si dragut arata ochioasa aia mica? I need!


7 comentarii:

  1. Si eu am pus ochii pe leopard si pe bufnita 😃 sunt minunateeeeee

    RăspundețiȘtergere
  2. super tinuta ta, sper sa nu ai inghetat prea tare :))
    o raceala ar da batai de cap oricui...mai ales la trecerea dintre ani
    te pup
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut puloverul, imi place mult!
    Cum era trucul? Am si eu o rochie care naparleste asa si chiar vreau sa o mai port ca imi place mult, dar nu mai suport scamele pe care le lasa in urma :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu l-am primit inainte de Craciun (^_^)
    Ieri am pregatit si eu articolul ;)
    Ce bine arata in varianta rulata pe dedesubturi
    Aceeasi problema am avut-o si eu, am scamosat tot ce-am prins!
    Sa le purtam sanatoase ;)
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, cât e de simpatic puloverul! Mânecile fac totul, dar și faptul că e blănos și pufos, se vede și din poze! Vreau, vreau!
    Eu fug de aici că mă ia frigul numai când te văd așa în mojlocul nămeților. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama ce frumos e puloverul tau!
    Imi place mult!
    Si cizmele sunt super truper iar la fusta visez de ...un an. ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  7. Ala cu bufnita si mie mi-a atras atentia. Petrecere frumoasa si un nou an super-super! xoxo

    RăspundețiȘtergere