sâmbătă, 13 decembrie 2014

Santa BFF

M-am trezit de ceva timp dar o noua tura de virusi m-au impiedicat sa functionez la capacitate normala de la prima ora. Acum beau o mare cana de Coldrex si ma pregatesc sa plec in oras, unde mai am multe treburi de rezolvat (nu se mai termina alergatura asta?)

Aseara am stat de povesti cu Dee. Am baut un latte machiato in "locul nostru", am tocat toate subiectele posibile si imposibile, am ras, am facut planuri pentru noi sarbatori comune. Inca ma gandesc uneori ca treaba aia cu "prietenii pe care greu ii mai gasesti la maturitate" nu mi s-a intamplat si mie. Dee e unul din oamenii care mi s-a intamplat in ultimii ani si care m-au convins ca uneori adult fiind poti fi surprins! Trecand peste orice dulcegarie inutila, va spun inca o data ca facem clic cam la toate nivelurile si am impresia ca suntem amandoua in acel moment al vietii in care si daca nu ne potrivim la unele chestii...trecem peste!:)) 

Ca de obicei, spiridusii s-au materializat in casele noastre si au pregatit mici (mari) surprize. As fi vrut sa ne fi vazut pe amandoua cu pungile de cadouri in brate chitaind ca doi soareci care au consumat zahar in exces! Suntem doi copii mari si chestia asta ma bucura. Nu mai gasesti prea multi oameni care sa aprecieze chestiile astea. Daca vreti sa vedeti si cadoul meu catre Dee, go look, are un articol pe blog chiar acum...iar mi-a luat-o inainte!


Acum e randul meu sa ma laud cu bunatatile care m-au facut sa scot sunete greu de descris.


Cand ma apuca nebuniile ea e prima care afla. Cu link-uri si cu "vreau vreau vreau, zi-mi ca nu am nevoie". De cele mai multe ori e vocea ratiunii si ma calmeaza. De data asta a fost smechera tare si cand am zapacit-o cu produsele Bath and Body Works in editie de sarbatori mi-a luat cele doua adorabile lotiuni. Ceea ce i-am povestit cu lacrimi de ras in ochi e ca fix cu o zi inainte cedasem si luasem si eu una din ele. Dar ea a luat aromele celelalte pe care mi le doream. Stocul de lotiune cresteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Stiti cat imi doream rimelul asta da? Si stiti ca nu il gaseam, da? Ei bine, ea l-a gasit. Am uitat sa intreb unde si cum, dar nici nu mai conteaza. Fericireeee! Oja Rimmel a fost de asemenea vanata cu abnegatie, dar cand ma decisesem eu ca imi trebuie, in Sibiu nu mai dadeai de ea nici cu mitraliera, daramite cu pusca. Ei bine, guess what, Mos Dee strikes again!


Si the icing on the cake (ca suna mai bine decat bomboana de pe coliva) CATDEADORABILAECANAASTA? Orice cana sarbatoreasca ma unge pe inima la fel ca ciocolata calda pe care o contine in 90% din cazuri. Asta e perfectiunea intruchipata, dar inca trebuie sa ma prind care dintre cei patru reni ai Mosului sunt trasi in chip pe noua mea cana. 

Draga Dee, multumesc pentru cadouri, dar in primul rand, multumesc ca ne-am gasit in halul in care ne-am gasit. Cine ar fi crezut cand ne-am vazut prima oara? Oameni buni, va spun, prietenii frumoase pot aparea oricand in viata, nu credeti in stereotipuri! 

Sambata frumoasa plina de oameni dragi sa aveti! Ne auzim curand!


9 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere :*

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti , te rog sa-mi spui de unde ai acumparat cremele de la bath and body works?

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine toate, fain gest! Cana e adorabilă!!! Sa le folosești cu drag pe toate, iar prietenia cu Dee să crească și să va bucure zilnic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cana e demenţială! Şi eu sunt înnebunită după genul ăsta de căni!
    Ah, şi nici nu vreau să ştiu cum sunt loţiunile alea! Iar oja aceea o aveam de mult pe listă dar uitasem de ea... de ce trebuia să-mi amintiţi voi? :))
    Să le foloseşti pe toate cu drag, v-aţi făcut amândouă super cadouri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma pot decide care dintre cadouri imi place mai mult. Se vede ca sunt facute cu mare drag si atentie pt detalii.
    Asa-i ca-mi poti divulga secretul cercelusilor cu fulg de nea? :) De unde sunt? Am facut mare pasiune mare pt cercelusii micuti, aproape numai pe ei ii port.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca ma faci sa plang...Nu-i frumos... Nu-i frumos ....:))
    In atat ordine de idei ma bucur tare, tare mult ca acest cadou a fost pe placul tau (nu vrei sa stii cat m-am gandit, m-am razgandit si am "sapat" prin conversatiile noastre si printre link-urile pe care mi le trimiteai cu titlul - "Am nevoie de asta?") si ma bucur tare, tare mult ca esti prietena mea.
    Pupicius

    P.S.: Eu n-am avut niciun dubiu vis-a-vis de "relatia" noastra dupa prima intalnire de la care nu-mi mai venea sa plec. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. ce draguuut! oare o sa-mi gasesc si eu o prietena blogerita cu care sa ma si intalnesc si sa petrecem timpul impreuna?? :)

    tare faine cadourile: si ale ei pentru tine si ale tale pentru ea :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de frumoasa e cana <3 Iar cele doua lotiuni cred ca miros senzational, stii cumva de un le-a cumparat Diana? :D Sa te bucuri de cadouri :*

    RăspundețiȘtergere