Shoebox 2014

E musai sa va scriu azi despre acest proiect care mi-e tare drag. Anul trecut din pacate am fost bolnave si eu si micuta si n-am reusit sa ajungem sa facem cumparaturi si sa ducem cutii la centrele de colectare. Anul acesta in schimb nu mai ratam ocazia. Am dus si acum doi ani si as vrea sa devina o traditie de sarbatori in familia mea.

Daca nu stiti ce e ShoeBox, puteti gasi toate detaliile pe pagina oficiala de Facebook si pe site-ul ShoeBox Romania. Pe scurt va spun eu ce este: un proiect de suflet, demarat de oameni minunati pentru a pune zambete pe fetele copiilor mai putin norocosi. Copiii spre care sania Mosului nu isi gaseste drumul caci e zapada prea mare si casele lor nu au lumina in fereastra. Copiii ai caror parinti nu mai sunt sau daca sunt nu pot sa le faca acele mici bucurii care noua ni se par de la sine intelese in ziua de Craciun.


E atat de usor. O cutie, doua trei...cate puteti. Hartie frumoasa si un pic de rabdare la ambalat. I suck at wrapping deci pentru mine asta e partea cea mai grea.:) Si daruri mici care sa bucure. Nu e musai sa cumparati totul, cele cu copii stiu sigur ca au lucrusoare frumoase dar nefolosite care pot ajunge intr-o alta casuta. E un prilej minunat sa va invatati copiii despre cat sunt de norocosi, despre cum e bine sa imparta si sa dea mai departe. Katia a supervizat actiunea, iar una din cutii e facuta pentru o fetita un pic mai mica decat ea. A pus in ea un puloveras calduros, o caciulita, o bagheta magica de zane care sa lumineze noptile, o papusica (poate nu cea mai frumoasa, dar una cu care ea s-a jucat si a iubit-o si totusi a decis ca se poate lipsi de ea), carticele, caiet si creioane, un puzzle de lemn pe care ea deja il stie pe dinafara, margele colorate si coronita cu floricele (fiindca nici o fetita nu trebuie sa stea fara accesorii). Vreo cateva dulciuri si aia a fost.


Cutia mai mare a umplut-o mami pentru o domnisoara la vreo 14-15 anisori, poate si mai multi. A pasat un pulover gros pe care l-a iubit tare mult si de care o leaga amintiri frumoase. Statea insa degeaba in dulap, era prea tineresc si micut si prea bun sa stea acolo la intuneric. Un fular si niste manusi ca iarna va fi lunga. Un gel de dus, niste cercei micuti si finuti, niste mostre de parfum si o crema de maini. Dulciuri si aici caci si copiii mari se bucura de ele.

Noi mai avem de scris niste scrisorele pentru cei care vor primi darurile noastre si de predat cutiile intr-una din locatiile din Sibiu. Va indemn din toata inima sa va implicati in acest proiect cu speranta ca in fiecare an o sa fie tot mai putini copiii la care Mosul nu ajunge.

Cine mai face cutiute? Hai sa vedem cati ne adunam aici?:)

Share:

8 comentarii

  1. Anul trecut am ratat aceasta campanie, m-am trezit cam tarziu. Anul acesta cu siguranta voi participa! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam de campanie, e o idee minunata ! De-abia astept sa pregatesc cutiuta !
    Hugs, Alina

    RăspundețiȘtergere
  3. Am donat in ultimii ani cate 2 cutii ,anul acesta sper sa donez cel putin 2.Din considerente financiare dar si pentru ca m-am mutat in casa nou si multe lucruri sunt in saci ,cutiile mele nu vor fi la fel de mari si pline insa tot ce voi dona o voi face din toata inima.

    RăspundețiȘtergere
  4. I really like your blog!
    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am deja lucruşoarele pregătite, mai trebuie doar împachetate şi duse la centru.
    O să menţionez şi eu acest proiect pe blog, poate mai conving câteva persoane în plus să se alăture.

    RăspundețiȘtergere
  6. E primul an cand "particip" si cu siguranta o voi face si in anii care vin,cu mentiunea ca voi pregati mai din timp cutiile, acum am fost putin pe fuga.Ma duc la impachetat (cea mai grea parte si pentru mine):D

    RăspundețiȘtergere
  7. Am dus și noi cutiuțele, e al treilea an când luăm parte la ShoeBox. E foarte tare această campanie, ca și concept, nu e de mirare că a devenit așa cunoscută. :D

    RăspundețiȘtergere