luni, 15 decembrie 2014

Weekend-ul asta

La ora asta incerc sa alung oboseala cronica care se pare ca s-a instalat inauntrul meu si sa ma apuc de tot ce am de facut. Mi-e un pic groaza ca mai e atat de putin pana la Craciun si eu inca mai am atat de multe lucruri de facut. Katia intra in vacanta si situatia se va complica mai tare! Uneori serios simt ca sunt satula de cursa asta contra cronometru. As vrea sa stau si sa ma bucur de clipa. Dar mai are cineva timp de asa ceva? I know I don't! In fine, legat de treaba asta mai mult pe miercuri, cand va pregatesc o recenzie pentru o carte care m-a lasat asa...cu semne de intrebare!

Weekend-ul asta a fost bogat in evenimente dar foarte sarac in poze. Am putine si toate se leaga de aceeasi activitate. Sper sa nu va deranjeze si sa citit totusi batutul meu din taste. In general stiu ca va plac articolele astea.

-Sambata dimineata n-am dormit prea mult, desi era bunica venita in vizita si se ocupa de Katia. M-am trezit sa pregatesc pachetelul pentru sot.
-Am stat si am privit darul de la Dee, despre care am scris aici si m-am gandit ca sunt norocoasa totusi. Am cateva prietene cu adevarat extraordinare. Unii oameni nu gasesc intr-o viata intreaga un om cu care sa faca clic, eu am gasit de-a lungul anilor mai multi.
-Am baut inca un Coldrex si am luat niste pastile pentru gat. Dieta mea e compusa din ele mai nou!
-Am plecat la o scurta plimbare cu mama si Katia, urmand ca eu sa plec apoi sa il caut pe Mosul pentru tati.
-Am sarit la propriu cand am vazut ca magazinul unde am ochit eu cizme frumoase a inceput reduceri de 40%. Imi jurasem ca daca modelul care imi place scade sub 200 de lei (au preturi fff bune din start), ale mele sunt. Guess what? 186 lei. Mi le aduce Mosul si sunt fabuloase. Stiu ca in ianuarie o sa ajunga pana la 70% dar am asigurat-o pe tipa care vinde acolo ca o sa ii mai vizitez o tura si atunci.
 -Am fost foarte foarte dezamagita de faptul ca n-am gasit nimic din ce cautam pentru sot.


-Am coborat la vecina de la etajul 1 sa iau un glob superb, pictat de ea pentru Katia. Nu stiu cum are asa rabdare si asa mana sa faca minuni din astea. Globul va sta la loc de cinste in brad si sper sa nu se sparga ca e delicat de mi-e si frica sa il ating! O sa vi-l arat curand!
-Am mancat de pranz, am citit si m-am uitat la clipuri pe Youtube ascultand din camera de alaturi cum fii-mea chicotea de lesina cu mama in loc sa doarma. Stinker!
-Katia si bunica s-au apucat de decorat turtite si de montat casute de turta dulce. Si tot aia au facut aproape doua ore! Fii-mea are rabdare de chinez batran la asezat bombonele si pigulit. A fost in Rai din punctul asta de vedere! Pozele cu care e presarata postarea va arata rezultatul muncii lor. Eu zic ca sunt de revista!
-Cand a ajuns sotul de la munca, lesinat de oboseala, i-am zis ca acum ori niciodata. Mergem sa isi ia ce avem de luat. A fost incantat foarte putin spre deloc, dar planetele s-au aliniat si l-am scos din casa. Ei bine....


-In acelasi magazin si-a gasit geaca si blugi. Ii vin minunat, sunt frumoase, de calitate si EXACT la pretul pe care il cautam. E prima oara in istoria omenirii cand nu apuca sa se strambe, sa se enerveze si alte cele. Gaseste greu ceva sa ii placa si sa ii vina asa ca m-am inchinat cu ambele maini. Multumesc pe aceasta cale magazinului fizic Kurtmann si vanzatoarei de acolo care e absolut fantastica. Atat de prietenoasa si saritoare si ce mai vreti voi. Vorba lui Mihai, zici ca nu vroia sa vanda nimic, numai sa te faca sa te simti tu impacat ca ai luat ec iti place si iti vine. Luati in considerare ca e Outlet si nu au multe modele si cu toate astea am gasit chestii. De cate ori am batut tot Mall-ul si 15 magazine fara sa gasim nimic, nu mai zic!


-Ne-am dus la METRO (dupa ani de zile) sa luam cadoul pentru fini. Fi-le-ar secta de ras cu legitimatia de acces. Noroc ca ne-a imprumutat-o una din cumnate pe a ei. Gasit cadou in 3 minute, luat, plecat.
-Oprit la Deichman, gasit incaltari care i-au placut Domnului. Marimea lui si reduse. NU CREEEEEED!In nici o ora rezolvasem TOT! 
-Vizitat neamuri, stat la povesti, facut niste fete fericite cu rochii prea scurte pentru baba de mine.
-Venit acasa, lesinat de somn! 


-Sambata spre duminica noapte Katia a dormit groaznic. A visat urat, a plans in reprize, abia abia s-a linistit. Detest clipele astea cand nu pot sa o fac sa se simta bine si in siguranta.
-Duminica cand m-am trezit si m-am uitat la ceas..era 8 si jumatate. WOW! Asta e un record de somn. Ba am mai si lenevit cu tableta si cartea si sotul pana pe la 10 si ceva.
-Katia si mama au plecat la biserica, iar eu m-am apucat de adunat prin casa.
-Despartire tragica de bunica, pe care tati a dus-o la autogara. Dupa adormirea copilului eu m-am grabit sa ma intorc la cartea mea.

-Ne-am apucat de mesterit la scrisoarea pentru Mosul si la felicitari pentru cei dragi. Desigur sub supraveghereastricta a Elsei! NumaipotcuElsa!
-Spalat si culcat copil. Pana a adormit ea eu mi-am terminat cartea si am inceput alta. Nu stiu daca imi place...
-Dupa butonarea televizorului si eu si sotul am decis ca mai bine dormim ca numai porcarii erau pe toate posturile.

THE END!:))

6 comentarii:

  1. Mda...si eu detin una bucata sot similar. Nu-i place mai nimic, eu trag de el sa-si cumpere cate ceva. Deocamdata si-a luat geaca, mai are de luat bocanci, dar presupun ca o sa mai vizitam inca 20 de magazine in 5 ture de cumparaturi, pana isi va gasi el ceva pe plac.
    Casutele de turta dulce arata bini di tat. N-am facut niciodata vreuna, deci habar n-am cat de greu se obtine, dar ale voastre seamana cu cele din povesti.
    Mai faci vreo "what i ate wednesday"? Sau macar o postare cu mancarurile mai interesante din diverse zile. Cand vine vorba de mancare, nu strica nicio sursa de inspiratie. Mai ales cand sursa mananca chestii sanatoase. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da! si eu o bat la cap cu what i ate wednesday :D
      Roxanne

      Ștergere
  2. Un weekend tare, tare, tare plin.
    Toate ca toate dar eu ma tooot uit la turta dulce care arata teribil! Yumm.
    Felicitari pentru achizitii. Si eu ma bucur ca gasesc pe Kurtmann chestii potrivite pentru al meu. :D
    Nicieunumaipotcuelsa. :)))))))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  3. Turta dulce, în special căsuțele, arată într-un mare fel! Bălesc pe tastatură acum. :))
    Oh, și eu am una bucat iubit super mofturos când vine vorba de haine. Greu, foarte greu, își găsește ceva să-i fie pe plac. Și uneori când își găsește ceva se întâmplă să nu-mi placă absolut deloc mie și nu pot să mă abțin să nu-l conving că... bleah! :))
    Și mie îmi e cam groază că mai e atât de puțin până la Crăciun. Săptămâna asta o să fie super-hiper plină.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa vad ca nu ma plang numai eu ca sunt atatea de facut si timpul e putin.Nu stiu de ce si nu e doar perioada sarbatorilor insa pur si simplu,exact cum ai spus,imi vine sa zic stoop si sa se opreasca pentru o clipa "viteza" asta cu care trecem de la o zi la alta,un plan la altul etc.Imi plac mult postarile de genul si cele cu meniul:D

    RăspundețiȘtergere