Step out of your comfort zone - LOTD

Sincer nici nu vreau sa ma uit in urma sa vad de cand nu am mai postat un LOTD (look of the day) pe blog. Stiu sigur ca sunt niste luni de zile. Pentru ca am facut o promisiune duminica, iata ca o onorez.

In ultima vreme (luni de zile) ma machiez foarte neutru si bornig. Pentru ca mi-e la indemana, pentru ca nu ma mai simteam dornica sa ies din casa cu un look puternic in miez de zi si sa ma gandesc ca se uita stramb x si y. Revelatia m-a lovit rapid. Anii trec si la un moment dat chiar nu o s aimi mai pot permite deloc sa fac experimente daca nu vreau sa pic in penibil. Asa ca mai bine sa pic acum in penibil, da?

Am ales sa folosesc superbul fard duochrome din paleta Comfort Zone. Il ignoram pentru ca mi-e frica de frumusetea lui. Azi mi-am infruntat temerile si iata ce a iesit. E un look simplut, dar care arata bine zic eu. Sunt muuult mai smokey decat am fost vreodata in ultima jumatate de an, but so be it! O sa il port cu mandrie.









Astept sa imi spuneti ce parere aveti. Toate produsele folosite le vedeti in postarea de duminica. Nu am adaugat pe langa ele decat un fard mono Seventeen, nuanta e Peacock, dar nu se mai gaseste de multa vreme asa ca nu prea conteaza. Mi s-a parut ca ar arata bine pe post de eyeliner. Cu niste gene mai fal fal, v-ul exterior inchis mai tare si niste eyeliner negru look-ul asta e numai bun si de party party.

Zi frumoasa sa aveti!:)

Share:

18 comentarii

  1. Frumos, frumos, frumos!
    Imi place, mi-era dor de un machiaj (cine vorbeste ...)! ;))
    Maine voi incerca si eu ceva asemanator. Pic, cic, am zis!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Fardul ala duochrome face totul!:) Hai si tu cu un machiaj, ca ar fi cazul!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :D Stiu ca si tu esti fan al fardului duochrome!

      Ștergere
  3. foarte dragut machiajul.iar tu esti o frumusica :) pupici
    http://iv-dorys.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru complimente draga mea!:)

      Ștergere
  4. Ce bine îţi stă aşa! Iar mie mi se pare chiar foarte cuminte machiajul, perfect pentru zi. Nu văd de ce s-ar uita lumea urât.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana! Sa stii ca in realitate era mult mai inchis, dar l-a spalacit blitzul. In lipsa de lumina asta e...Eh, exageram si eu cu lumea!:))

      Ștergere
  5. Prea smokey in niciun caz nu este... Ai nude pe buze, arata super decent! Ce ai de te temi, lady? :P
    Mie imi place foarte mult; sa faci bine sa-ti faci timp si sa ne arati mai des machiaje! :)
    Cu genele fal fal m-ai omorat... dar asta numai dupa ce am inteles caci nu citeam cu diacritice si ma intrebam ce-o fi insemnand?! :)))

    Pup, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era mai smokey decat pare in poze. O sa incerc sa va arat mai des machiaje, poate asa ma mobilizez sa nu mai fiu atat de boring!:))

      Ștergere
  6. Doamne, dar ce ar avea de zis lumea de rău cu privire la un astfel de machiaj? Nu-ți mai face griji, arată bestial, și vorba ta, peste câțiva ani nu o să mai avem ”față” de așa ceva. Vorba lui Wayne, ”relax, it`s just makeup”. Îți bestial, așa că eu spun să lași neutrele deoparte. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajari. Adevarul e ca acum vreo cativa ani asa un machiaj mi-ar fi parut super cuminte. Acum m-am cam invatat cu machiaje neutre tare si asta m-a scos din amorteala!:)

      Ștergere
  7. Frumusel si potrivit pentru zi. Nu stiu daca arata mai dramatic in realitate decat in poze, dar eu zic ca nu trebuie sa bagi in seama nicio privire moralizatoare.
    Nu te-am vazut niciodata cu vreun machiaj exagerat, nefiresc, dimpotriva.
    Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, e mai inchis in realitate.
      Multumesc ca esti draguta cu mine!:)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Iti multumesc!:) Si mie tare mi-a placut si sigur o sa il repet!:)

      Ștergere