luni, 8 decembrie 2014

Ce am gasit in ghetute?

M-am gandit sa va arat ce am primit in ghetute, atat eu cat si Katia. La Katia a fost, dupa cum ati vazut deja, pe langa ghetute, pe sub ghetute, pe unde a nimerit Mosul. La copil cuminte se strang daruri multe!:)) Caodurile lui tati nu vi le arat, au fost destul de neinteresante: portofel nou, muuult fistic, dulciuri, niste sampon mai travel size pentry delegatii.

Sa incepem cu copilul cel mic, Katia.

La noi orice prilej de cadouri se lasa cu multe carti. De fapt la noi se lasa cu multe carti si cand nu e prilej de cadouri. Ma bucur ca a mostenit dragostea mea pentru carti si i-o alimentez cat de des pot. problema e ca raftul devine cam neincapator. Au contribuit ca de obicei si bunicii. De aceea cadourile la noi sunt mereu multe, pentru ca se strang de la toti cei care iubesc piticania. Si sunt multi!:)


Va recomand cu caldura carticica Christinei M. Butler, O noapte cu ninsoare. E superba, are parti de catifea si e o experienta senzoriala fantastica pentru copilasi. Fii-mea e deja indragostita de ea, am citit-o de 7 ori de sambata pana acum. Am vrut sa iau si celelalte carticele din colectie dar nu le mai gasesc pe nicaieri pe stoc. Ilustratii superbe, poveste sensibila si usurica. Numai de bine. Ingerii Craciunului are insert-uri cu sclipici si o poezioara frumoasa despre sarbatori. Bunica l-a rugat pe Mos sa ne aduca cartea cu Povesti de iarna, care suprinde texte clasice. Pe majoritatea le aveam deja in alte carti dar aceasta are niste poze atat de frumoase incat nu puteam sa nu o indragim.
Cartile cu activitati tot bunica le-a luat, nu stiu de pe unde le-o fi pescuit, dar a facut o super captura. Katia de abia asteapta sa se apuce de ele. Daca aveti copii pasionati de desenat, colorat si lipit, astfel de carti sunt o alegere minunata.

Pentru ca am o domnisoara care iubeste baile, Mosul i-a pregatit un mic arsenal care a facut-o sa chitaie de fericire. Creioanele pentru scris pe cada s-au dovedit ineficiente total (mare pacat ca eram super entuziasmata de ele). Spuma cu sclipici de la Oriflame (pardon, cu praf de zane) o sa ne bucure, la fel si bilutele de baie si "bombele" de baie pentru printese, luate de la DM.


Bluzita de Mos de la H&M a facut-o sa bage rasete tip Ho-ho-ho toata ziua, sosetele calduroase si vesele le-a mangaiat o gramada, la fel si manusile haioase cu bufnicioare. Chestia aia mica e televizorul cel nou pentru familia ei de animalute (in caz ca nu sitit despre ce vorbesc aici, dati un search pe Google pentru Sylvanian Families si va veti lamuri). A mai primit un set de stickere cu printese si cutiuta in care sa le tina (ce Dumnezeu e cu copiii si stickerele ca zici ca le dai aur si mai multe nu) si un set de pictat si decorat propriile zanute. Mami de abia asteapta sa le facem frumoase.

Din greseala am pus "pinguinii" in doua poze. Sosetele astea le-a primit de la finii nostri si am descoperit cu surprindere ce modele frumoase si festive fabrica Ciserom-ul nostru. Si foarte calitative. 

Tot de la fini a primit setul ala simpatic pentru fabricat casuta de turta dulce. Habar nu aveam ca acum se gasesc si la noi, dar aflati ca da, sunt la Carrefour. Noi oricum faceam in fiecare an ceva minuni de turta asa ca ni s-a usurat un pic misiunea. A primit desigur si dulciurele: om de zapada de ciocolata, mini biscuiti ciocolatosi si o punga de M&M care nu au mai nimerit si poza. Nu prea mult dulce ca strica! Si asa a mai primit o punga cu dulicuri de la toate rubedeniile vizitate. Are mami ce manca!:))

Si acum mami! Mami sa va spun drept...trebuia sa aiba mai multe dulciuri in cizme dar a fost oribil de rea si si-a mancat cadoul inainte de a-l pune in cizme!:)) Au mai scapat biscuitii Oreo inveliti in cioco alba (mama stie obsesia mea pentru Oreo si mi i-a luat din Mega Image, caci in Sibiu nu se gasesc). Va spun atat: va trebuie! Sunt bestiali si am detestat ca a trebuit s aii impart cu copilul si sotul. Vroiam sa ma inchid in camara si sa ii mananc singura. Am rugat-o pe mama sa vina cu vreo trei cutii saptamana asta cand ne viziteaza!:))Si o ciocolata Milka de care n-am mai avut. Buna, dar nu fabuloasa neaparat! Am primit si eu sosete groase, ca altfel nu se poate. Nu stiu de ce, dar de cand ma stiu pe lume, Mos Nicolae aducea sosete calduroase. Poate pentru ca e firesc ca in cizme sa ai sosete, nu?#smartass


Si acum partea cea mai cea. Mos mama mea (multumesc Mos mama mea) e foarte receptiva cand fie-sa plange in pumni pentru diverse chestii la care nu are acces. Anul asta m-am plans mai putin dar cand am vazut articole despre lansarea magazinului Wjcon din Bucuresti inima mea s-a frant. Drept pentru care vorbeam cu mama...iar mama s-a dus si s-a executat.:X Am primit un fard spuma (obsesia mea pentru farduri cremoase continua) si doua oje superbeeeeeee. Urmeaza repejor articol despre ele pentru ca au intrat in teste in secunda 2. Tot mama m-a cadorisit cu cercei festvi noi, luati din H&M. Eu sunt omul cu colectie de bijuterii craciunesti si o sa port cercei cu reni pana la 90 de ani\, daca o sa prind aceasta venerabila varsta!


Mos sot a cotizat si el la o oja frumoasa Astor. Habar nu aveam ca au si astia texturate, dar Doamnecumarataojaasta. Si a cotizat si pentru rimel nou. Gel liner-ul mi l-am luat singurica pentru ca meritam, da? Sa nu avem discutii din astea ca ne suparam!:)) Fie vorba intre noi, tot de Mos Nicolae ar fi si cele 5 geluri de dus Yves Rocher pe care le-am luat acum doua saptamani si cele doua carti noi luate de pe Libris. Dar cum nu au stat in cizme, le lasam deoparte. 

Asadar, cuminti am fost, rasplatite am fost!:) De Craciun mi-e si teama sa ma gandesc ce va fi sub brad pentru Katia. Avalansa. Degeaba incerc eu sa nu o rasfat, ca e rasfatata cu varf si indesat din 7 parti.


9 comentarii:

  1. So... oja e super, mi-am luat-o acum 2 saptamani. Cum e asa texturata... *drool*... da` si cum e cu un top-coat gros... DI-VI-NA!!!
    Rimelul - il ador. L-am luat cu tot cu oja.
    Hai, facem un review back-to-back dupa ce le flocaim bine? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fetite cumintele!
    Stii dupa ce tanjesc cel mai tare? Stii? Stii? Stiu ca stii....
    Vreau Oreo! Sunt convinsa ca bombele calorice sunt delicioase! ;))
    Si chestiutele pentru baie arata apetisant.
    Fericitelor!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine cadourile Katiei ma entuziasmeaza peste masura, as fi venit sa ma joc si eu cu ea si sa facem casa aia de turta dulce daca eram mai aproape. Tu puteai sa-ti incerci cadourile cat eram noi ocupate. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ah, ce mi-a placut postul asta! l-am SAVURAT! multe si frumoase daruri ati mai primit.
    eu habar nu am care e treaba cu magazinul Wjcon. e prima oara cand aud de el.
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi pe mine tot cadourile picei mă atrag cel mai tare, m-aş juca şi eu cu ele. :)) Bine, nu că ojele alea nu mi-ar face cu ochiul!
    Eu mă declar fan Oreo şi îmi place mult Milka cu Oreo, cred că e ciocolata mea favorită de la Milka.
    Să te bucuri de toate cadourile primite, la fel şi Katia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ca ai un copil asa iubit! Bag seama ca nico mamica ei nu e mai prejos!
    abia astept sa avem si noi un copilas care sa primeasca daruri. si la noi e traditie cu sosetele de Mos Nicolae!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaai, ce carticele frumoase, pana si eu le-as citi cu mare drag alaturi de ea <3
    Trebuie sa caut si eu Milka din aia, nu am vazut-o pana acum in mgazine :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar ce răsfățate ați fost! Să le folosiți pe yoate cu plăcere, cătare bine mai arată. Mai, mai că îmi doresc și eu cărticele pentru copii. Oricum am zis că trebuie să caut una pentru colorat pentru momentele de maxim stres. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mos darnic, nu gluma :D Ce oje frumoase, perfecte pentru perioada aceasta! Sa va bucurati de toate si sa le folositi cu mult drag :*

    RăspundețiȘtergere