Mosul vine la posta!

Ieri dimineata ploua si era frig dar cineva se infipsese temerar in fata postei vamale. AScel cineva eram eu. Inarmata cu carte si ajunsa prima, asteptam sa mi se deschida portile Raiului si sa intru sa imi ridic coletele. Desigur mai asteptau inca vreo 30 de nefericiti adunati in numai 30 de minute. Pentru ca la noi asa e. Vamala are program 3 ore, de doua ori pe saptamana, la niste ore de...cacao. Si atunci tot omul se inghesuie sa faca si el ce poate.

Patrunsa la caldurica deja ma rugam sa nu dau de un nene vames cu cafeaua nebauta. Ei bine, I got lucky. Am desfacut pachetele, nici macar nu mi-a cerut facturile, a comentat ca "va pregatiti intens de Craciun doamna!", mi-a zambit binevoitor si m-a poftit sa imi iau talpasita. Cu bunurile stranse la chiept am navalit afara in frig. I had new stuff. Despre fiecare articol in parte va voi povesti la momentul potrivit, au fost niste comenzi destul de bitter sweet. 

Am vrut sa va las insa cu un preview, ca sa intelegeti de ce a zis nenea vamesul ca ma pregatesc de Craciun. Yes, I have red issues. Cand ma gandesc cat fugeam de rosu si acum mi-as lua tot ce prind in culoarea asta. Teancul contine o rochita simpla de zi, una un pic mai fancy, pe care o speram potrivita pentru o petrecere anume si o fusta pe care o speram fit for a modern princess. Daca articolele primite mi-au indeplinit sau nu asteptarile, de pe unde le-am cules si toate cele veti afla in episoadele urmatoare!:))

Acum doua zile am ridicat de la posta (aia normala de data asta, cea cu functionare deosebit de simpatice si urlatoare) ceva ce nu visam sa ating prea curand. Sa va explic. Gabi, de la manie.ro, a revenit saptamana trecuta cu o postare pe blog. Un blog sale. Si avea acolo acel articol pe care eu il aveam pe wishlist-ul pentru 2015. Acel ceva pe care eram dispusa sa platesc si pretul intreg. Too Faced Chocolate Soleil Bronzer. Ei bine, Gabi il avea la pret redus si in stare impecabila. Ce vorbesc eu de fapt, cred ca nici nu l-a folosit dupa cum arata! I-am dat repejor mesaj, and it was mine. Am fost megaultrasuperfericita si il consider cadoul meu de Craciun anticipat. Gabi a inclus si o mini pensula moale ca visele mele, asa ca surpriza a fost si mai frumoasa. Va spun atat: the thing is AMAZING. Urmeaza sa va spun mai multe dupa ce ne mai iubim o vreme in singuratate. Recunosc ca am fost tentata sa insfac si paleta Chocolate Bar pe care o avea de asemenea la blog sale, dar mi-am pus frana pentru ca sincer, am nevoie de inca o paleta cum am nevoie de trepanatii pe creier. Hmmm, de fapt de alea s-ar putea sa am nevoie! 

Si pentru ca am facut o cumparatura cosmetica oarecum neprevazuta, mi-am amintit ca ar fi cazul sa va spun si cum sta treaba cu al meu Simplify in 2014. Si cam ce planuri de semi cumpatare (sau nu) clocesc pentru anul urmator. Stay tuned ca vine curand postarea respectiva. Posibil sa va fie bine sa va pregatiti niste snack-uri pentru ca va fi o MEGAPOSTARE!


Share:

4 comentarii

  1. sa le porti sanatoasa , cred ca sunt foarte frumoase poate adaugi o poza mai detaliata sa vedem si noi ce ti ai luat .

    RăspundețiȘtergere
  2. Zău că am folosit bronzerul! Puțin! :) Tu clar îl vei iubi așa cum merită!

    RăspundețiȘtergere
  3. deci asa e la posta :(((...vai ce ma asteaptaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de rosuuu!! De abia astept sa ne arati ce ascunzi tu in teancul acela! :)
    Cat despre bronzer, acum imi dau seama ca ti-am lasat un comentariu legat de el la o alta postare. :)) Eu l-am luat intr-o oferta faina, sunt 4 mini produse la 69 lei: primer de ochi, de fata, mini-rimel si bronzer-ul care numai mic nu pare. Inainte de setul acesta nu-mi mai luasem cosmetice de luni bune, dar tare mi-a mai aprins cheful de machiat. :) Nu si de cumparat, promit sa stau cuminte.
    Sa le porti si folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere