luni, 8 aprilie 2013

Weekend-ul asta

Veti vedea ca de data asta nu am prea multe poze! Sorry dar asa patesc mereu cand mi-e lene. Zic hai ca pozez ce trebuie si nu mai ajung. Oh well, sper sa ma iertati si promit sa remediez problema saptamana viitoare!:)

-Am incercat sa dorm mai mult dar tot o auzeam pe fii-mea pe fundal jughinindu-se cu bunicii veniti in vizita la noi.
-M-am trezit de tot pupacita pe obraz de omuleata!:X
-Mi-am baut cafeaua si am incercat sa fiu vag productiva aspirand prin casa. Aici s-a oprit productivitatea.
-Am dezbatut cu mine daca are rost sa ma machiez sau nu. Am concluzionat ca nu si am iesit din casa purtand balsam de buze. Si atat.
-Am colindat un pic Expo Tricotex. Ahhh cate am vazut!!:X Pe langa ce am luat as mai fi vrut o camasuta, inca o rochie, o pijama simpatica, vreo doua perechi de pantofi...:)))
-M-am prost dispus pe toata ziua cand iesind de la expozitie am dat fix peste un accident urat intamplat pe bulevard. Nodul ala din stomac cand vezi buluc de lume, salvare, politie si un om acoperit cu ceva zacand pe caldaram...
-Incercand sa imi scot imaginea din minte am plecat sa ne plimbam pana la Rasinari.
-M-am rugat sa nu isi verse fii-mea matele pentru ca ne-a anuntat ca nu se simte prea ok.
Za miei on za sina dezafectata with za cioban!:))

-Am concluzionat ca ii e pe bune rau cand nici vederea unui manz plus a unor mielusei n-a scos-o din starea aia!
-M-am imbracat in viteza si mi-am trantit ruj pe buze cand m-a anuntat al meu sot ca plecam in vizita la niste prieteni in Alba. In 5 minute!:))
-Inca sub influenta accidentului vazut de dimineata am fost la 1 secunda de a fi si noi implicati intr-unul. Nu din vina noastra ci din vina unui bou care crede ca Logan-ul e Lamborgini si ca poate depasi 5 masini in 2 secunde cand din fata vine alta masina...
-Am cumparat o jucarie pentru un baietel amuzandu-ma de cat de varza sunt in domeniu. La fetite sunt deja experta dar in fata raftului cu masini stateam ca proasta!:))
-M-am bucurat ca pustiul a fost incantat de cadou devastand toata casa!:)) Si am rugat-o pe prietena mea sa ma ierte pentru ce am facut!
-Am mancat prea multe dulciuri!:))
-Am stat la povesti cu ea despre cum o sa ii fie viata in doua saptamani cand iese la lumina si bebe doi. Eu una nu cred ca o sa aflu prea curand (sau vreodata) cum e cu doi pe cap!:))
-M-am jucat cu mingea cu piticul pana a respirat si biata femeie 5 minute!:))

Poza cu elefantii datorata talentelor fotografice ale bunicului

-Am vorbit la telefon cu picea ramasa acasa. Mi-a comunicat ca a vazut cum danseaza elefantii in parcare la Carrefour si cum au facut ei caca!Supeeeer!=)))
-M-am holbat socata in oglinda constatand ca Vivid Rose nu s-a clintit de pe buze in toate orele de mancat prostii si dat din gura la greu!:))
-Am ajuns acasa si am fost coplesiti cu informatii despre ce a facut ea in cele 6 ore cat am fost noi plecati!
-Am calcat haine in timp ce ma uitam la "Te cunosc de undeva". Pentru ca se uitau restul oamenilor. Altfel stateam si ma holbam la pereti ca tot aia era pentru mine!
-M-a scarbit un pic prostia omeneasca dar mi-a trecut iute!:))
-Cand m-am dezmeticit din somn am aflat ca fii-mea s-a trezit la 6 jumatate. Good times!:))
-Am mancat ciocolata la micul dejun...

-Am dat o tura prin targul de vechituri si ai mei au plecat victoriosi spre casa cu toate comorile astea. Canitele alea le ochisem eu....dar sa zicem ca de data asta o iert pe mama ca le-au luat ei!:))


-Am facut o mare curatenie prin casa in timp ce fii-mea il stresa ajuta pe taica-su la trebuir foarte importante.
-Cat timp a dormit picea am spalat vase si am frecat menta pe net.
-Am consolat o pice trezita prea repede si am reusit sa o adorm iar. YES!!!
-Am mancat iaurtul asta care a fost FOARTE bun. Ce e in el, Dumnezeu cu mila. Dar gustul mmmmm.

-Mi-am facut copilasii pachet la plimbare pentru ca in urmatoarele doua saptamani tati o sa aiba la munca un program de nu o sa se vada cu minunea mica. Si m-am gandit ca niste timp de bonding nu le strica. Si nici mie niste pauza!:))
-M-am uitat la clipulete pe Youtube!:P

-Mi-am facut manichiura si pedichiura.
-Am spalat pensule de machiaj.
-Mi-am inmuiat oasele in spuma frumos parfumata.
-Am citit pana mi-au picat jaluzelele peste ochi!

Cum s-a desfasurat weekend-ul vostru?

30 de comentarii:

  1. Asteptam postarea asta!
    Sambata am iesit in parc si-am stat acolo toata dupa-amiaza, a fost vremea foarte frumoasa. Insa duminica am stat in casa, a plouat putin, a batut vantul. Asa ca am avut program de vizionat filme. N-am crezut niciodata ca pot sa stau in pat o zi intreaga si sa ma uit la filme! Oasele mele nu cred ca au fost prea incantate de lipsa miscarii, dar psihicului clar i-a placut!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce, da-le incolo oase!:)) Bine ca te-ai relaxat!:) Ti-am mai spus cred, am si eu nevoie de o zi din aia dar nu vad sanse sa pup prea curand!:))

      Ștergere
  2. :)))))))))))) toate ca toate, dar faza cu elefantii a fost mortala :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. am stat sambata cu Mihai. De dimineata am fost in parcul mic cu bicicleta fara pedale. Ne-am intors acasa pentru papa, nani. Am pus in castron supa de galsuti. Am convins copilul ca supa de galusi cuprinde si supa, nu dor galustiel. Am nani cu mers la baie din juma'in juma'. Am fost apoi in parcul mare cu tricicleta cu pedale. In parc am urlat si ne-am jegarit. AM revinit, hranit, spalat, tv-u, dormit.

    duminica
    ne-am trezit. paapat lapte cu suceluse. fost la targu de masini. facut poze la duduile aproape de tot dezbracate. "Da de ce i se vede talele-sanii lu doamna?" "Da de ce are pantalonii rupti?" "Da de ce are manusi cu gauri?" . Am facut poza in lamborgini alb. eu pustiului adica. am concluzitonat cu nu la toate masinile se deschid portierele in sus.
    am venit, am papat, am nanit.
    ne-am trezit, am papat iara, am jucat, am facut baita, am fost cu domnul din america la crasma ca sa mancam mamaliga goala si sa facem parcare de miasi din servetele prea moi.

    cam atat. mi-e somn. spal sosetutele cu Mickey si calc bluza cu strumfi. Am un fel de chec de carne in cuptor si visez la o prajitura cu morcovi. mai vreau si la buda nederanjata....ce bine e in buda fara sa intre cineva peste tine, fara sa te strige in mod obsesiv....eeeh...

    da' voi ati vazut caca de elefant, muuult mai smecher!

    stii tu cine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce??cred ca te pun s afaci guest posts ocazional pe blog!!Sunt sigura ca ai avea succes!Semanam la boli psihice bine ca nu degeaba am fost colege de banca! Pitic in custodie ai!Esti candidatul perfect!:)))

      Eu n-am vazut caca-ul ala dar Katia insista ca a fost senzational!:))

      Ștergere
  4. am uitat sa zic despre canute, ale tale canute, ale bunicii de fapt. Foarte faine!
    admir. sunt de portelan?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yup portelan vechi cu baza aia de naiba stie ce. De fapt ele sunt ca niste paharele pe care le poti detasa.

      Ștergere
  5. vai ce misto, la voi a dat iarba!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Degeaba a dat ca zici ca vine iarna. E frig si umezeala si "noapte" vorba fii-mi!:)

      Ștergere
  6. Imi place stilul tau de a scrie,e amuzant:) Am zambit cat timp ti-am citit postarea:)

    RăspundețiȘtergere
  7. mmm ciocolata de aia am si eu hi hi
    canile alea sunt super dragute ♥
    am vazut si eu iaurtul ala , dar cand am vazut aroma de ceai verde.... m-am gandit ca e dubios si mi l-am luat pe cel cu papaya.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciocolata aia a fost minunata. Dar cum spuneam seamana foaarte bine cu Milka cu crema de lapte si caramel. Editie limitata. Kaufland. :D
      Nu imi mai face sange rau ca mi le-a suflat mama!:))
      Sa stii ca am mancat azi si din ala cu papaya si claaar zic ca e mai bun asta cu ceai cica. Nu se simte nici un ceai. E un iaurt dulceag si bobitele de cioclata au si aroma de portocale. Ia-l ca eu zic ca o sa iti placa!:)

      Ștergere
  8. Cata activitate intr-un singur weekend.
    Felicitari!
    Eu sunt mai mult leguma, dar sper sa remediez problema. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te-am obisnuit inca??:))
      Lasa ca iti intri in ritm. Dupa ce te inveti cu ideea ca primavara o sa vina in iunie si o sa tina 1 saptamana, pe urma o sa avem si vara 2 saptamani si pac gata, iar iarna!:))

      Ștergere
  9. Un weekend plin se pare ca ai avut :)
    Adorabila asta mica, sa-ti traiasca!
    De unde ai luat iaurtul ala, ca pare bun?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost chiar weekend lejer as putea spune!:)))
      Multumesc!:)
      Iaurtul l-am luat din Carrefour. Il au in toate hypermarketurile. Au scos niste sortimente noi astia de la Muller. Cred ca sunt vreo 3 feluri daca nu ma insel.

      Ștergere
    2. Nu prea m-am dat in vant dupa muller pana acum, dar astea noi par tentante. Deseara clar dau o tura prin carrefour sa le caut! :D

      Ștergere
  10. Imi plac foarte mult postarile tale,in special cele de genul acesta si cele cu meniul zilei!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac!!Si mie imi place sa le scriu!:))

      Ștergere
  11. Imi plac postarile acestea :) Asta mica e o scumpa <3 Mi-ai facut pofta de dulce cu iaurtul si ciocolata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Pai daca ti-am facut pofta go get some!:))

      Ștergere
  12. Faina poza cu chip gingas de copil! Nici pe cea cu ciocolata n-o trec cu vederea, e buna ca n-am testat?

    Weekendul meu...sambata am fost acasa, la Ploiesti. I-am tarat pe mama si pe prietenul din dotare prin magazine si am cumparat...cam multe. Am fost ca la maraton, am mers apoi la prieten acasa si iar la mine dupa bagaje. Am tras de ele pana ne-au iesit ochii. Ajunsi inapoi la Bucuresti, domnu' prieten s-a hotarit sa sara cu cererea in casatorie. Un moment de hipoxie cerebrala, as zice eu, mai clar, lipsa de oxigen in cap. :)) Am acceptat. :)
    Duminica am pierdut vremea pe internet, am savurat micul dejun si am dat o fuga prin dm dupa cadouri. Apoi pranz, dus si fuga la un concert la Filarmonica. Sefu' meu(unul din ei ca am multi :)) ) este si seful corului Filarmonicii si a fost dragut si mi-a dat invitatie. Desi nu pot spune ca ascult muzica clasica neintrerupt, mi-a facut placere si mi-a amintit de perioada cand faceam si eu parte din corul facultatii. :) Mi-am vazut fostii colegi pe scena si am regretat ca nu sunt langa ei.
    M-a plouat si m-a batut vantul olecuta pana acasa si apoi am stat la discutii existentiale. Cam atat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG OMG OMG!!Felicitaaaari!!! Si multumesc ca mi-ai impartasit vestea! I feel special!Si chiar nu glumesc! Foaaarte emotionant si plin weekend ai avut!Nu cred sa il uiti prea curand!
      Ciocolata aia e bestiala, nu stiu daca se gaseste si la noi ca am primit-o la pachet cu rochita de la prietena mea. Daaar foarte aproape de ea e Milka cu crema de lapte si cu caramel bucati editie limitata. Eu am gasit-o in Kaufland. Si la Crangasi stiu sigur ca o au aia de aduc dulciuri din Germanica.

      Ștergere
    2. Multumesc! Ma bucur ca te bucuri, stiam ca asa o sa fie si de aceea ti-am impartasit vestea mea draga! Am camuflat-o bine printre lucrurile cotidiene! :)
      Am s-o caut si pe Milka, n-am mai trecut pe la aia cu dulciuri din strainataturi ca n-am terminat inca punga de bomboane Mozart pe care mi-am tot dorit-o si cu care am innebunit pe toata lumea. :D

      Ștergere
  13. :) Ai un stil concis si funny de a povesti...citesc cu placere, ma relaxeaza!

    Acum o vad pe Buburuza ta!:D E-atat de dulce cu obrajorii si ochisorii aceia!!! Sa va traiasca, sa va bucure mereu!

    Weekend-ul nostru: procrastinare, bucuria zilei insorite de sambata, joaca cu Dia ("Nu te supara, frate!", "Fazan" si alte "de-a..." una-alta), relaxare, blogging, telefoane, "Romania danseaza"...

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac postarile astea!
      Dap, funny e ca pana pe la un an si ceva din Buburuza nu am scos-o. A fost porecla ei:)) Multumim de urari, valabile si la voi! Ma mir ca nu o vazusei pana acum ca am mai pus ceva poze cu ea pe aici!:)

      Weekend-ul vostru ca un weekend autentic!:)

      Ștergere
  14. Eu nu inteleg unde gasiti toate asa iaurturi interesante ! :-)) Cand eu ma duc in supermarket-uri, jur ca toate iaurturile interesante dispar de pe rafturi ! ! ! ! ! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios ca le aveau si in Kaufland si in Carrefour!Nu renunta la cautari!:)

      Ștergere