joi, 18 aprilie 2013

Versatile Blogger Award

Cu cateva zile in urma Delia, autoarea blogului Shimmery Black mi-a pasat acest premiu simpatic. Ii multumesc pe aceasta cale si execut regulile doar partial.



The rules:
 
1. Thank the person who nominated you;
2. Include a link to their blog;
3. Select 15 blogs/bloggers you’ve recently discovered or follow regularly;
4. Nominate those bloggers for a Versatile Blogger Award, leave a link to their page and a comment on their latest post to let them know they’ve been nominated;
5. Tell the person who nominated you 7 things about yourself.
 
1, 2.  Done and done! Saru-mana mult!:)
3,4. Rog toate fetele din blogroll-ul meu sa considere ca le-am pasat si lor premiul asta! Nu pot sa nominalizez numai cateva. 
5. Asta o sa fie interesant. Probabil o sa ma repet cu unele din aceste chestii dar chiar nu mai stiu ce lucruri v-am spus despre mine si ce lucruri nu v-am spus.
  • Visez ca la un moment dat o sa castig la Loto si o sa avem casa noastra, cu curte mareeee, in care sa am loc sa cresc gaini si sa plantez legume. pe care le va ingriji sotul meu pentru ca eu omor orice planta. Chiar si cactusii.
  • Acum 4 ani aveam vreo 4 sau 5 oje. Acum am 87. Pe numarate.
  •  Tind sa exasperez lumea cu mania pentru detalii care tin de curatenie. Eu sunt nebuna aia care sterge blatul in bucatarie de 75 de ori pe zi si care aduna scame de pe covor incontinuu. Si tot degeaba!:))
  • Am probleme extreme in a ma relaxa. Nu pot. Creierul meu refuza sa se odihneasca. Se scurtcircuiteaza daca nu se streseaza pentru toate prostiile. Exemplu recent. Baie de voie pentru relaxare. Intru in cada, spuma si liniste. Trec 30 de secunde. Eu:"Iar s-a depus piatra pe robinet. Ia uite, acolo sus langa geam e un fir de praf? Oare doarme Katia? Daca zice ceva si n-o aud? Maine ce fac de mancare?" Toate deodata! Relaxaaareeee!:))
  • Cand trebuie sa imi cumpar de imbracat imi iau mereu chestii foarte dragute dar pe care nu am unde si cand sa le port in viata mea!:)) Sfarsesc astfel cu un dulap plin de rochite si zero blugi cand eu in parc clar nu pot merge in rochie.
  • Imi detest dantura!
  • De cand ma stiu am zis ca eu o sa am cel putin doi copii. Acum ca am unul zic ca e mai mult decat suficient!:))
 

18 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu si mersi ca ne-ai impartasit despre tine;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, cu prima propozitie pe care ne-ai impartasit-o despre tine, m-ai inmuiat si cucerit complet. E exact ce trece prin capul meu every single day :)
    Sper ca macar uneia dintre noi sa i se indeplineasca!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Dumnezeu sa ni se implineasca amandurora! Ciudatenia e ca acum cativa ani daca imi spuneai ca o sa ajung sa imi doresc asa ceva ti-as fi spus ca esti plecat de acasa!:))

      Ștergere
  3. :) You're so sweet!!!

    Te felicit cu bucurie pentru premiul primit!
    Sunt teribil de incantata de primul meu premiu si-ti multumesc! Extraordinar gestul tau!!!

    Dintre cele 7 lucruri mentionate, pe ultimul si pe cel de-al 4-lea le avem in comun!:)

    O imbratisare calda!
    Inca o data...multumesc!!!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Am aceeași problemă cu hainele! :)) Asta și faptul că-mi iau lucruri fără să mă gândesc dacă merg cu altceva din garderoba mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da, exact. Si eu fac treaba aia cu hai sa iau camasa asta cu buline verzi si roz. Ajung cu ea acasa si sunt trasnita ca n-am cu ce s-o port. Si zace acolo mult si bine!

      Ștergere
  5. Esti mortala! :))
    Partenera mea de stress, eu spun ca sunt dependenta de el. Nu mai avem scapare. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Terapie!Pe noi daca ne inchide cineva, daca ne izoleaza si tot nu ne putem relaxa! Gasim noi ceva de analizat!:))

      Ștergere
  6. Foarte tare la cele 7 lucrui despre tine! Si eu sunt la fel cu relaxarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate oje??!!
    Partea cu relaxarea e valabila si la mine. Cred ca tinde sa devina o problema a femeilor din acest secol.:))
    Si, totusi, cate oje?!:))
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu....hangs head in shame!:))E groaznic!:))Ojele mele sunt o arata scapata de sub control!

      Ștergere
  8. Uite-ma si pe mine cu dantura si cu relaxarea :))! Mai nou am descoperit ca sufar de bruxism, adicatalea I literally grind my teeth in my sleep ...mda, cica asta se intampla cand esti fantastic de obosit/stresat. Misto treaba zic :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi spune de bruxism. Am una bucata exemplar care face la fel. Si doarme langa mine! De cand il stiu are problema asta si ma tampeste!Si acum am descoperit ceva mai nasol...fii-mea, la 2 ani jumate are deja aceeasi problema! Al naibii stres!

      Ștergere
    2. Deci daca gasesti vreun tratament (in afara de sedative pentru cai :)), lemme know :D!

      Ștergere
  9. Si eu visez la ziua in care o sa castig la Loto :-)) Specific... Sa castig o suma foarte mare la Loto ! :-)) As muri de necaz sa castig la Loto 50lei :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-as fi prea fericita sa castig 50 de lei dar tot mi-as lua niste farduri de ei!:))Problema majora e ...ca eu nu joc la Loto! E ca in bancul ala:"Da Doamne sa castig la Loto! Ia-ti in pisicii tai un bilet!":))

      Ștergere