marți, 2 aprilie 2013

I love spring- Tag

 Inca un tag???Da daaa , am decis sa le fac repejor pe toate care imi plac in perioada asta ca sa nu mai patesc ca alte dati si sa raman de caruta!:)) Acesta circula deja prin blogosfera asa ca sper sa il vad cat mai curand la multe din fetele pe care le citesc cu drag!:)

1. Care este oja ta preferata primvara? 




  V-am aratat de curand ojele mele preferate pentru primavara. Daca ar trebui sa aleg una singura aceasta ar fi probabil Flormar P19. Nuanta de lila perfecta pentru mine, un pastel dulce si o sticluta simpatica si mica.

2. Care e culoarea ta preferata pentru buze in aceasta primavara?



Fara sa stau pe ganduri vreo clipa, din ceea ce detin acum aleg Hot Plum - Maybelline Colour Sensational Vivids. Cred ca deja v-am tampit cu rujul asta dar nu ma pot desparti de el. E musai sa ii fac niste poze faine si sa vi-l arat in actiune. In general nuante puternice vreau sa port primavara asta: rozuri si coral intens.

3. Arata-ne rochia ta preferata pentru primavara!

Avand in vedere ca sunt DISPERATA dupa rochii m-a lovit rau intrebarea asta. Stateam si contemplam dulapul. Am decretat ca e imposibil sa aleg doar una. Ziceti merci ca nu va arat vreo cinci-sase.

Minunea asta este facuta dupa indicatii precise (date de mine) de croitoreasa mea minune. Si o port pentru efect maxim cu o mare jupa infoiata din multe straturi de tulle.  Anii '50 sa traiasca!:)


Aceasta e o rochita Dorothy Perkins pe care o am de vreo 3 ani si o port in disperare in sezonul cald. Imprimeul va lamureste pe deplin sper. De asemenea are croiala pe care o iubesc eu cel mai mult pe lume.




 
4. Care este floarea ta preferata?

Dificil. Iubesc florile de primavara. Si as vrea sa le gasesc pe tot parcursul anului!:)) Zambilele le ador pentru mirosul lor, liliacul e si el pe acolo (desi e spre sfarsit de primavara). Lalelele (m-am uitat 3 minute la cuvantul asta sa vad daca am scris cati "le" trebuie)  ma innebunesc daca vin in buchete maaaari si colorate. La orice ora imi aduci zambile si lalele ma faci fericita!

5. Care este esarfa ta/accesoriul tau preferat?

Esarfa preferata e aceasta. Nu mai stiu de unde am cules-o, dar e subtirica si are un imprimeu perfect pentru sezon. Ironia e ca nu ma omor dupa esarfe dar pe asta o port intens.



Ca accesoriu aleg geanta primita cadou de la mama. Eee??Pretty, nu? Si as mai mentiona stack-ul de bratari colorate de toate natiile pe care le port imediat ce imi dezgolesc mainile. Dar nu vi le-am pozat ca trebuie sa ajung la epilat peste doua zile!:))


 
6. De care trenduri pentru primavara esti super entuziasmata anul acesta? (machiaj, moda sau ambele!)

 Sa v-o spun pe aia dreapta, mie trendurile alea ultra sofisticate nu imi spun nimic. De ce??Pentru ca cele generale se repeta in fiecare an. Adica serios, e cineva surprinsa de moarte ca primavara purtam pasteluri si buze colorate? Si ca toamna vine designerul Xulica si ne spune ca sunt "in" culorile intunecate??No fucking kidding???Cum ai ajuns la aceasta combinatie mareata?:))

Primavara imi plac pastelurile, dantelele, imprimeurile florale. Si vara la fel. In materie de machiaj ma incanta buzele colorate frumos si apetisant, obrajii in nuante de roz diafan iluminat discret, ochii machiati in nuante de nude asezonati cu un liner intr-o culoare vesela si indrazneata. Cam asa!

7. Lumanarea ta preferata?
 

 Ahhh, asta e simpla simpla. Stiti ca va aratam tarta cu gardenie nou cumparata? Este TO DIE FOR! Casa mea duhneste a gardenie de 3 zile si ador chestia asta! O sa merg si o sa imi fac stoc. Mi se pare perfecta pentru sezonul asta si e EXACT ce cautam. Mi-as lua cu drag si lumanare in aceeasi mireasma daca nu ar fi asa scumpe. Nu stiu daca mai au sanse alte mirosuri primavaratice sa ma cucereasca la fel de tare! Daca totusi se petrece minunea va anunt!
 
8. Parfumul/spray-ul de corp?

Cele doua parfumuri pe care le folosesc sezonul acesta.

 


Cel cu liliac de la Yves Rocher care miroase ca si cand te-ai fi frecat cu crengi de liliac pe incheieturi si gat:)) si Nina Ricci, vesnicul meu parfum de primavara pe care o sa il iubesc pana la moarte. E dulce, e floral,  e feminin, e primavara la sticluta.
 
9. Cum este primvara acolo unde locuiesti?

Ca peste tot in tara primavara la mine ninge, viscoleste, sunt -10 grade...Lasand gluma la o parte parca de multi ani n-am mai avut asa primavara pe dos! Teoretic trebuia sa avem undeva la 15 grade, soare, cate un vanticel si o ploicica. Practic am avut o vreme de puteam sa facem bradul iar si sa asteptam sa vina Mos Craciun. Aaa si ca o caracteristica remarcata de mine, aflati ca Sibiul e orasul vanturilor in Romania. De cand stau aici rar am vazut sa nu urle uragane macar cateva zile pe saptamana indiferent de anotimp. Exagerez dar nu foarte tare!
 
10. Ce iti place cel mai mult la anotimpul acesta?  

O sa vorbesc despre ce imi place la primavara cand e normala nu dubioasa ca cea din acest an.:)) Ador gramezile de flori colorate pe care le vad peste tot, iarba care acopera pamantul vitregit de culoare, timpul nici prea cald nici prea rece cand poti sa lepezi subele dar nu e cazul inca sa porti maieuri si pantaloni scurti pana noaptea ca sa nu mori de cald..Imi place ca poti sa incepi plimbarile lungi si sa nu mai stai zile in sir cu copilul in casa nascocind activitati. Ca poti sa alergi mingea si sa te dai in leagan fara sa iti intepene mainile. Ca poti incepe sa mananci inghetata fara sa te considere 90% din populatie nebun. Ca ziua mea e la sfarsit de primavara. Ca...mai zic?? Imi place mult anotimpul asta!:)
 
11. Are you a spring cleaner? (cum o traduci fidel pe asta?:P)

Eu sunt maniaca a curateniei in general. Fapt care nu se prea observa cand ai copil mic pentru ca mereu am teren de bataie in casa si cine vine la mine zice ca nu curat nimic ever.:)) La inceput de sezon insa ma apuca o febra a aruncatului si descotorositului de ce nu imi trebuie. Simt nevoia sa golesc sifoniere, cutiute, dulapioare. Adesea imi spune al meu sot cand ma apuca crizele astea ca o sa raman in fundul gol la ritmul in care ma apuca triatul de lucruri. :))

12. Planuri pemntru vacanta de primvara sau ati planuit o vacanta pentru urmatoarea perioada?

Nu e o vacanta propriu zisa dar dupa sarbatorile pascale intentionez o vizita de o saptamana si jumatate in Bucuresti la ai mei. Impreuna cu copilul din dotare. Pe domnul tata il lasam acasa sa munceasca si apoi ne va culege de pe meleagurile capitalei. Altceva mai interesant nu se intrevede momentan dar poate rasare peste noapte!:))

Nu va mai nominalizez pe toate dar fetele mele de la postarea cu Beauty things I suck at sunt invitate sa il faca si pe acesta daca vor. Si desigur toata lumea la gramada!!:)

26 de comentarii:

  1. Nina e perfect pentru sezonul asta, unul dintre parfumurile mele de suflet. Cati oameni m-au mirosit cand il purtam, Dooooamne, zilnic se minuna careva. Si prima rochie mi se pare geniala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E superb! Si sigur o sa il mai iau dupa ce se termina sticluta asta!
      Ma bucur ca iti place rochita!Am o croitoreasa minunata, pacat ca e in Bucuresti si eu am plecat la Sibiu!:))

      Ștergere
  2. Cat de frumoase sunt rochitele si esarfa! Imi place foarte mult tag-ul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Stii ca eu spun: Hop-tzop, imediat! Multumesc!

    Am citit cu placere raspunsurile tale!

    Pupicei tie si gargaritei tale!:)

    Ilda
    Lavender Thouguths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia astept sa il citesc si la tine!:)
      Si voua pupicei!

      Ștergere
  4. Rochitele sunt foarte frumoase:) Gama aceea de la Yves Rocher este si preferata mea,pacat ca au renuntat la ea. Favoritul era Pur Desir de Gardenia,si inca mai am o jumatate de sticluta (am facut un mic stoc cand am aflat ca vor fi scoase....dar la ce nu fac eu stoc...).Te astept cu maaaaaaaaaaaare drag cand vei ajunge in Bucuresti,pffff,tare mi-e dor de o intalnire cu tine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vin la tine sa miros minunea!!Nu stiu cum de nu stiam de el!:))

      Ștergere
  5. cred ca primavara aduce cu ea un aer de curatenie, imivine sa arunc tot ce este vechi si sa imi iau lucurri colorate, de primavara, noroc ca nu am buget limitat ca altfel redecoram casa si inlocuiam toate hainele :))
    http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce imi plac rochitele ! iar parfumul...este preferatul meu, tanjesc dupa el sa il am iar ! :D te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur o sa il mai iau si eu!Si in caz ca nu stii, exista un dupe foarte accesibil pentru el, B.U. Rockmantic. E adevarat ca nu persista la fel de mult dar miroase la fel si costa mult mai putin. Numai sa nu il iei din Dm ca acolo e mai scump decat in Carrefour de exemplu!:)

      Ștergere
  7. Faine articolele tale si sunt de acord in privinta tendintelor minunate din fiecare sezon. :))
    Nu sunt de acord cu treaba cu orasul vanturilor, sau macar cred ca Sibiul e la egalitate cu Bacaul! Aici suiera vantul indiferent de anotimp, ca e asezat de la nord la sud pe Bistrita... In plus, nicaieri nu sufla crivatul ca-n Moldova, iar Bacaul e la poala unor dealuri care-s dispuse pe partea cealalta decat cea din care bate vantul... O minunatie de curent, crede-ma! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:)
      La Bacau nu am fost deci nu ma pot pronunta!:PDar te cred pe cuvant!:))

      Ștergere
  8. Frumos tag-ul, imi plac rochitele, rujul e absolut superb si gentuta e asa cute
    Si imi place mult raspunsul tau la trenduri :)) sunt total de acord...ce sa zic aici pana zilele trecute a fost un frig, numai primavara nu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeam ca am scapat de frig dar vad ca nu se da dus. A revenit in forta dupa o zi cu soare!:(

      Ștergere
  9. Foarte tare leapsa asta. O s-o fac si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu vreau sa vad cele 5-6-nspe rochii. Mai nou am dat si in pasiunea lor si cand ajung in magazine numai dupa astea ma uit. Pana anul trecut eram cheala la capitolul asta, noroc cu terminarea facultatii si festivitatile aferente.
    Vii in Bucuresti? Ce bine! Intalnire cu cititoarele organizezi? :) Eu vin! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu colectionez rochii de vreo 4-5 ani! Sunt convinsa ca trebuia sa ma nasc in alta epoca!:))Ti le arat cu drag cand vrei tu!:P
      Vin vin, dar nu cred ca are sens sa fac intalnire cu cititoare ca nu sunt mare vedeta sa adun lumea!:P Dar cu tine sigur ma vad!:))

      Ștergere
  11. Da, ne-ai tâmpit cu rujul :) Tu ştii ce greu mi-a fost să nu mi-l iau de când a apărut? Dacă ai timp şi chef ar fi fain să faci unul-două look-uri cu rujul ăsta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am the Devil!Ia-l!!MERITAAAAA sa incalci orice restrictie si cumpatare!!:)) O s aincerc sa ma mobilizez ca vreau sa vi-l arat cat e de frumos!:)

      Ștergere
  12. cred ca am sa fac si eu acest tag.

    imi place mult a doua rochita :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, daaa hai cu tagul!!:)
      Si arata si mai frumos rochita aia pe un om in loc de un umeras!:))

      Ștergere