duminică, 7 aprilie 2013

Goodies!

In ultimele zile s-au adunat ceva bunatati noi si m-am gandit sa vi le arat si voua, mai ales ca mie imi plac la nebunie postarile acestea pe alte bloguri. Imi cer scuze ca vineri nu am mai revenit cu linkurile si ca ieri am lasat spatiu gol aici, dar am avut un weekend cam lenevos!:))

De cate ori vin ai mei de la Bucuresti mama e insarcinata sa imi cumpere diverse pe care nu le gasesc in Sibiu sau care apar cu intarziere aici. Problema e ca imi citeste blogul cu atentie si de fiecare data imi ia si alte cele pe care nu le solicit. Nu ca m-as plange sau ceva....:)))

Oja Essence That's what I mint a fost luata la cerere, asadar mai am dreptul oficial sa cumpar doar 3 oje pana la sfarsitul anului (AUCH). Cealalta oja a luat-o mama ca i-a placut. Daca vreti si voi una dati fuguta la giveaway-ul meu!:) Masca aia de par o vanez de ceva saptamani si nu dau de ea pe la noi nicicum. Asa ca mi-a adus-o ea. Fardul Essence mi l-a cumparat pentru ca s-a gandit ca daca tot am o obsesie cu mint green sa stim de o treaba! Creionul Flash de la Avon planuiam sa merg eu sa mi-l cumpar zilele astea si m-am trezit ca vine ea cu el dupa ce a citit postarile mele de pe aici. Cand am vazut ca mi-a adus si Vivid Rose din gama Color Sensational Vivids era sa turbez!:)) L-am purtat deja si o sa fie foaaarte greu sa ma decid care nuanta imi place mai tare dintre el si Hot Plum. urmeaza un review pentru ele in curand!:)
Boala comuna a ceaiurilor si a chestiilor cu floricele vintage a determinat-o sa imi aduca si minunile din poza. Ahhhh!!:X Iar ce se vede sub ele e o cutie tareee faina pe care o sa o zariti curand pentru ca am decis sa o folosesc pentru a inlocui cosuletul cu produsele saptamanale de makeup. 

My BFF a venit in tara dar fireste eu n-am avut cum sa ma vad cu ea pentru ca a stat putin. A facut-o pe mama curier si pe langa niste toale supeeeerbe trimise piticei (finuta ei:P), mi-a trimis si mie deliciosenia asta de rochita!:) Culoarea e senzational de frumoasa si de abia astept sa o port. Adevarul e ca trebuie sa mai dau jos vreo 2 kile ca sa nu se aseze weird pe burta dar zau de nu merita sa ma sacrific!:))

 Pentru ca eu tot traiesc cu iluzia ca o sa vina si caldura la un moment dat m-am pricopsit weekend-ul asta cu rochita aceasta!:X E Atmosphere si e luata de la Expo Tricotex unde inainte nu gaseam nimic si acum gasesc de toate:)) Sigur se fac si pe la voi expozitiile astea. La noi vin cam la 2-3 luni si ma rog sa mai fie hainutele Atmosphere si data viitoare ca aveau niste minunatii de nu se poate!! Aaaa...btw, 45 de lei!!Hate me!:))
Imprimeul poate parea un pic dubios dar eu mereu am avut o slabiciune pentru portelanurile englezesti care arata fix asa. Cum sa o las acolo??:)) Chiar daca o sa fiu imbracata in ceasca!:P


Tot sperand ca vine caldura am decis sa ma incalt. Perechea bleumarin e din Deichmann, luata pentru mers in parc cu picea si alergatura de zi cu zi. Perechea a doua luata de la Tricotex cu 120 de lei....PIELEEEEE OMG!! pentru momentele cand am si eu sansa sa pot fi mai umana!:)) Sunt topita dupa funditele lor!:)


Si inca niste ceva-uri pentru aromat casa! Si da, aia e alta tarta cu gardenie. V-am zis ca merg si imi fac stoc. Acum am adulmecat si vreau si iasomie!! Culmea e ca fiecare tarta pe care o vreau are o destinatie precisa pentru un anumit sezon, un anumit moment sau o anumita camera! I must be mental!:))

Voi ce bunattai v-ati mai luat/ati mai primit??Ce va face cu ochiul de pe aici?

Un sfarsit de weekend fain si ne citim maine!:*


34 de comentarii:

  1. si tu te-ai pregatit cu balerini ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, m-am pregatit dar ma gandesc ca ii schimb pe niste cizme de cauciuc!:))

      Ștergere
  2. Ceaiul si cutia cu floricele woow:D Imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja cutia troneaza pe blatul de lucru in bucatarie iar ceaiul e degustat intens!:)

      Ștergere
  3. Imi place mult rochita!<3
    Acum nu ramane decat sa astepti zile insorite, pentru a le scoate la plimbare pe fiecare in parte:))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le toooot astept si nu mai vin zilele alea insorite!:)

      Ștergere
  4. Pot sa te urasc pentru frumusetea de balerin cu fundita?:))
    Me want them sooo bad...iubesc funditele, iubesc floricele si toate chestiutele mai girlie si roz:))
    Ai giveaway si eu nu stiu?:(
    Cu oja aia mumoasa?!But where?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa ma urasti dar nu te ajuta cu nimic!:))Nu vin astia cu Expo Tricotex pe la voi?Ca sunt mereu expozantii astia la fiecare editie in cam toate orasele.
      Si eu sunt cu fundite, floricele si dantele. Nu v-ati prins, nu?:))
      Daaa, am giveaway pe pagina de fb a blogului. Go enter now!:))

      Ștergere
  5. Ce-mi face cu ochiul???
    Trebuie sa ma intrebi: ce NU-mi face cu ochiul?! In felul asta n-as avea ce sa spun!
    Zau ca-mi fac toate cu ochiul dar, mai ales...mama ta!!!
    Spun asta pentru ca mama nu imi citeste blogul, gaseste ca e pierdere de timp si se supara daca aude de asa ceva, nu mi-a cumparat nicicand altceva in afara de haine si mancare (si jucarii cand eram mica!); cosmetice, parfumuri...never, s-ar face gaura-n cer!!! A nu se intelege ca nu ma iubeste sau ca nu e o mama buna! Insa asa gandeste si cine ar putea sa schimbe asta?!:)
    Pe cuvant ca-mi plac toate dar, daca ar fi sa aleg, as spune ca preferate sunt: ojele essence, rochita Atmosphere si balerinii cu fundite!:D

    Draga mea, iti doresc din suflet sa te bucuri de toate, sa le folosesti/sa le porti sanatoasa!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca deja e batalie pe mama!:))Adevarul e ca mereu m-a rasfatat si e foarte moderna. Adica daca o anunt ce noutati sunt in domeniu imediat prinde tot!E un elev silitor!:))Colectia ei de machiaj s-a marit simtitor in ultimii ani sub influenat mea nefasta!:))
      Multumesc de urare, de abia astept sa scot lucrurile primavaratice din casa!Sper sa nu mai astept mult!:)

      Ștergere
  6. Imi fac cu ochiul rochița roz,balerinii bej cu fundiță, tartele lumânărele și oja de culoarea mentei de la Essence.
    Ops, uite cum ratasem setul cu ceai si cutie pentru ceai.
    Minunate-s toate, cu iz de primăvară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate au iz de Aurora!:)Oja deocamdata m-a cam dezamagit. Desi se aplica superbs i se usuca imediat sare foarte repede de pe unghii. Desi la mine orice oja sare repede, asta parca bate recordul!
      Ceaiul e luat din Auchan si am inteles ca e rezonabil ca pret, iar cutiuta gasesti la Casa Retro!:)

      Ștergere
  7. Ce frumoase sunt rochitele!
    Acum trebuie sa asteptam caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le stapanesti sanatoasa!
    Rochitele sunt foarte dragute si balerinii crem sunt superbi :X:X.
    Si eu ieri mi-am cumparat o pereche de balerini super simpatici :)). Daca stau bine cu netul saptamana care vine poate fac si eu un "haul post" :D.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept sa vad si haul-ul tau!Mereu imi plac postarile de genul asta!:)

      Ștergere
  9. Ojele si rochita cu imprimeu albastru sunt superbe! Sa te bucuri de toate :D
    Mare noroc ai cu mama ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yup, ma rasfata. Mai ales acum cand ma vede rar!:))

      Ștergere
  10. Primul lucru care mi-a sarit in ochi la postarea asta a fost "mama e insarcinata" :)) si pentru o milisecunda creierul meu a fost "Whaaaat?". Foarte frumoase toate - sa le folosesti sanatoasa!
    Nici mama mea nu imi cumpara cosmetice pentru ca ea considera ca deja am prea multe :-) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit si am ras in hohote!:))Adevarul e ca exact cand am scris propozitia aia ma gandeam ca se poate interpreta!:)) Nu cred ca imi mai face fratiori cand eu am 26 de ani aproape si copil de 2 jumate!:))
      Si mama considera ca am prea multe dar si ea are prea multe nebunii pentru hobbyurile ei asa ca ma intelege cred!:))

      Ștergere
  11. Cu vivid rose pe buze si cu rochita roz o sa arati ca o bomboana. :D Eu mi-am luat o lotiune tonica, Astept un creion Supershock de la Avon si o comanda imensa de la Yves Rocher. Sunt ruinata. :)) Plus ca am multe haine pe lista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca as fi cam prea roz!:)) Se pare ca e o perioada prolifica pentru shopping!:))banii vin si pleaca dar fericirea unei comenzi de cosmetice iti da un boost de adrenalina!:))

      Ștergere
  12. Rujul Vivid rose arata foarte dragut. As vrea sa imi citeasca si mie mama wishlist-ul de pe blog, esti o norocoasa :*
    Imi plac mult si balerinii din piele.
    M-ai facut curioasa de hainutele pe care le-a primit pitica..
    Te pup :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa vezi in curand rujul in actiune. E minunat!:) Daaa stiu ca sunt norocoasa, ma rasfata!:)
      Sa stii ca la un moment dat ma gandeam sa mai includ prin haulurile mele si nebuniile piticei. Dar nu stiu daca ar prezenta interes!

      Ștergere
  13. ce lucrusoare frumoaseee! si eu vreau tarte yankee insa nu gasesc pe nicaieri in Cluj :( si eu mi-am pregatit balerinii si ador toate lucrusoarele cu trandafirasi vintage si ceaiul! Daca ar fii sa enumar trei preferinte ar fi bloggingul, ceaiul si cremele parfumate de corp! :*balerinii crem sunt minunati iar rochita cescuta este preferata mea! sa le porti cu drag pe toate, draga mea! :*
    Cleo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur sunt tarte si in Cluj Imposibil sa nu fie!Si daca chiar nu gasesti anunta-ma si iti iau din Sibiu. Le fac pachet si ajung la tine!:) Stiu ca avem pasiuni comune, te urmaresc cu interes!:)

      Ștergere
  14. superbi balerinii <3 si eu caut de ceva vreme dar nu am gasit inca ceva ce sa imi placa foarte mult :)
    foarte frumoase toate cumparaturile :)
    iti doresc sa te bucuri de ele
    www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:)Si eu imi gasesc foarte foarte greu incaltaminte care sa imi placa, sa imi vina si sa nu ma bage in faliment!:)

      Ștergere
  15. Nu vreau sa sune a repros la adresa mamucai mele, dar tare as vrea sa-mi inteleaga pasiunea pt cosmetice(marturisire inspirata de prima poza). :)) Cand ma duc acasa ascult morala ca am prea multe. Zau ca le folosesc si zau ca nu mai cumpar orbeste de ceva timp. A vorbit constiinta. :D
    Imi place, ce vad eu pe aici! :)
    Coincidenta sau nu, si eu am ochit acea rochita pe undeva, nu mai stiu unde, dar nu era vreme de probat rochii atunci. Si mie imi place imprimeul, chiar daca il au si astia prin Ikea. :))
    De pantofi si balerini duc si eu lipsa, am si o retinere sa-mi cumpar ca de obicei nu nimeresc incaltaminte comoda.
    Sa te bucuri de ele, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si mama zice ca am prea multe si ca e o obsesie!:))Dar tot mi-o alimenteaza ocazional!:)) Si sa se consemneze ca si eu sunt relativ cuminte in ultima vreme.
      Rochitele sunt moartea mea! As umbla numai in rochii. Si culmea e ca exact astea cu imprimeuri "tip draperie" cum spune Mihai al meu ma atrag!:))Florale, English Tea si tot asa!:))Acum am ochit o rochita menta (alta mare obsesie) cu buline albe dar incerc sa ma abtin pentru ca am ..multe rochii.:))
      Pe mine ma bat ORICE incaltari. Si vorbesc serios. ORICE. Niciodata nu am nimerit o pereche de incaltaminte sa nu ma ucida. Si cum am si masura mica e cu atat mai dificil sa gasesc chestii decente!
      Iti multumesc!:)

      Ștergere