luni, 29 aprilie 2013

Goodies

Pentru ca stiu cat de tare ma incanta postarile cu noutati pe alte bloguri, m-am gandit sa va arat micile adaosuri la rezervele strategice!:)) Nu sunt foarte multe chestiute dar pe mine ma entuziasmeaza maxim si o sa va explic de ce si cum!:)


  • Fardul mono Essence in nuanta Peppermint ice cream (MIAAAAAAAAAAAAAAAAAM) este consecinta a faptului ca mama a inteles ca sunt disperata dupa mint green. Thing is, mie imi place nuanta asta la haine, accesorii, oje...dar farduri colorate eu nu prea mai port. Still ma bucura ca mi l-a facut cadou pentru ca n-am testat fardurile Essence si pentru ca poate o sa ies din monotonie si mai incerc si eu ceva nou.
  • Ador zmeura. Si nici un balsam de buze Yves Rocher nu m-a dezamagit pana acum. Asa ca de abia astept sa il incerc pe acesta. Mai ales ca balsamul de buze mi se terminase si mai dureaza cateva zile pana ajunge cel comandat pe Iherb.
  • Tusul meu Holy Grail, cel cu pensula de la Farmasi. Cred ca e al 5-lea pe care il am. Si sincera sa fiu nu simt nevoia sa testez altceva avand in vedere ca trasez foarte ok cu el liniile, ca e negru si cu finish mat cum imi place mie si ca imi rezista foarte ok pe pleoapa. Iar pretul e de neegalat. 10 lei!!
  • Gelul de dus cu grapefruit inca nu il testasem asa ca abia astept sa vad cum ma inteleg cu el. In general detest mirosul de grapefruit (si grapefruitul luat ca atare) dar mirosul acestuia mi se pare chiar placut. Se simte mai mult partea acida decat cea amaruie si avand in vedere ca a venit direct vara la noi cred ca o sa ma incante si racoreasca la multe dusuri.
  • Lotiunea micelara de la Yves Rocher era pe lista "de incercat" de ceva vreme. Mai am cam o luna de folosit din Bioderma (poate reusesc sa ii fac si review ca va tot mint de nu mai stiu cand) si deja plang dupa ea. Sunt tare curioasa daca cea de la Yves Rocher va putea sa o egaleze sau macar sa se apropie.
  • Deodorantul cu bumbac l-am tot vazut laudat de multe fete si am decis ca il vreau si eu. Inca nu l-am incercat dar pot sa va spun ca miroase foarte frumos.
  •  Scrub-ul de la Retetele bunicii Agafia sper sa fie ok. Mereu caut un scrub bun si niciodata nu gasesc!:)) Motiv pentru care inca nu s-a intamplat sa cumpar acelasi scrub de doua ori la rand. Problema e ca din punctul meu de vedere oferta nu e chiar asa de mare cum mi-as dori.
 Mi se pare extraordinar ca in momentul de fata pe lista mea de dorinte sunt doar chestii de care am nevoie. Cu foarte mici si ignorabile exceptii. Exceptii pe care probabil nu le voi pune oricum in practica dar hey, dreams come for free!:))

Voi ce v-ati mai luat interesant in ultima vreme? Ce va tenteaza din noutatile prezentate de mine? Va intereseaza in mod special review la vreunul din produse?


19 comentarii:

  1. toată lumea laudă loțiunea aia de la Bioderma.... eu încă nu am încercat-o , dar dacă mai văd undeva că e lăudată, mi-o cumpăr :)) Eu am avut loțiunea de la Yves Rocher și mi s-a părut foarte foarte bună. Dacă nu ar zace prin baie vreo 4 demachiante începute și alte 3 care așteaptă să le deschid, mi-aș cumpăra-o din nou. Așa că sunt curioasă dacă ți se pare la fel de bună ca și prea-lăudata Bioderma :))

    cât despre un scrub foarte foarte bun ... îți recomand Sabon - au și magazin online. Prețul e un pic mare, dar sunt tot timpul reduceri și un borcan de ăla îți ajunge mult și bine ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, e geniala, jur! Chiar sunt curioasa de cea Yves Rocher dar inca n-o deschid!
      Am auzit de scrubul pentru corp de la Sabon, dar asta e de fata. Eu cu astea am treaba. Recunosc cu rusine ca scrub pentru corp nu prea folosesc. E capitol la care sunt repetenta rau!:)))

      Ștergere
  2. Sa le foloseseti cu placere pe toate, pana la ultimul strop. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti sanatoasa! :*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. fun stuff! EU tot nu inteleg care e faza cu lotiunile micelare. Efectiv nu le gasesc rolul in rutina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pe cea Bioderma o folosesc pe post de demachiant pentru ochi. Si e mai eficienta si mai blanda decat orice am folosit vreodata.

      Ștergere
  5. Ce bunatati ai tu acolo. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ador tusul Farmasi ❤
    Sa le folosesti cu drag pe toate :*

    RăspundețiȘtergere
  7. aa..eu n-am folosit nimic Bioderma , apa micelara nici atat .. doar una mica de la Yvatherm . Poate nu stiu ce pierd , dar deocamdata nu-i simt nevoia :P sa le folosesti cu drag pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ii simteam deloc nevoia. Pana acum doua luni cand a fost o oferta foaarte buna si mi-a picat in mana. Si tare mi-e ca n-o sa mai pot trai fara ea!

      Ștergere
  8. Jucarii noooi!Sa le folosesti cu placere si sa ne zici si noua in 2-3 propozitii ce e de capul lor.
    O butelca Bioderma mai am si eu, cealalta isi da duhul in curand. E interminabila, am multe luni de cand o folosesc. Oricum, folosesc si bifazic si demachiant crema inaintea ei.
    Mie imi place sa ma machiez cu fard menta din cand in cand. Si eu am bluze menta, mai nou si fusta. As mai vrea si sacou, nu strica nici pantaloni(frumosi ca aia ai tai). Oops, incep sa insir toate obiectele din gospodarie! :))
    Eu n-am fost asa cuminte(a se citi am cumparat farduri), dar de acum nu mai fac, serios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va zic, va zic, cum sa nu!:) eu la ochi ma demachiez doar cu Bioderma. O discheta imi ajunge la machiajul soft si cu doua scot si smokey-ul! E the best! Si cred ca si la mine face 3 luni sigur! Mai vreaaau!:))
      Eu mi-as lua orice menta!Pantalonii aia ii iubesc in continuare. Chiar iti recomand sa iti iei. Si daca ii porti cu un tricou alb simplu si deja tie- ziua mai buna!:)
      Ce farduri ai cumparaaat??:D:D

      Ștergere
    2. Nyx Mysterious Brown Eyes. Vezi ce-mi faci? :))

      Ștergere
  9. sa te bucuri de ele.

    atata imi place ca, de obicei, cand intru la tine pe blog stiu ca am ce citi :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Pai mno, ma straduioesc si eu sa aiba lumea ce citi!:))

      Ștergere