miercuri, 3 aprilie 2013

Wishlist - Iherb

Nebunia cuprinde Romania!:)) Pentru sufletul meu fragil si pentru creierasul meu creator de nevoi site-ul ala e un taram al pierzaniei. Adaugati in combinatie recomandarile Georgianei si vreo cateva clipulete de pe Youtube si obtineti o lista monstruoasa cu chestii pe care le vreaaaauuu!:) Si cum ma stiti fata buna ia sa va flutur si voua niste tentatii pe la nas!:) Cu placere, puteti sa imi multumiti mai tarziu. Si daca vreti sa imi faceti cadou ceva din lista, va dau adresa!:))))

Vi le arat grupat si va spun cate ceva despre ele. Daca va intereseaza un link direct spuneti in comentariu si se rezolva. Dar cred ca o sa le gasiti destul de usor pe site. Tin sa precizez ca wishlistul meu Iherb e de fapt muuuuuult mai mare dar astea sunt alea principale, pe care mi le-as  lua maine daca as avea de spart bugetul pe mancare pentru o luna de zile!:)))

Despre Dessert Essence am aflat de pe Youtube si cand am intrat sa vad exact ce minunatii au era sa mor de inima. Sincer de la ei as vrea de toate dar sa zicem ca pentru inceput ma multumesc cu...


Sampon si balsam cu cocos...Yum!

  
Lotiune pentru corp si maini Vanilla Chai si Spary pentru descurcat parul si protectie termica cu ...cocoooos!        


Despre gelul acesta de dus de la Giovanni a povestit PinksoFoxy in ultimul clip despre favorite. Si cum eu o ador pe tipa aia mi s-a pus pata pe el!! Iar crema de maini de la Dessert Essence cred ca as folosi-o cu drag la toamna ca sa ma simt "festiva":))

Crema pentru maini Spice Pumpkin si Gel de dus/sampon si ce-o mai fi Giovanni, Orange Creamsicle (need I say more??)




 Deja nu mai stiu de cate ori am citit despre face wash-ul Eucerin asa ca e urgenta treaba!:)) La fel si cu sprayul cu spf 30 de la Kiss my Face. Bloggeritele care se simt cu musca pe caciula pentru atragearea mea spre aceste ispite sa ridice doua degetele si sa astepte tacute pedeapsa!:))




Uleiul de Monoi e pe lista de cand am intrat prima data pe Iherb. Imi surad si variantele cu spf desi nu ar fi suficiente pentru pielea mea extra branza. Problema e ca nu ma pot decide intre gardenie si vanilie. Amandoua ma obsedeaza maxim!:))

Pensula de blush de la RT o iubesc si sunt decisa sa iau si una de pudra pentru ca ale mele se descompun grav. Blush-ul ala e pus asa supliment, ca e frumos!:)))


Ultima problema arzatoare pe ordinea de zi: balsamurile de buze de la Crazy Rumors. Le vreau pe toateeee dar deocamdata ma multumesc cu astea 4: Coffee Bean, Min Chocolate, Bubblegum si Cola.

 Va rog sa scuzati pozele extrem de pixelate. Le-am salvat in fuga de pe Iherb si habar nu am de ce se vad asa. Nu am vrut sa va las fara ceva de rumegat pana diseara cand postez meniul zilei. Din pacate nici n-am avut mult timp sa pigulesc pe aici pentru ca vremea e pe dos, eu fara chef de orice si treaburile prin casa la fel ca de obicei!:))

Ce va tenteaza urgent de pe aici??Ce imi mai recomandati sa adaug in lista??:))

7 comentarii:

  1. Toate produsele cu arome delicioase mă tentează !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintr-un "Pot sa rezist!" pe care-l aveam am ajuns la:"Ma tem ca in curand...cedez!":))

    Pensule EcoTools ai? Sunt de adaugat in lista!
    Ceva cu Aha/BHA pentru exfoliere chimica?
    As mai zice dar...cumintenie!:))

    Te pup!
    Bafta la decizii intelepte si spor la shopping!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelul de curatare il am deja, e in uz de vreo 3 saptamani, ne impacam bine, desi parca ma strange pielea dupa ce il folosesc. Si eu am tenul mixt-gras acum. Tre sa fac rost de vreun ulei magic s-o rezolv cu hidratarea.
    In rest, visez si eu la pudre si blushuri PF, pensulici si vreo duzina de balsamuri. Dar cum am deja 3 si unul e pe drum in comanda pusa impreuna cu voi, tac si zambesc inocent. :D
    Recomandare? Uite pastoaia asta de dinti: http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Xyli-White-Toothpaste-Gel-Fluoride-Free-Refreshmint-6-4-oz-181-g/885

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca azi iti spuneam ca nu ma prea tenteaza site-ul, uitandu-ma atent la listuta ta,parca imi vin ceva idei...singura "piedica" : nu m-am lamurit unde ajunge pachetul:-) Mie si ridicarea unui pachet de la posta normala imi provoaca fire albe (nu stiu cum naiba fac,dar in ultimul timp am un noroc teribil,intotdeauna in fata mea sunt vreo 2-3 persoane care trimit cate un sac de colete,toate ramburs,si da-i si asteapta), dar sa ma trambalez pana la cea vamala...Spray-ul cu spf pt fata e mega tentant, la fel si balsamul de buze cu aroma de cola:-) Cred ca as putea sa fac o incercare,si daca ajunge pachetul la posta vamala asta e,iau cateva guri de tuica (nu beau,deci efectul va fi maxim, n-o sa-mi mai pese de nimic) si voi pleca la lupta:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Gelul de curatare Eucerin - incercat, placut, iubit..este indispensabil, cel putin pentru mine. Pensulele RT merita pana la ultimul banut, de balsamurile de buze nu mai zic nimic..I'm addicted. Produsele Desert Essence le ochesc si eu de ceva vreme, mi-am luat inima in dinti si asa am pe drum un balsam de par cu aroma de zmeura. Ce merita cumparat? pasta de dinti Now Foods, uleiul de jojoba, suplimente, gelul de aloe vera Jason, indulcitori naturali, sare de Himalaya, cate si mai cate. Eu am un wish list de 3 pagini dar trebuie sa-mi pun pofta in cui, majoritatea produselor sunt doar mofturi, nu sunt urgente.
    Ultimele achizitii:
    http://lasuetacunicole.blogspot.ro/2013/02/comanda-iherb.html
    http://lasuetacunicole.blogspot.ro/2013/03/alte-comenzi-iherb.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama mi...cate produse utile si imbietoate...le cumperi fara sa vrei...macar un balsam as vrea si eu:D
    Multumesc! :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu un listoi de produse, am zis ca o sa comand mai multe din ele, dar depasesc greutatea pentru cate din ele eram dispusa sa platesc acum. Nici nu stiu ce sa fac, la ce sa renunt, daca sa dau doua comenzi...

    RăspundețiȘtergere