LOTD-Pretty basic

Ploua intruna! Saptamana asta nu m-am machiat DELOC. As in, nici macar rimel si ruj!Nimic. Avand in vedere ca la 6 am fost trezita de un copil caruia ii era rau (din motive necunoscute de altfel) ati presupune ca nu m-am machiat nici acum. Ei bine, wrong!!!

M-am auto-obligat sa ma fac prezentabila desi nu se stie daca o sa parasesc apartamentul in cursul zilei de azi. Eu sunt nebuna care de obicei se machiaza si in casa. Si asa ma simt bine. Daca tot m-am mazgalit am zis sa va arat si voua. Nu e nimic special si in plus lumina si aparatul si-au batut joc de mine. In unele poze sunt alba ca fantoma in altele rozalie ca un bujor!:)) Adevarul e pe undeva pe la mijloc.





Si pozele fantomatice despre care va vorbeam!





Machiaj simplut, rapid, care totusi reuseste sa ma scoata din leneveala. Macar am spart gheata si pauza de un secol de cand nu mi-ati mai vazut moaca!:))

Share:

39 comentarii

  1. Imi place acest machiaj!
    Eu cand ma grabesc sa plec undeva, mereu apelez la un asemenea machiaj,finutz si mai discret:)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cand ma grabesc raaau dau un strat de rimel si un gloss si fuuug!:))Asta deja e machiaj de 15 minute libere!:P Pupici si tie!

      Ștergere
  2. Imi placeeee!
    Si acum ti-o spun si in public. Imi plac sprancenele tale frumoase. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Se pare ca nu e toata lumea de acord cu afirmatia ta!:))

      Ștergere
  3. Vai ce scumpica esti! ai niste ochisori de Bambi! ufff, ce ciuda imi este ca eu nu pot folosi nimic pe waterline, ca lacrimez instant :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Multumesc!! Bambi, asta o tin minte!:) Eu n-am problema cu lacrimatul ochilor decat daca bate vreun vant turbat!:)

      Ștergere
  4. foarte frumos machiajul!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. You're so cute!!! Esti adolescentina...:)
    Ai trasat grozav liniile cu tus!

    Cred ca pustoaicei tale i-a placut! Sper ca se simte mai bine si ca a fost doar o indispozitie!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana! Da, inca rad pe infundate cand ma intreaba cineva in stare de soc cati ani am de fapt. Si cand da din cap a neincredere cand ii comunic varsta reala pe care ei o estimeaza cu cel putin 6 ani mai mica!:))

      Pustoaica mea e pasionata sa ma vada machiata in general! Da, a fost foarte ok toata ziua. Nu stiu ce o fi fost cu ea dar in 5 minute isi revenise si sarea pe pat!:)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc!Azi a fost o zi buna pentru tus!

      Ștergere
  7. Nu mai folosi fdt cu spf cand faci poze, contureaza-ti nasul ca arata aiurea, si fa ceva sprancenelor!! In rest, foarte cute, imi plac coditele de tus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfaturi. Un mic amendament: fondul de ten nu e vinovat in acest caz ci lumina foarte ciudata. Stiu ca produsele cu spf nu se vad ok in poze, dar aici nu e cazul. Cat despre celelalte doua "probleme", regret dar cu conturatul nu sunt prea ok, adica decat sa am doua dungi dubioase pe nas mai bine cu el asa cum e. Sprancenele banuiesc ca te deranjeaza pentru ca sunt cam groase, dar mie asa imi plac si asa ma avantajeaza. Ma bucur ca totusi cu aceste lipsuri iti place machiajul!

      Ștergere
    2. Ce-mi plac mie comentariile anonime :)) De ce, totusi, nu au tupeu sa isi dea numele daca posteaza comentarii mai mult negative decat pozitive? Da, clar, lumina e de vina. Dar asa sunt unii mai rautaciosi si comenteaza din orice. E bine ca, desi suna cam aiurea "nu mai folosi fdt cu spf cand faci poze, contureaza-ti nasul ca arata aiurea si fa ceva sprancenelor!!", machiajul ti-a iesit impecabil =)) WTF? Ce e asta? Nici n-am inteles daca - per total - ii place sau nu.

      Ștergere
  8. Imi place cum ai trasat linia cu tus ;;) Cute make up :*
    http://vovolyna.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Si mie imi place!A fost o zi buna pentru liquid liner ieri!:)))

      Ștergere
  9. ce cute arati! chiar semeni cu Bambi! :) cine a spus ca daca stai in casa nu ai nevoie de machiaj? :)
    pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bambi!:))Clar asta e noua mea titulatura!:) Asa zic si eu ca trebuie machiaj si in casa dar nu ma intelege nimeni!:))

      Ștergere
  10. Imi place cum aplici tusul, te prinde foarte bine la forma ochilor tai :) :*
    Ce conteaza ca stai in casa? Daca tu te simti bine machiata e ok :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment dar adevarul e ca nu imi iese mereu treaba cu tusul! Si sa nu ma fi vazut acum vreo 2 ani cum ma dadeam cu tus..Aa, de fapt daca te uiti prin arhiva blogului te poti ingrozi!:))

      Ștergere
  11. Ce dragut e machiajul ! Si tusul,l-ai aplicat asa de frumos ! :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Zău că nu-mi aduc aminte când mi-am aplicat ultima dată culoare la baza genelor inferioare. Mai ales că am avut eu perioada când mă dădeam cu negru de parcă vroiam să mă camuflez printre cărbuni.
    La mine în ultima perioadă machiajul meu de 5 minute înseamnă un fard alb uşor perlat şi rimel. Dar insist mai mult la ten, conturare, iluminare etc.
    Ce ai folosit pentru buze?Îmi place tare mult culoarea.

    Pupici

    ________________________________________

    Shop @ http://randeeashop.blogspot.ro/
    ________________________________________

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu machiaje din alea de doua minute si urgenta maxima!Eu fara ceva la baza genelor inferioare parca nu sunt eu!:))
      Pe buze am folosit nuanta Pout Cream de la Avon.

      Ștergere
  13. Ce draguta esti:)
    Frumos machiajul, felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere