Share the love

Hello, remember me?:)) Imi cer scuze pentru absenta de saptamana asta dar tare multa alergatura am avut. Urmeaza un weekend pe masura! Si apoi inca o saptamana plina. Trebuie sa recunosc ca e bine sa nu mai vegetez dar daaamn, slow down!:)) Chiar daca cu siguranta mi-as fi putut face timp si pentru ceva postari am fost prea delasatoare si nu prea am avut starea potrivita. Si ma stiti deja, decat sa scriu cu forta mai bine nu mai scriu deloc. I'll make it up, va promit!

So, ce va recomand zilele astea??

  • V-ati prins deja ca o stalkuiesc pe Alina Ceusan, da? Nu ma pot abtine, she is damn pretty si are un blog super fain. Saptamana asta am stat cu pixul in mana la postarea despre smoothie-ul detox. Numai ca nicicum nu ajungeam sa iau ce imi trebuie sa testez si eu. Am ajuns azi si am baut o portie la pranz!:))Ca nu mai rezistam pana dimineata. Pentru ca am uitat sa pun marul (mommy brain) si lamaia al meu a iesit muuult mai verde dar jur ca e bun. Ma asteptam sa nu il pot scurge pe gat, dar chiar mi-a placut. Sa vedem sa vedeem...
  • O postare care cred eu ca incurajeaza orice noua mamica aflata in razboi cu noul ei corp.
  • Ilda si Alina m-au nominalizat la un blog award exact cum imi place mie. DULCEEEE!! Urmeaza cat de curand!;) Pana una alta mergeti si vedeti ce zic ele despre dulce!:P
  • Ia uitati cat de harnicuta a fost Georgia si cate produse a golit! Si daca tot treceti pe acolo spuneti-i si la multi ani pentru ca saptamana asta a fost ziua ei!:)
  • Ramanand in zona eliberarii de raftulete in dulapul de cosmetice, Iguanitza s-a pus pe aruncat!:)) Inca un motiv sa ne mai si abtinem!Eu una am tot avut scapari mult timp si inca as mai avea, dar uite de asta incerc sa fiu cuminte!:P
  • Claudia draga de ea, mereu dispusa sa ii arunce si pe altii in ispita!:)) S-a gandit sa ne arate niste rujulete Chanel. Ca poate nu aveam destule chestii la care sa visam!
  • Si daca nu vreti rujuri si vreti farduri, Stella va ajuta adaugand inca ceva frumos pe wishlist! Oh my, oh my!!!
  • Alerta pentru toate mamicile din Bucuresti. Duceti-va acolo cu copilasii! Uite asa mai gasesc totusi cate un motiv de regret ca nu mai stau in Bucuresti.
  • Pentru ca, sa recunoastem, toti avem o pasiune pentru postarile care contin muulte poze cu mancare (sau numai eu am problema asta??) va invit sa mergeti aici. In nici un caz nu dati click cand va e foame ca sa nu ma injurati pe urma! Aaa si dati o tura pe blog, e super fun. Eu o urmaresc de mult timp pe tipa asta si sunt fascinata de petrecerile pentru copiii ei si de modul in care isi decoreaza casa.
That's all folks!:) Ne auzim/citim curand, asta daca nu cumva o sa imi vina de hac urmatoarele 24 de ore care se anunta super intense!:))Curatenie generala anyone?:)) V-am pupat! Enjoy the weekend!

Share:

7 comentarii

  1. De fiecare data apreciez ideea acestei postari...E frumoasa si utila!!!
    Multumim!

    Mult spor la curatenie, spor in toate! :)
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ilda draga!:) Ideea am vazut-o si pe alte bloguri si mereu mi s-a parut interesant sa vad ce mai citesc alte fete. Nu o data mi s-a intamplat sa gasesc asa adevarate comori despre care nu aveam habar.:) Tare mi-ar placea sa vad la muulta lume ceva de felul asta!

    Multumesc, sper sa am spor!:))
    Pupicei si tie!Si un weekend fain!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am vazut postarea pe Fb, asa ca am intrat si eu sa caut smoothie-ul. Pare bun, la mine blender-ul e pe wishlist-ul de pe frigider. :)) Eh, e wishlist doar pt chestii casnice, cosmeticele nu le trec acolo, n-as vrea sa sperii musafirii sau pe logodnicul din dotare. :))
    Am vazut si eu postarile care ma indeamna la cumpatare. Si bine ar mai fi sa nu mai cumpar nimic.
    Spor la curatenie, ti-as fi dat o mana de ajutor daca eram mai aproape. :)
    Thanks for sharing! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curatenia a mers de minune. Pacat ca nu se mentine pe termen nelimitat!:)) Smoothie-ul e chiar ok si cred ca ar trebui sa ma apuc sa il fac on a daily basis. Tare ca ai lista de diverse pe frigider. Eu am doar "arta" piticei si o lista cu chestii pe care trebuie sa le cumpar in timpul saptamanii.

      Ștergere
  4. Bine spus, eu vreau sa ii mai ispitesc si pe altii :D! Doar nu credeai ca as vrea sa fiu singura in tentatiile mele cosmetice :))!
    Oh, and...si mie imi place de Alina Ceusan de nu se poate, mai ales tricoul ala with the cookies, m-a obsedat si azi mi-a si venit comanda :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Nuuu, cum sa tinem numai pentru noi obsesiile personale in materie de spoieli?
      Si pe mine ma obsedeaza tricoul ala daaar sunt leftera complet:(. Si am o banuiala ca nu mi-ar veni. Inteleg ca e marime universala si eu sunt foarte pitica. Ma uitam cum vine pe tine si....mhhm, nu stiu daca ar functiona!

      Ștergere
    2. Asa e, asa e :))
      E lung tricoul, ce-i drept, si e laaaaarg :)! Dar mie imi place, e perfect de vara, nu te lua dupa poza mea, stateam jos, eu le port cu umerii goi ( sa zica lumea ca am 18 ani, ce Dumnezeu :)). Dar da, in cazul de leftereala, zicem ca e urat urat urat :))!

      Ștergere