Weekend-ul asta

Sunt in intarziere cu postarea de weekend. Sunt in intarziere cu tot zilele astea. Cine ma cunoaste stie ca asta e o problema!:)) Daca va asteptati la obisnuita postare cu multe chestii haioase cred ca mai bine nu cititi. Am avut un weekend DIN ALA. Stiti voi! DIN ALA!!:(

-Vineri seara a venit domnul sot din delegatia de o saptamana. Fii-mea a topait vreo cateva minute, s-a catarat pe el si tot tacamul. Dupa care aproape de ora de culcare a inceput sa se miorlaie si sa planga si sa...Ceva nu era in regula. Cu toate astea s-a culcat!
-Pe la unu noaptea m-am trezit cu strigate de maaami. Mi-a zis ca nu se simte bine. Am verificat-o, nimic nu se observa. A zis ca vrea sa vina la noi in pat. Am luat-o. S-a foit de vreo 30 de ori, ne-a faultat in stomac pe fiecare din noi. Apoi mi-a zis:"Mami vreau in patutul meu! Aici nu dorm bine!" A adormit din nou si aia a fost.
-Pe la 6 dimineata eu produceam pancakes. Stiti ca mai fac chestii din astea in weekend. Am halit doua unse generos cu unt de arahide.


-Am descoperit un copil foaaarteee mucios. Deci asa...!
-Cu Katia intr-o dispozitie deplorabila ne-am dus totusi sa facem cumparaturile saptamanale pentru ca desi trebuia sa munceasca al meu sot pleca abia dupa amiaza. Am zis sa profit sa nu car singura tone de diverse (desi am carnet nu il folosesc!)
-Dupa hranirea copilului m-am apucat de operatiunea dulapul Katiei. Nu am mai facut ordine din aia adevarata de muuuult!!Si se vedea! Proasta cum sunt nu am facut si poza after!:))


-Am spalat vase si am facut mancare.
-Am facut cu Katia un puzzle. Asta insemnand ca l-am facut mai mult eu ca era nou si mare si complicat! Va plac talentele mele??:))


-Am petrecut foarte mult timp uitandu-ne la desene animate pe canapea, cuibarite sub patura, cu prietena Minnie in brate. Nu era clar in apele ei.



-Pentru a doua seara la rand picea a refuzat sa isi bea laptele. Pentru cine o cunoaste e clar ca nu e de bine!:)) De obicei face scandal mare sa nu uiti de laptele ei!
-Am descoperit ca a inceput sa faca febra. Nu foarte mare dar destul cat sa nu stam calme. I-am dat o doza de Nurofen si am adormit-o cu chiu cu vai.
-M-am apucat de adunat diverse prin casa.
-Am facut dus cu usa de la baie deschisa ca sa o aud in caz ca plange sau ma striga.
-Am stat de povesti cu sotul ajuns in cele din urma pe la 23 de la munca si am aflat cu bucurie ca desi era programat sa munceasca si duminica, s-a schimbat modificarea si sta acasa.
-Am dormit in ture de 30 de minute ca m-am tot dus sa verific picea. Spre dimineata i-am mai dat o doza de Nurofen:(.
-Afara era frumos de nu se poate, picea sarea peste taica-su in pat si eu faceam mancare pentru pranz.
-In cele din urma pentru ca se simtea ok in afara de un rau de muci am decis sa cedam insistentelor de a o duce sa isi vada prietenele cotcodacitoare. 
-Am stat inerta pe o banca la soare uitandu-ma cum alearga fii-mea dupa sus numitele.
-Am sters tone de muci cu kilometri de servetele.:(
-Am mancat si dupa ce mi-am culcat ambii copii:))) m-am apucat de treaba!The mommy never sleeps!:(
-Am decis sa va arat rapid ce am in cutiuta de makeup si am facut postarea aia mica si jalnica.
-Am citit povesti si am tinut pici lesinati in brate.
-Ne-am uitat la Frumoasa si Bestia. Doar partial ca fii-mea a zis ca ii e somn de nu mai poate.
-A adormit foarte repede desi o mai auzeam horcaind pe nas. N-avea nici un pic de temperatura.
-Am citit intens si am facut o baie autentica, cu usa inchisa avand in vedere ca putea sa mearga taica-su la ea in caz de ceva.
-Am dormit toata noaptea cu doar doua vizite de verificari. N-a mai facut febra deloc.
-Palpitant huh??Asa e viata de mamica!:))

Dimineata asta am incercat sa aduc casa in stare normala dupa un weekend dubios iar Katia s-a jucat frumos cu pauze de "mami sufla nasul!" Vad ca doarme ok acum si sper sa fi fost doar o porcareala trecatoare si sa nu o intoarca. Sper ca voi ati avut un weekend ceva mai fain decat al meu!:))


Share:

26 comentarii

  1. Multa sanatate pentru bubulina si tie o saptamana mai usoara! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim. Pana acum n-a prea fost usoara!:(

      Ștergere
  2. Pozitia inert cu privirea-n zare (pentru ca n-am o pice) este preferata mea in weekend.
    Mami mai, mai esti o eroina. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sanatate pentru aia micasi o saptamana mai frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Off, empatizez puternic cu tine stiind foarte bine ceea ce inseama toate acestea!
    Asa dormeam si eu, in reprize de 30-45 de minute (punand mereu ceasul sa sune, de teama ca nu cumva sa ma cuprinda, din cauza oboselii, vreun somn adanc)!

    Imi place ca ai puterea de a face haz de necaz!

    Multa si grabnica sanatate piticutei tale! Iar tie...putere si rabdare!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa sunt si eu, pun ceasul sa sune din jumatate in jumatate de ora!:( Ehh, cam asa rezolv eu problemele uneori, punand masca de zambete pe fata!:)

      Te pup!:)

      Ștergere
  5. cat imi plac postarile astea :x...franturi din viata voastra; pe viitor cu siguranta o sa ti le amintesti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac Alexandra! Adevarul e ca asta e unul din principalele motive penrtu care fac postarile astea. Ca la un moment dat sa le am adunate pe toate si sa imi amintesc ce faceam sambata si duminica in aprilie 2013....

      Ștergere
  6. Sunt foarte bucuroasa cand vad ca ai postat ceva nou.Te-am "descoperit"de foarte putin timp insa imi place foarte mult modul tau de a scrie si faptul ca mai postezi si altceva,in afara ariei de cosmetice.E foarte dragalasa poza cu aia mica in paturica!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Ma bucur ca iti place blogul meu si ma bucur si ca ti-a bucurat putin ziua fii-mea in patura ei pufoasa!:*

      Ștergere

  7. ooof, imi pare rau pentru voi...ooof.
    gandacelul de ici nici nu mai raspunde la nurofen, panadolul pacatos ne mai scoate din belele.

    si io, si io:
    - am scapat telecomanda pe jos
    - am incercat sa fac curat si am dat telecomanda pe jos
    - am omorat molii
    - am stat dupa popoul nenealui american
    - am dat/raspuns/trimis telefoane si smsuri. doamne-feri de cancer la creier.
    - am omorat molii
    - am incercat iara sa fac curat
    - am mai omorat molii
    - am scos toalele de vara
    - Nu am gatit
    - acum am dat iar telecomanda pe jos


    imi e dor de tine. poate va mai pozati.

    nemuciozitate rapida!
    cu drag si cu ganduri de odihna,
    stii tu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))Mai...gueeeeest post pe blooog!! Ia-ti Raid anti molii. Sau mutati-va! Si mie imi e dor de tine!:) Ne vedem curand!:D

      Ștergere
  8. Ofoff, ce greu e sa fii mamica, insanatosire grabnica pt. cea mica :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greu dar si frumos!:) Multumim de urare!:)

      Ștergere
  9. weekendul asta am fost si eu mucoasa rau, am inceput curatenia cu balconul, ceva uzual prin restul casei si unele dulapuri si nea-m oprit sa mai dardai in pat de la frisoane.. was fun, not :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am lasat-o naibii curatenie, momentan zici ca a cazut bomba atomica pe aici! Primavara asta si-a batut joc de noi. Acum sunt si eu racita bine!

      Ștergere
  10. Insanatosire grabnica piticei! Si mamicii ei ii doresc sa scape de griji!
    Mucutii stiu ca pot fi si drenati, ati incercat? Nu stiu exact cat de traumatizant e pt copil, dar e sigur mai eficient.
    Acum isi bea laptele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de urari Ruxandra!
      Da, pot fi drenati, faceam treaba asta cand era miiiiica. Acum crezi ca e nebuna sa mai stea?:)) Lupta parte in parte si n-as avea nici cea mai mica sansa. Il bea de bine de rau!:))

      Ștergere
  11. Si eu sper sa nu revina raceala fetitei :) Ai avut un weekend nebun, ce sa mai, dar cred ca asta mica cu dragalasenia ei compenseaza :D
    Eu am stat si am facut maraton de CSI:NY. Sunt intr-un mood din ala in care nu am chef de nimic. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu starea aia. Asa as avea si eu nevoie de o zi intreaga de zacut cu Youtube, seriale, carti. :(

      Ștergere
  12. 'neata

    - am citit comentarille de pana acus. Fain, comunitatea bautoarelor de cafele (sau nu) electronice. parca-s la tara, la o cafea matinala cu vecina.

    facut-ati comunitate placuta.



    cum iti e pitica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, ca la sezatoare!:))
      Pitica e spre bine. Eu in schimb am luat-o pe urmele ei!:))

      Ștergere