duminică, 21 aprilie 2013

Daca eram...


  Draga de Ilda m-a nominalizat si pe mine pentru acest tag si tare mult m-am bucurat pentru ca imi aminteste de paginile oracolelor pe care le completam in generala!:) Blast from the past cum s-ar spune!:)) Stiti cu siguranta si voi caietelele alea care mergeau din mana in mana prin clase dezvaluind cate ceva despre fiecare din noi, mai ceva decat o fac in zilele noastre conturile de Facebook si Instagram!:)) Chiar as fi curioasa ce raspundeam acum 16 ani la intrebari de genul acesta. O sa imi caut oracolul cu prima ocazie!:))
  • Daca eram o luna a anului, as fi fost mai. Pentru ca e luna mea de nastere si pentru ca de obicei atunci e vremea cum imi place mie. Cald, soare dar nu sufocant ca in miezul verii.
  • Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost luni. Imi plac inceputurile si mi-ar fi fost drag sa stiu ca oamenii promit lucruri legate de mine, chiar daca pana marti incalcau promisiunile. "DE LUNI...." Nu mi-ar fi pasat ca majoritatea oamenilor m-ar fi detestat!:))
  • Daca eram o parte a zilei, as fi fost dimineata. Atunci dau randament, atunci sunt plina de energie si atunci mi se pare ca orice se poate face.  
  • Daca eram un animal marin, as fi fost delfin. Sunt curioasa daca raspunde cineva ca ar fi fost rechin sau balena ucigasa!:)) 
  • Daca eram un animal de uscat, as fi fost tigru. Frumos si periculos. Aparent lenes dar mereu la panda si mereu puternic. 
 
  • Daca eram o virtute, as fi fost dreptatea. Pentru ca mereu e nevoie de ea in societatea noastra.
  • Daca eram o planeta,as fi fost Mercur.
  • Daca eram un lichid, as fi fost cafea. Si as fi stapanit diminetile multor oameni, le-as fi oferit speranta si as fi fost prilej de inceput povesti de dragoste si de viata. 
 
  • Daca eram o piatra pretioasa, as fi fost safir. Mereu m-au fascinat safirele. 
 
  • Daca eram un metal, as fi fost titan. Cine stie cunoaste!:))
  • Daca eram o pasare, as fi fost pescarus ca sa zbor mereu pe deasupra marii. Sau poate un vultur ca sa stau aproape de crestele muntilor?
  • Daca eram o planta, as fi fost brandusa. Sau nuscea cum ii spuneam in copilarie in regiunea unde mi-am petrecut vacantele. 
 
  • Daca eram o stare a vremii, as fi fost "zi insorita cu usoare sanse de averse inspre seara":))
  • Daca eram un instrument, as fi fost chitara. Pentru ca mereu am avut o pasiune pentru muzica folk si pentru baietii care zdrangane corzile langa un foc de tabara!
  • Daca eram un sentiment, as fi fost incredere.
  • Daca eram un sunet, as fi fost valurile marii spargandu-se de stanci.
  • Daca eram un cantec, as fi fost "From this moment" al Shaniei Twain pentru ca a fost melodia "noastra" de la nunta.
  • Daca eram un film, as fi fost "The Notebook" sau "Sweet November"
  • Daca eram un serial, as fi fost "The Gilmore Girls". Pentru ca am crescut cu ele si le-am iubit si pentru ca sper ca relatia lor sa fie si relatia mea din viitor cu fata mea!:)Daca eram un oras, as fi fost Sibiu. Pentru ca m-a atras ca un magnet inca dinainte de a banui macar ca aici o sa ajung. Iubesc orasul asta cu pasiune si nu as stii sa spun neaparat de ce! 
 
  •  Daca eram un gust, as fi fost dulce. Pentru ca nu pot trai fara gustul ala!:))
  • Daca eram o aroma, as fi fost gardenie, lacramioara, liliac, tei, fan cosit, vanilie..Nu m-as putea decide in veci!
  • Daca eram o culoare, as fi fost rosu.
  • Daca eram un material, as fi fost matase
 
  • Daca eram o parte a corpului, as fi fost ochii... 
  • Daca eram un drog, eram marijuana.:))
  • Daca eram un accesoriu, as fi fost o pereche de cercei. Sau poate un ceas.
  •  Daca eram o expresie a fetei, as fi fost zambet.
  • Daca eram o disciplina scolara, as fi fost literatura. 
  • Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Sailor Mercur.:))Pentru ca mereu cand ne jucam de-a Sailor Moon in copilarie eu eram ea. Nici azi nu m-as razgandi. Nu am vrut niciodata sa fiu alta pentru ca ea era cea mai desteapta!:P Si cu par scurt si albastru!:))
 

  • Daca eram o forma, as fi fost cerc.
  • Daca eram un numar, as fi fost 13. In ciuda tuturor.
  • Daca eram o masina, as fi fost un ceva vechi si ruginit. Nu ma pricep la masini deloc si ma doare in cot de ele. For real! 
  • Daca eram o haina, as fi fost, cu siguranta si fara drept de apel, o rochie.
 
  •   Daca eram un anotimp, as fi fost primavara! 
  •   Daca eram un copac, as fi fost stejar.
  •   Daca eram un animalut de padure, as fi fost o caprioara.
 

13 comentarii:

  1. :)) La noi doua, raspunsurile fie coincid, fie sunt diametral opuse!:))
    M-a relaxat sa citesc tag-ul completat de tine!
    Am aflat acum ca brandusei i se mai spune nuscea - suna frumos!:)

    Pupici, draga mea!
    O duminica faina de tot iti doresc!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat si eu!:)))
      Da, e un regionalism dragut. De fapt mie imi suna mai aproape de inima nuscea. Probabil pentru ca dupa ce adunam buchete intregi si ma intorceam la Bucuresti eram privita stramb pentru ca nimeni nu pricepea ce flori am cules eu acolo!:))

      Ștergere
  2. Wow,cate avem in comun!:D Nici nu-mi vine sa cred!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudat sa descoperi ca semeni cu cineva, nu?:))

      Ștergere
  3. Dragut tag, mi-au placut raspunsurile tale.
    Mi-ai amintit de liceu, de grupul nostru de folk, de melodiile frumoase pe care le cantam. :)
    Ti-am mai dat melodia aceasta? https://www.youtube.com/watch?v=v68NK9c38BA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ascultat-o de cateva ori!:X Mie mi-ar fi placut sa am tangente cu muzica dar n-a vrut Doamne Doamne sa imi dea inclinatii nici pe partea asta!:))

      Ștergere

  4. 'neata! da'in vichiend ce-ai facut? hai, c-asteapta omu....
    va pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa,da-da, Sailor Mercury era si preferata mea, pentru parul scurt si albastru, si pt ca reprezenta apa !!!

    RăspundețiȘtergere