March Empties

Dupa cum anuntam inca din februarie luna asta nu am dat randament la consumat ca in alte dati! Adevarul este ca am o gramada de produse din care mai am cateva utilizari. Asa ca in aprilie o sa vedeti o insiruire ceva mai lunga! Here goes!

  • Balsamul de par Garnier mi s-a parut ok, dar nu l-am simtit cu nimic superior altor produse folosite. Inca incerc sa identific un balsam care sa ma faca sa exclam fericita si sa bat din palme ca o foca!:)) Nu stiu daca o sa il mai cumpar avand in vedere ca sunt muulte alte optiuni de testat.
  • Gelul de dus Care cu capsuni l-as fi baut daca puteam. Am o banuiala ca imediat ce ajung in Bucuresti imi mai cumpar unul sa fie acolo la rezerve. Are o consistenta de jeleu, miroase demential, nu imi usuca pielea. Ce sa ii mai cer?
  • Gelul acela de dus Dove a fost o mareee problema. Mare. L-am primit cadou si am fost chiar entuziasmata pentru ca nu mai folosisem produse Dove de multa vreme! Mirosul nu a fost nici pe departe ce speram. Mirosea a ...Dove si atat. Aia nu ar fi fost grav. La prima utilizare m-a enervat textura de crema care nu prea facea spuma. Si dupa ce l-am folosit imi venea sa ma spal cu altceva fiindca parca simteam un reziduu ciudat pe piele. Am perseverat ca asa fac eu. In aceeasi perioada am inceput sa ma umplu de cosuri pe spate si piept. N-am avut asa ceva niciodata. Proasta din fire nu m-am prins care era principalul factor si am continuat sa il folosesc. In zilele cand ma spalam cu cel Care cosurile se mai calmau si mai dispareau. Cum foloseam iar Dove pac infuriate toate! Pana la urma am decis ca e cazul sa il dau in puii lui si a reusit sa spele cu succes cada. NEVER AGAIN!!!
  • Peelingul Balea l-am folosit exclusiv pe picioare si brate. Pe piept imi cauza mancarimi ciudate si n-am riscat. Culmea e ca eu nu am piele sensibila pe corp. Sau nu aveam. Dar se pare ca in ultima vreme reactionez la tot mai multe produse. A fost ok dar nu o sa il mai cumpar. Caut un scrub cu adevarat eficient si care sa nu imi rupa buzunarele. In afara de combinatia mea cu malai!:))


  • Vaselina de la Balea o foloseam mai mult pe calcaie. Singura problema e ca a expirat. Asa ca mi-am luat la revedere de la ea chiar daca mai era cam un sfert de recipient. Si pentru ca nu am intins atat de des mana dupa ea incat sa ma convinga, nu o sa o mai iau momentan. Pentru cat costa e un produs ok si multifunctional dar cred ca prefer crema de galbenele!
  • Crema mea pentru maini Holy Grail!!Daca ma cititi de ceva vreme stiti deja ca nu pot trai fara ea si ca am consumat nenumarate recipiente. Dar acum ma confrunt cu o problema. Am luat alta noua dupa ce am dat-o gata pe cea din poza. Am inceput sa o folosesc si va jur ca nu e la fel. Nu mai miroase la fel, nu isi mai face treaba la fel. Ce naiba??Am nimerit eu un lot prost sau au schimbat definitv ceva la ele si mi-au frant inima!!Sper sa fie doar o problema trecatoare si urmatorul tub sa redevina cum era!
  • Crema pentru corp Balea cu extract de nuca de Marula (parca). Pfff, complicat. Cred ca a fost in gasca cu gelul de dus Dove pentru ingrasarea cosurilor de pe piept si spate. Pentru ca era foarteee foarte greoaie. Intra greu in piele, rasa pelicula uleioasa si cred ca imi infunda porii. Pe picioare unde am pielea foarte uscata a fost fantastica. In partea superioara a corpului not so much. Si personal am avut o problema cu mirosul. Nu stiu sa va spun a ce naiba mirosea (probabil a ulei de nuca de marula:P) numai ca mie imi dadea o stare de greata. Ceva dulceag ranced. :)) N-as mai cumpara-o nici daca n-ar fi editie limitata. Totusi pentru cineva cu piele foaarte uscata pe tot corpul cred ca face treaba buna!
  • Balsamul Kiss Love de la Essence. Nu mi-a placut neam, mai aveam un picut din el dar efectiv nu m-am mai chinuit ca ma scotea din minti. A fost lipicios, avea gust si miros de aroma artificiala de capsuni, tint-ul pe care il lasa pe buze era de parca as fi mozolit buzele cu o acadea sidefie. No no!
  • Balsamul cu vanilie si lamaie de la Yves Rocher a fost senzational si l-as mai cumpara la orice ora daca nu ar fi fost editie limitata de sarbatori. Oricum si celelalte balsamuri din gama permanenta sunt faine asa ca nu sufar prea rau!!
  • O mostra random de parfum Avon gasita prin casa. Nu stiu exact ce era! A mirosit ok. Pentru doua zile de stat in casa cu Katia.:))
  • Balsam de par Syoss, pliculet care vine cu vopseaua de par. MAI FETELOR, de ce nu scot oamenii astia balsam la sticla cum e ala de la vopseaua de par??DE CE???Sincer nu cred sa fi folosit vreodata balsam mai fain decat asta. In schimb cel Syoss la butelca e o gluma! Pfaaai ce ma enerveaza!
  • Argila Aslavital. Mi-am amintit de pliculetele de argila si am inceput sa le folosesc. Mi-am facut masti de fata de doua ori iar cu restul mi-am facut o maaaareee masca pentru piept si spate. Si a ajutat enorm la distrugerea uratilor cauzati de nenea Dove!
Dupa cum observati am avut o luna cu destul de multe esecuri cosmetice, dar na, ce sa ii faci, se mai intampla!:) Macar stiu de ce sa ma feresc pe viitor! Voi ce ati mai dat gata?Ce imi recomandati?:P
         

Share:

27 comentarii

  1. Vai, ce ma enervez si eu cand imi apar cosuri si trebuie sa stau sa identific cauza! :( Mastile cu argila sunt intradevar foarte eficiente :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!E nasol!!Si eu n-am mai patit asa ceva de secole. Acum a fost un cumul de factori enervanti!:)) Argila m-a salvat tura asta!:)

      Ștergere
  2. Sunt total de acord cu tine in privinta balsamurilor/mastilor de la vopseaua de par. Sunt atat de bune si lasa parul atat de moale si de stralucitor! In schimb, balsamurile normale sunt o mare porcarie, chiar daca sunt fabricate de acelasi producator.
    Am avut si eu respectivul gel Dove si nu m-a incantat absolut deloc. Eu mi l-am cumparat singura, dar jur ca data viitoare nu mai sunt atat de fraiera!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce fac oare treaba asta si nu vand cantitati industriale din balsamul ala bestial??:))
      Deci n-am fost singura careia nu i-a placut gelul asta de dus!

      Ștergere
    2. Si eu am avut niste probleme cu cosurile si-am banuit gelul Dove ca al tau, pentru ca abia il incepusem si un burete de baie. Am aruncat buretele, gelul il folosesc ocazional si e mai bine. Imi vine sa-l mananc pe paine pe cel de la Care, mi-a promis sor'mea ca-mi aduce doua cand vine in vacanta! :)

      Ștergere
  3. Si mie mi-a placut mult pliculetul de la Syoss. Chiar eram curioasa daca se gaseste full size. Pacat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Balsumul full size de la Syoss mie mi-a imbacsit parul groaznic. Nu il recomand.

      Ștergere
  4. Cu atata argila puteai sa-ti faci si niste ulcele de lut, le coceai in cuptor, langa cozonaci!
    Eu de Balea de-astea nici n-am auzit, cred ca nu s-au copt anul asta pe la mine pe la tara dar dupa nume as zice...pas! numai bale nu foloseam!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh, era doar un pliculet, probabil ca ajungea pentru o ulcica liliputana. Si cozonaci fac nuami de Pasti!:P
      Balea astea se gasesc in Dm si contrar denumirii scarboase au chestii faine. Sincer si pe mine ma distreaza mereu numele marcii!:))

      Ștergere
  5. Si eu prefer crema de galbenele in locul vaselinei de la Balea :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu consum atatea intr-o luna, tu zici ca-s putine?? Hm...
    La balsamuri n-am ce sa-ti recomand, imi descurca parul si atat. Alte efecte mirobolante eu n-am observat. Eh, nici n-am incercat eu produs "mai de soi".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai in alte luni scoteam mai multe produse la hectar!:))
      Nici eu n-am incercat mai de soi dar tot sper sa existe unul fain care sa imi revolutioneze existenta! Se pare ca nu e!:))

      Ștergere
  7. si eu abia astept sa termin scubpul de la Balea, am senzatia ca imi rupe pielea si nu prea pot sa imi exfoliez pielea cu el, mai bine pun malai ca merg la sigur :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu mi s-a parut dur dar ma irita urat in zona decolteului. Da, malaiul e sfant!:))

      Ștergere
  8. Eu ma umplu de cosuri pe piept si spate de la gelurile Nivea in special :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nivea n-am mai folosit de multa vreme! Dar asta Dove a fost dracul gol pentru mine!:(

      Ștergere
  9. Ai consumat destule pentru o luna. Ale mele erau stranse unele de bahaahaa

    Imi place ca perseverezi. Eu n-as folosi crema de calcaie never ever :))) si daca un produs ar mirosi urat l-as arunca lejer :))) Oricum, cu Balea e cu dus si intors la produsele de corp. Am avut geluri de dus care au capatat miros urat dupa cca doua saptamani si mult timp m-am ferit de ele. Acum il am pe cel ci cioco si smochine dar ezit sa-l incep... Crema de corp balea cred ca am mirosit-o in magazin si... nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, am avut si luni mai productive!Am banuit eu ca nu ai strans atatea numai intr-o luna!:))
      Eu in general n-am avut experiente neplacute cu produsele de corp Balea. Si teoretic si asta era o crema faina. Dar nu pentru mine. Ma bucur ca nu mi s-a parut numai mie ca miroase ciudat. Am auzit fete care au fost incantate de miros si credeam ca sunt eu mai ciudata. Acum esti si tu ciudata!Yeeey!:)))
      Eu cu cioco am avut crema de corp si mi-a placut.

      Ștergere
  10. Felicitari!!!:)
    Acm, cand imi doream si eu crema de la cosmetic Plant mi spui ca i-au schimbat formula? Off, de ce nu am luat-o pana acum, de ceeee?
    In curand voi termina argila AslaVital si imi voi cumpara o galetica, imi place tare mult. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate mi se pare mie ca i-au schimbat formula. Culmea e ca pe ea sunt trecute aceleasi ingrediente dar iti spun sigur ca cea de acum nu miroase la fel cu cea de data trecuta. Si nici treaba nu face la fel. O sa mai iau un tub sa vad poate poate isi revine!
      Eu nu stiu daca sa iau la galeata ca sunt lenesa si uit de ea multaa vreme!:))

      Ștergere
  11. Buna. Iti citesc blogul de ceva timp, dar este prima oara cand postez un comment. Felicitari pentru produsele terminate, si eu ma chinui de mult cu project-pan. Daca te intereseaza un exfoliant acceptabil, arunca o privire aici
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/2013/03/review-gel-de-dus-exfoliant-cu-samburi.html

    Mie mi se pare a fi ok, in raport calitate pret!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru sugestie!:)Si multa bafta cu project pan!Stiu cat e de dureros:))

      Ștergere
  12. Am vazut potul lui manie.ro in care scria ceva despre tine si imi pare rau ca nu te-am descoperit mai devreme.Abia astept sa mai postezi cate ceva nou.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc!:)Sper sa ma urmaresti si in continuare. Gabriela de la manie.ro e o super fata si ne citim reciproc de ceva ani!:)

      Ștergere
  13. A, si inca ceva: mie imi place exfoliantul cu capsuni de la Avon, e delicat si miroase bine (nu la fel de bine precum Care, dar totusi...). Poate merita sa-l incerci, e in jur de 10 lei in brosuri.

    RăspundețiȘtergere
  14. aceeasi problema am si eu cu balsamurile de la vopsele . acum vreo 2-3 ani foloseam vopseaua L'oreal doar pt sticluta de balsam :P imi ajungea totusi la 2-3 spalari si era genial !!

    RăspundețiȘtergere