miercuri, 10 aprilie 2013

What I ate Wednesday

Azi am fost in mare parte cuminte. Cu mici derapaje. Foarte mici. Recunosc ca in mintea mea gandul "ciocolaaaataa" urla din toti rarunchii. I-am tras una in freza si mi-am vazut de ale mele.



8.30 a.m. Desi eram treaza de la 7 nu am mancat. Nu stiu de ce. Am zile cand nu pot manca imediat ce ma trezesc. Am baut o cafea pe care n-am mai pozat-o. La 8.30 am mancat impreuna cu picea un bol de cereale cu fulgi de porumb. Care nu au tinut de foame prea mult timp!:))



9.30 a.m. Cred ca deja nu mai puteti vedea zmeura aia, asa e??Mananc o punga de zmeura in 4 zile maxim! Nu ma pot saturaaaa!!!



11.30 a.m. Dupa ce am ajuns acasa de la plimbari m-am apucat de pregatit pranzul. Stomacul meu facea figuri asa ca i-am dat un mar.


13.30 p.m. O masa romaneasca autentica!:)) Piure cu ficatei si sos. Teoretic nu maxim de sanatos dar foarte gustos. Se putea mai rau, nu? Uneori simt nevoia de "elemente clasice":)))



16.45 p.m. Salata cu ton. O iubesc si as manca pana as crapa. E posibil sau nu sa fi mancat de fapt doua portii nu doar cat vedeti in farfurie!Cu un pic de paine.

19.00 p.m. O felie de paine cu dulceata pe care am uitat sa o pozez. Si cum era deja in burta m-am gandit sa nu mai pictez una numai pentru scopuri fotografice de frica sa nu o urmeze pe soru-sa!:)) A fost buna si n-am regrete! Recunosc ca gandul la ciocolata m-a indemnat, dar acum ce vreti si voi de la mine??



20.00 p.m. In timp ce scriu asta imi beau cina. Da daaaa daa my mommy taught me better than that dar a fost o zi lunga. Plus ca paharul ala de vin are calorii cat o masa satioasa!:)) Si ma adoarme repede. Don't judge, nu prea fac chestii din astea, dar uneori e bine sa iti asculti organismul iar organismul meu spunea ca are nevoie de niste struguri. Fermentati!:))

Posibil sa mai rontai niste "bete" de morcov cat ma uit la un episod de ceva dupa ce culc picea. Cam atat!:)

58 de comentarii:

  1. Hmm... mereu imi faci pofta. :) Si acum chiar visez la piure cu ficatei. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Nu e asta intentia mea dar....Pai stii ce ai maine in meniu, nu?Ficatei cu piure!:))

      Ștergere
  2. Cam puțin...nu am fost eu foarte atentă în restul postărilor și nu am observat că vrei să slăbești ?!
    Și mie îmi plac fulgii de porumb și salatele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuu, n-am planuri de slabit. Si asta a fost o zi foarte buna:)) Adevarul e ca atunci cand incerc sa mananc normal cam atat mananc si nu mi se pare putin, nu ma simt infometata. Cand las diavolul culinar sa iasa rup frigiderul in doua!:))

      Ștergere
  3. hai ca ai compensat ficateii cu salata, dar mi-ai facut o pofta cu vinul :)) cred ca rezolv cumva si eu ca am ceva visinata prin casa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, i-am compensat dar mai am de-o portie!:))Vrei sa iti zic ca tu mi-ai facut acum mai rau pofta cu visinata??Si noi ne-am terminat rezervele strategice de visinata!Damn!

      Ștergere
  4. Micul dejun si salata chiar mi-au facut pofta;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Ehhh, mergea o pizza si o shaorma!:))Si nu, nu fac misto!:))

      Ștergere
    2. Ete la ea:))numai la mancare sanatoase se gandeste=)))))
      Nu vrei si mititei?:))
      pup:*

      Ștergere
    3. Daca s-ar putea niste sarmale. Dupa mici nu ma omor!:))

      Ștergere
  6. Si eu mananc mereu fulgi de porumb cu lapte sau iaurt :D
    Numai bunatati ai mancat ;;) Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar nu am mai mancat de multa vreme fulgi de porumb cu iaurt. Dar a inceput sa manance pitica mea si asa ca am prestat si eu!:))

      Ștergere
  7. Daca nu ar stramba al meu la ficatei as manca si eu mai des.
    Vrei sa vezi eclerele mele ? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca eu nu ma omor deloc dupa ficatei. Al meu ii consuma numai prajiti iar pe mine nu ma prea atrag asa...Cu sosulet insa YUM!:))
      Too late..am vazut deja eclerele. imi ploua in gura!!CE MA FAAAAAAAAAAAAAC???

      Ștergere
    2. Pe gratar sau trasi la tigaie sunt preferatii mei. Cu sos facut separat iarasi imi plac la fel de mult.
      Virtual iti trimit cate vrei >:D<

      Ștergere
    3. Am uitat sa-ti scriu si asta:
      Deena, la cuptoarele astea dereglate"" un pont ar fi folosirea unui vas cu apa pus sub tava pentru uniformizare la gatire, e o diferenta notabila cu el. Asa pateam cu vechiul cuptor al soacra'mii. :)

      Ștergere
  8. Esti strong-strong! Zau ca n-am dat nici una in freza unui gand ciocolatos - si nici n-as da, spre marea mea rusine si placere!:))

    Pana la ficateii cu piure m-am speriat; mi-am zis :Doamne, cum reusesti?! Pe urma a devenit din ce in ce mai pamanteana povestea!:) La vin...nush cum e, n-am baut un pahar nici adunat in toata viata mea, atat sunt de bleaga!:))

    Somnic usor Buburuzei!
    Si lungana mea a adormit, am cocolosit-o mult caci o supara durerera cauzata de vaccin, ne-au stiut toti vecinii ca punem supozitor!:))

    Pupicei, draga mea!
    Imi dau tonus postarile tale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema cu ciocolata la mine e deja grav. La modul ca as trai numai cu ciocolata. Daca am ciocolata in casa nu pot sta pana nu o mananc. TOATA!Sunt dependenta! Si deja e grav... Si mi-am propus sa incerc sa o las mai moale. Uneori imi iese, alteori nu.

      Urmeaza postarea in care o sa explic exact cat sunt de pamanteana si ce incerc de fapt sa fac cu alimentatia mea!:))INCERC fiind cuvantul de baza. Eu beau rar dar nu refuz niste vin...As mai avea eu cateva bauturi pe care le beau nefortata de imprejurari. Dar adevarul e ca sunt departe de idealul betivilor!:)) Un pahar de vin pe luna e cam maximul meu!:))

      Somnic usor si Dianei (tiza mea:D) si maine o sa fie ca noua! Doamne nici nu vreau sa ma gandesc cand va trebui sa facem si noi vaccin, ca ultimele dati era prea mica pentru a constientiza exact care e problema. Cunosc zbieretele de care vorbesti la o intensitate de copil mai mic!

      Pupici si tie!
      Sa stii ca e reciproca treaba cu postarile...:*

      Ștergere
  9. Ce bine arata mancarea noastra "romaneasca" :X Yummy! Mi-ai facut pofta de peste :)) Nu mai citesc postari culinare la ora asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Ti-am zis eu ca aici pe blog miercurea nu e bine sa ajungi ka ore tarzii!:))

      Ștergere
  10. Ce pui tu in salata de ton? Nu mi-am facut niciodata, habar n-am de ce. Am identificat salata verde, rosii, porumb si...ton(?!). :) Ce fel de ton folosesti, conservat, din acela bucati? Si ce marca?
    Eu sunt o mare fana a salatelor, pot sa mananc pana fac burta maaaare. De obicei, pun si ceva branza/cascaval prin ele si le mananc cu un pic de paine. Miiiam, deja mi-e pofta!
    Uf! A venit o prietena la mine si mi-a adus o tona de baclavale. Cum, cum sa le rezist? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxandra, poate asta o sa te ajute pana iti raspunde. :P Eu asa o mananc si e delicioasa. http://www.delicatesa.ro/retete/salata-de-ton-cu-porumb-2298

      Ștergere
    2. Si ceapa verde si ardei. Si ulei de masline. Si un pic de oregano. Mai pun si piper dar azi n-am pus ca a mancat si fii-mea! Ton conservat folosesc si in general iau din cel bucati, Vita D'oro, marca Kaufland. E la fel de bun ca Grande Famiglia de exemplus si costa cam la jumatate.
      Si eu as manca salate pana as plesni. Da-mi niste salata Caesar si sunt fericita!:)Eu de multe ori fac "salata cu de toate" si efectiv pun ce nimeresc acolo!:))Cand mergeam la Pizza Hut imi comandam salata mare si luam cate ceva din fiecare castronel de la barul de salate!:))
      Nu poti sa rezisti!Vreau baclavale acum!!Terminaa!:))

      Ștergere
  11. Deci eu continui sa cred ca daca tu chiar mananci doar atat ( nu te cred sneaky, dar mai stii :)), ai maxim, MAXIM am zis, 40 de kile cu tot cu haine :))! Tot ce ai mancat tu azi eu am mancat la masa de pranz - minus vinul ca trebuia sa conduc 4 ore si cu variatii la fructe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt sneaky dar adevarul e ca miercurea mananc mai fara prostii mustrata fiind de constiinta!:))Portiile insa si frecventa meselor cam asa se prezinta. Urmeaza postare explicativa am zis.Si am 52 fara haine. La 1.62. Not that great, ah?:)))

      Ștergere
    2. Eu am 51 la 1.75 si crede-ma ca ma chinui cu drag si spor sa ma ingras. Ca nu imi iese aia e alta treaba :))! Deci am pus pe mine 5 kile ( nu calcula cat aveam inainte ca rezulta ca sunt anorexica grav :)) si nu mai vor dom'le sa se depuna nici 100 de grame in plus. Am un metabolism mai ceva ca TGV-ul, jur :))!

      Ștergere
    3. Nu calculez:))Eu am avut 48 inaite sa raman gravida. Si ma simteam bine asa. Toti ziceau ca sunt prea slaba. Fireste! Acum in afara de burta care de fapt e de la lene n-am a ma plange. Desi tot nu as refuza un 49-50 de kile!:))Iti dau vreo 2 de la mine??:))Ca dieta chiar nu pot tine veac!:))Succes in continuare cu ingrasatul!:))Ca stiu ca deja te caznesti de ceva vreme!

      Ștergere
    4. Deena, teoretic, greutatea normala e cu 10 mai putin decat inaltimea. Deci tu esti bine. Eu aveam intr-un timp 65 de kilograme la 1.75 si deja sarisera pe mine sa nu mai slabesc, ca nu imi sta bine asa slaba. Presupun ca se aplica pentru orice inaltime. :P Ca sa nu mai zic ca acum am 73... hai sa nu mai zic. :))

      Ștergere
    5. Stiu teoria foarte bine pentru ca ma batea bunica la cap mereu ca nu am cate kilograme trebuie!:))Pe de alta parte eu cred ca e important si cum te simti. Eu la 52 cat am acum nu ma simt chiar confortabil. Pe la un 49-50 da. Dar asa nu!Stiu ca altii imi spun ca-s numai bine, dar pana la urma nu altii stau in pielea mea!:))Oricum diete nu pot tine asa ca aia e!:)) Eu maximul l-am atins gravida cand aveam 66. Din care zece kile cred ca avea numai burta!:))

      Ștergere
    6. Da, asta e cel mai important, confortul. Eu acum ma simt naspa rau, cu toate ca 8 kilograme nu sunt chiaaaar atat de mult... am avut eu si mai multe! Simt ca fac pliuri peste tot, simt burta ca de graviduta, obosesc putin mai repede, arat mai naspa. Si totusi fac cat de cat miscare, cat sa nu zic ca stau degeaba... cateva exercitii acolo, sa dezmortesc muschii. Saptamana trecuta aproape am plans de pofta si de foame intr-un magazin, am mancat cat de cat corect si cat trebuie, dar uitandu-ma pe cantar, mai pusesem un kilogram. Pai ce pana mea afacere e asta? Cre' ca imbatranesc. :)) Daca as slabi un kilogram pe saptamana si tot as fi bunoaca pana la vara. Da' vad ca nu pot. Plus ca programul de la munca nu imi permite... acolo nu pot manca altceva in afara paine cu ceva. Nu pot sa pun bolul cu ciorba sau salata pe tejghea si "buna ziua, cu ce va servesc? A, nu, ciorba nu e de vanzare, pentru voi am rujuri." :))

      Ștergere
  12. Eu nu inteleg de ce tot simt femeile nevoia de a se scuza ca beau un pahar de vin. Ce, numai barbatii au voie? Da-i in spanac, ca si noi suntem suflete! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu, nu de aia ma scuzam Doamne fereste!Ci pentru ca am inlocuit o masa principala a zilei cu vin!:))Nu am astfel de probleme nicidecum!A se vedea berile din diverse postari de weekend!:P

      Ștergere
    2. :)) Eh... se mai intampla uneori. :D

      Ștergere
    3. Da da!:))Sunt zile cand ai nevoie de o salata din asta de fructe!:))

      Ștergere
  13. Eu am mancat o punga de zmeura intr-o zi, si ce zi frumoasa a fost ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu incerc sa ma abtin. Ca sigur as rezolva rapid o punga intreaga!:))

      Ștergere
  14. Zmeura aia ziceai ca e din Kaufland?! Cred ca trebuie sa merg la cumparaturi .... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e marca proprie. In pungi de 400 g. E dementiala!!

      Ștergere
  15. Si uite cum mi s-a facut pofta instant de ficatei -culmea e ca de regula nu ma omor dupa ei :)) Trebuie sa rezolv problema curand :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Reusesc sa fac oamenii sa pofteasca la chestii dubioase!:))Si in viata reala sunt asa. Daca descriu ceva de mancare fac lumea sa saliveze!:))

      Ștergere
  16. Hei, te-am taguit la Versatile Blog Award! :D
    http://shimmeryblack.wordpress.com/2013/04/11/the-versatile-blog-award/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Sper sa ajung cat mai curand sa onorez tagul!:)

      Ștergere
  17. Iti dau tema de casa sa te gandesti la niste mancaruri rapide pentru cei care fug de colo-colo. M ancatul meu din doua in doua zile mi-a cauzat 2 kile minus si le vreau inapoi. :)) Chiar ma simt bine asa cum sunt (sau cum eram) si nu vreau sa mi se vada oasele.

    Pranzul meu de azi e un castron cu Exotic si un iaurt. Fug la cabinet si diseara in tura de noapte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, da, o sa scriu in postarile alea cu tips pentru stil de viata un pic mai sanatos. Cam cum as proceda eu in momentul de fata daca as fi in campul muncii si on the go!:)

      :*

      Ștergere
  18. salata cu toooon!!!!
    eu dorm prost dupa ce beau vin :(. indiferent ce calitate are.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba nuu!Eu dorm ca pruncul dupa ce beau vin!:))Indiferent de calitate=)))

      Ștergere
  19. Ce cuminte ai fost!
    Ah, mi-e pofta de un vin rosu si dulce, yummm. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data viitoare sa treci pe la mine fara masinuta!:))Ne cinstim ca fetele!:))

      Ștergere
  20. Salata aceea... arata super ! Iar mi-ai facut pofta evident :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bag seama ca se intampla cam des sa te fac sa poftesti la diverse!:))

      Ștergere
  21. Si eu sunt innebunita dupa salate si tot felul de combinatii ! De nu stiu cand tot zic ca fac o salata cu ton, dar.. poza ta cu salata :-)) m-a convins sa o fac cat de repede posibil ! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, eu le zic furaje sau "de pascut" la salate!:))Dar imi plac foarte mult!:)Macar atata lucru bun! Daa, neaparat sa iti faci salata cu ton. Numai ca te avertizez, s-ar putea sa devina dependenta!:))

      Ștergere