vineri, 12 aprilie 2013

Share the love

 Hello, hello!!Am venit repede sa va arat ce articole mi-au placut si m-au inspirat in saptamana ce tocmai se sfarseste. Am avut niste zile incarcate si urmeaza un weekend pe masura, avand in vedere ca sotul meu va merge la munca si sambata si duminica pana tarziu. Ehh, supravietuiesc eu, nu e prima data! Sper sa apuc sa fac si vreo doua postari pe care le planuiesc deja de ceva vreme:)

  • Pentru ca stiti ca sunt o enbtuziasta a acestor minuni salbvatoare de portofele si suflete pierdute va invit sa cititi cum sa reusesti la project pan. Le-a zis Gabriela cam pe toate care sunt esentiale!:)
  • Cealalta Diana cum imi place mie sa ii spun:))) a facut un review la  uleiul pentru cuticule Farmec. Ma tenteaza foarte tare si imi pun sperante ca intr-o zi ceva chiar o sa ma ajute sa scap de cuticulele tip razatoare.
  • Andreea m-a facut sa am ceva dubii cu privire la necesitatea absoluta de a avea Celestial. Citit si voi review-ul ei la Apocalips stuffies si vedeti cum sta treaba. Eu inca incerc sa ma decid.
  • Mereu ma cuprinde invidia cand vad cate un thrift store haul cu rezultate bune.:))Daca si voi aveti astfel de placeri dubioase va invit sa lecturati si priviti!
  • In caz ca nu stiati iubesc fardurile Seventeen. Si ca sa va convingeti ca sunt THE BOMB DOT COM:)) dati o fuga sa vedeti swatchurile facute de Iulia.
Si acum trecand peste latura superficiala cu care ma ocup pe acest blog vreau sa va recomand cateva articole care cuprind alte arii de interes pentru mine. Doar pentru ca imi plac fardurile si sunt cam aparent o zapacita nu inseamna ca nu pot fi si om serios.:)
  • Orice parinte se gandeste la viitorul copilului sau. Asa e normal. De aceea articolul acesta mi se pare foarte util. Si daca tot ajungeti acolo mamici si viitoare mamici, cititi si despre programul de mofturi al copilului ca poate mai sunt si altii ca mine care au instaurat deja de ceva vreme astfel de reguli. Si poate n-o sa mai fiu privita ca exponat de muzeu!:))
  • Un blog pe care vi l-am mai recomandat si in alte randuri. Si un articol care mi-a mers la inima pentru ca desi nu am 6 copii precum autoarea lui, uneori si unul e suficient!:))
  • La "Mic atelier de creatie" poposesc mereu cu drag si astept cu nerabdare sa fie si Katia suficient de mare pentru multe activitati de acolo. Deocamdata ne inspiram la nivel ceva mai mic:) Saptamana aceasta am admirat semnele de carte si cred ca o sa incercam si noi ceva simplu zilele astea daca reusim sa gasim timpul necesar. Mai ales ca si eu si pitica iubim cartile!:)
  • Ramanand in acelasi domeniu va arat inca un blog care ma inspira in diversele demersuri educative pe care le am cu domnisorica din dotare. Aceasta "provocare" ii poate convinge si pe cei mai sceptici ca nu e niciodata prea devreme pentru a incepe sa ne ocupam de achizitiile cognitive ale picilor pe care ii avem acasa!:) Noi invatam usurel engleza dar recunosc ca uneori toata structura pe care mi-o planific se duce de rapa si ajungem sa sarim peste "lectii" zile in sir! Incerc sa nu mai fac asta iar aici gasesc mereu un imbold!:)
Sper sa gasiti ceva interesant in lista mea!

Un weekend frumos si sper sa ne citim in curand!:)



15 comentarii:

  1. Si eu am admirat acum cateva saptamana semne de carte si mai ca-mi vine sa ma apuc sa-mi fac cateva.
    Merci fain de recomandare :*. Acum ma apuc de citit articolul cu project pan. Poate, poate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, daca faci un project pan o sa iti fac galerie de pe margine!:P Vei avea nevoie!:))) Noi inca nu am apucat sa facem nimic din cauza racelii daaar sper sa fie cu noroc zilele urmatoare. La cate carti avem prin casa avem nevoie de semne de carte frumoase!:)

      Ștergere
  2. Ah, cat de urat vorbesti despre dansele, despre cuticulele proprii si personale...
    Natiuneeee nu sunt atat de groaznice precum le descrie aceasta distinsa doamna!
    Era sa uit: Apocalisele sunt minunateeee! ;))
    Vreau, vreau, vreau si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt nasoaaaleee!:))
      Da, daca vrei apocalipse, ti-am zis..astept sa ma anunti si facem cumva!:D

      Ștergere
  3. Si eu vreau uleiul, dupa ce am citit review-ul Dianei. Nu cred ca ale tale cuticule sunt mai groaznice decat ale mele! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cuticule sa ne intrecem?:)) L-am cautat zilele astea si n-am dat de el prin nici un plafar din zona. Sper sa il dibuiesc in Dm ca tare curioasa sunt daca face fata!:))

      Ștergere
  4. Multumesc frumos pentru recomandare.Voi sapa un pic in blogul tau in cel mai scurt timp posibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce! Am gasit articole tare faine pe blogul tau si pentru mamica de copil mic sunt foarte potrivite. Nu stiu daca o sa gasesti ceva interesant aici la mine, dar tare ma bucur de comentariul tau!:)

      Ștergere
  5. Stii cum am spus citind fiecare idee: util, util, interesant, de citit, util, util...:)
    Ai inteles ca-ti multumesc si ca apreciez recomandarile tale!

    Te-ai bucurat azi impreuna cu Buburuza de soare si de primavara?
    Noi am fost la padure...:D

    Kisses!
    Weekend cat mai placut sa ai!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur daca ti-am furnizat material calitativ!:))

      Ștergere
  6. Multumim pentru recomandari ! :-D :-*

    RăspundețiȘtergere