What I ate Wednesday

Ma rog sa se termine o data cu ploile si timpul nasol. Ma influenteaza negativ din toate punctele de vedere. Inclusiv din punct de vedere al meniului. Veti vedea in cele ce urmeaza!



6 a.m. Cafea cu lapte, zahar brun si scortisoara. Fulgi de ovaz cu seminte de in, goji, seminte de chia, niste merisoare ratacite pe un fund de punguta si scortisoara of course. (Cana cu Tweety e a mea, nu a fii-mi. Are si barbatu-meu la fel. Si le detinem de cand suntem impreuna!:)) Bolul in schimb l-am sutit de la pice ca ea oricum dormea la ora aia!)


10 a.m. Zmeura mult laudata din Kaufland!!Go get yourself some!!E delicioasa!

Pana aici totul frumos si echilibrat, da?? Ploua infernal si eu ma gandeam asa "Mamaaa ce as manca macaroane cu branza!!" Mi-am alungat ideea din minte si am decis sa imi fac o salata. Am ajuns la frigider si aveam...rosii. ATAT!!Pentru ca planuisem pentru azi o vizita la piata dupa nutret. Unde sa iesi insa pe ploaie in luna lui martie aprilie? Asa ca m-am intos la ideea initiala. Carbohidratii te binedispun mereu intr-o zi nasoala, nu? Daca voi nu apelati la comfort food dubios de genul, cinste voua!



13.30 p.m. Macaroane cu branza. Arata total naspa dar au fost delicioase!!DELICIOASE I tell ya!! (Bolul picei in actiune again!!) Ea a mancat spanac cu ou si apoi a halit si paste de la mine...

18.30 p.m. Carbohidratii tin de foame asa ca m-a apucat iar destul de tarzior. U guessed it, alta ups eroare!!:)) Salata "orientala" cu castravete murat. Macar am mancat putina dupa standardele mele obisnuite la asa ceva!:))

20.00 p.m. Ca o incununare a acestei zile ma bantuia pofta de ceva dulce. Si cum nu detin (pentru siguranta) provizii am apelat la o oldie but goldie din copilaria mea. Iaurt cu dulceata. Daca nici din asta nu ati mancat e grav!:)) Cu dulceata de cirese albe to be exact! Si cu nuci!! MIaaaammm!!!

Banuiesc ca se putea si mai rau de atat!!Dar se putea si mai bine!:)) Oricum de bun a fost bun totul desi uitandu-ma la poze parca editia asta e cam neapetisanta ca aspect!:))

Share:

25 comentarii

  1. Nici nu stiam ca exista cirese albe:| :)) Arata delicios totul:X Te-am adaugat in blogroll si te astept si pe la mine daca ai placerea. pupici
    http://vovolyna.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...de fapt nu sunt chiar albe. Sunt un sortiment folosit mai ales pentru dulceata. Iti multumesc si te voi vizita cu siguranta!:)

      Ștergere
  2. Maaa, tu ne pacalesti cu portiile astea asa mici! Pai eu nu ma satur din mana aia de macaroane cu branza de o ai tu in poza :))
    Si eu am intrat in secta zmeurei congelate de la kaufland, dar nu zici ca eu aveam impresia ca e la vrac, si am cautat-o de ma plictisise; intr-un final am luat dezamagita zmeura ambalata, marca kaufland, adica cea despre care se tot vorbeste. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca daca ar fi sa cedez apetitului obisnuit as manca pana n-as mai putea sufla. Dar obiectiv vorbind chiar am ajuns la concluzia ca nu e ok.:))
      Welcome to our cult!:))Zmeura aia da dependentaaa!:)

      Ștergere
  3. Deci daca tu doar atat mananci eu nu mai am ce sa comentez :))! Cred ca am mancat pana acum cel putin triplu si ghici ce...la ora 11.30 seara eu ma duc sa imi fac ceva de mancare :))! Mda, I'm a disaster!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zile cand mananc si eu triplu. De obicei chiar asa mancam. Dar de la o vreme ma resimt. Si nu glumesc. Nu vreau sa o iau razna doar pentru ca acum 4 ani puteam manca orice, oricand, oricat. Incet dar sigur m-am dumirit ca nu mai functioneaza asa! Metabolismul a inceput sa ma tradeze. Nu esti dezastru deloc!

      Ștergere
  4. la ora asta ne prezinti mancare??? si eu am mancat astazi mult, si ceva praji si inghetata dar de maine trec iarasi pe salate ( maxim 2 zile ca mai mult nu pot) pt ca urla stomacul in mine saracu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu intelesesem la fel, ca ar fi vrac. Si voiam sa imi iau si eu, pana am citit la Ioana ce a patit ea la auchan cu zmeura vrac si mi s-a luat:)) http://www.printesaurbana.ro/2013/03/inghetata-in-forma-de-zmeura.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, stiam patania Ioanei, o citesc si eu. Mi-a spus mama ca nici nu se compara cea vrac din Auchan cu asta ambalata Kaufland!Du-te si ia ca nu vei regreta!:)

      Ștergere
  6. totul arata bine, dar eu vreau macaroane!!!

    noroc ca ma consolez cu niste peste (prajit) si legume imediat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda, clar mananc de 2 ori mai mult decat tine. Tre sa-mi schimb farfuriile!!
    Iaurt cu nuca si cu dulceata, am retinut! De-ar manca asa toata lumea si n-ar mai cumpara iaurturi cu fructe, ce bine ar fi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Farfuriile zici ca sunt problema?:))
      Sa stii ca nu e neaparat foarte bine nici cu dulceata la cat zahar are! Iaurturi cu fructe mai mananc la mari sarbatori. Inainte eram maaaareeee fan! Incerc sa nu mai fiu:))

      Ștergere
  8. Zmeura!!! si dulceata de cirese se gaseste in comert sau e productie proprie? mi-ai adus aminte ca trebuie neaparat sa slabesc.... offf
    gata, te adaug in blogroll ca mi-esti draga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dulceata de cirese e productie mama! Face toate natiile de dulceturi si ma scuteste sa incerc eu!:))
      Multumesc de adaugare in blogroll!:):*

      Ștergere
  9. Mmmm....oare de ce am intrat pe postarea asta? :)) Vreau macaroane cu branzaaaa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miercurea e mereu o zi periculoasa pe blogul meu!:))

      Ștergere
  10. Pisi balesc! Si tocmai am mancat ditai omleta. Imi plac postarile astea, nu stiu de ce :)) Te puup, m-am pus pe citit, azi am ajuns la zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca tuturor le plac postarile astea!Si mie imi plac pe alte bloguri:))Voyeurismul din oameni!:))Te pupam!:)

      Ștergere
  11. Iaurt cu dulceata yummi,iar zmeura de la Kaufland e chiar foarte buna;)

    RăspundețiȘtergere
  12. oare de ce am dat de blogul tau doar acum ? :) dar no problem , te urmaresc de acum , esti fantastica :) cat de bine arata bolul ( am scris boul :)) ) cu iaurt .. ghici ce o sa mananc in seara asta :P

    RăspundețiȘtergere