Weekend-ul asta

N-am reusit sa postez de dimineata pentru ca am avut de facut ceva drumuri. Urmatoarele zile se anunta si ele destul de aglomerate. Nu stiu cum se face dar imediat ce se incalzeste vremea incep sa am tot mai multe lucruri de facut!:))

-Am dormit pana la 8 si ceva! De necrezut!:))
-Am oftat avand in vedere ca sotul din dotare avea de facut diverse pe la masina si mi-am vazut de rutinele obisnuite cu Katia.
-Pentru ca era soare si frumos am scos tricicleta la prima plimbare de anul acesta. Cu tot cu "pasagerii" din remorca!:))


-Ne-am facut loc prin multimea de lume de la targul saptamanal de produse traditionale (si mai putin traditionale) si ne-am ales cu niste biscuiti buni si cu desertul pentru pranz. 


-M-am enervat cand am vazut ca o tanti care iertata sa imi fie nesimtirea, numai de prajituri n-avea nevoie imi taie fata cu elan ca deh, se grabea. I-am spus Katiei pe un ton ostentativ: Stai mami sa avem rabdare ca suntem mici rau si nu ne vede lumea! S-a intors babatia la mine si a inceput sa comenteze ca ce, ca...i-am spus sa se calmeze si sa isi cumpere prajiturile ca eu am timp si rabdare. Spre deosebire de altii!:)))
-Am stat pe "pajiste" in parc si ne-am mancat biscuitii. Nu pe toti. :))



-Am primit un buchet de papadii alcatuit cu rabdare de Katia pentru mine. 
-Am fugarit mingea.
-Contra cronometru am alcatuit masa de pranz si am mancat. Inclusiv desertul ala de care spuneam mai sus...


-M-am chinuit sa culc pitica. N-a cooperat. 
- Ne-am dus sa ne facem cumparaturile saptamanale. Fii-mea s-a dus cu taica-su in Baumax si eu am plimbat carutul in Carrefour fara sa ma frece nimeni la cap!:))
-Am dat o tura rapida pe centru unde Katia ar fi vrut sa ramana doua zile sa se uite la fantana arteziana. In fiecare an aia e distractia favorita a tuturor copiilor din oras!:))
-Am mancat sortimentul de iaurt Muller pe care nu il testasem pana acum. Cred ca e preferatul meu dintre toate.


-Am realizat ca am o problema psihica evidenta daca imi aleg si detergentul de vase dupa culoare -mint, DOOOOH!!- si dupa "miros" -iasomie si ceai verde!:)))A beauty junkie orice as face!=)))


-M-am dat pe netsi mi-am pictat unghiile. Tare mi-a placut cum aratau!:D
-Duminica dimineata am decis ca ma razvratesc impotriva sistemului si in loc sa ma apuc de gatit i-am imbarcat pe "copii" pentru o excursie!:))
-Am incercat sa ignor furnalul de pe obrazul stang si faptul ca aratam adormita doar cu fdt si rimel drept zugraveala!
-Am ajuns in Cisnadioara si am urcat cele multe trepte pana la biserca fortificata!


-Am facut poze multe si mi-a placut pe acolo. Mereu am avut o atractie inexplicabila pentru ruine.










-Mi-a cazut cu tronc copacul asta din curtea bisericii.


-Ne-am dus pe un drum desfundat cu masina proaspat spalata!Big mistake!:))
-Am identificat niste locuri de gratar necunoscute pana acum.
-Am luat decizia ca o masa la restaurant o sa ii prinda bine divei noastre asa ca fix aia am facut!:))
-Eu am sarit peste mancarea propriu zisa si m-am rasfatat cu papanasi:X:X
-L-am asigurat pe Mihai ca are vise marete daca el crede ca o sa doarma Katia pentru ca "e obosita". Am avut dreptate. N-a dormit nici 5 minute.
-Le-am facut pa sotului si picei care au plecat sa ii viziteze pe bunici dandu-mi concediu cateva ore. 
-Am pierdut vremea pe Youtube.
-M-am gandit ca niste compot de piersici e fix ce imi trebuie si am pus in practica tratamentul!:))


-Am facut o mare baie cu spuma si am testat masca de la Anian. Dupa ce o mai pun in folosinta de cateva ori o sa va povestesc si voua despre ea.
-Mi-am pregatit picioarele de sezonul cald!:))Welcome back epilator my trusty friend!:))
-Am citit.Mult. Pana cand...

-Am realizat ca fii-mea deja ar cam trebui sa fie acasa. Si am sunat sa vad daca sunt pe drum. Nu erau!:))
-Am incercat sa pun in toane bune un copil extrem de obosit si marait. Dupa atatea ore de zbantuiala cate n-a mai avut de mult timp era franta.
-Am prevazut dezastrul iminent si am facut patul in camera noastra foarte devreme. 
-Am facut noapte alba pentru ca picea cea obosita n-a dormit calma nici cu noi, nici singura. S-a zvarcolit, a povestit, a plans...ce sa mai, distractie!:))Inca o dovada ca nebuna de mami cu programul ei stie ce stie!
 

Share:

19 comentarii

  1. Si eu am fost la Cisnadioara duminica, dar nu am urcat la cetate, am urcat pe dealuri pentru a fotografia de la distanta cetatea. Grava boala. :)))
    Eu nu am avut timp pentru lectura si mi-e o ciuda...mare, mare. Poate astazi, sper sa ajung sa citesc macar cateva pagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hah, tu ai facut intr-un weekend cat fac eu in 2 sau chiar 3 :D.
    Am citit si eu cartea de mai sus, mi-a placut f mult :)

    simonik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii bine ca nu e asa!:))De cand te stiu esti de 100 de ori mai productiva decat mine!:PEu doar am un stil de a le spune de zici ca cine stie ce fac!:))

      Ștergere
  3. Foarte frumos si cat de multe ai facut. Eu sunt o lenesa :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul e ca mi-ar placea sa stau sa lenevesc. Dar pe langa faptul ca nu e o optiune din cauza de pitica, nu reusesc nicicum sa ma relaxez. Am in codul genetic agitatia!:))

      Ștergere
  4. Imi place weekend-ul vostru...:)

    N-am ajuns la Cisnadioara, mi-am propus acum!

    Eu, desi are copilul 8 ani, inca sunt maniaca in privinta respectarii programului; ma imita intr-un mod tare haios Dia mea, pe aceasta tema: "Alex, e tarziu, copilul trebuie sa doarma!!! Maine nu se va putea trezi!!!" :))

    Apropos de "probleme psihice", vreau si eu detergent de vase ca acela!:))

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Diana, ai o nominalizare pentru un premiu dulce!
      http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

      Kisses!

      Ștergere
    2. Si eu consider ca un program respectat egal cu parinti fericiti si copil asijderea!Usoarele derapaje se intampla inevitabil, dar eu una sunt "nazista" cand vine vorba de respectat orar de somn si mese!

      Fugi si ia detergent din ala!:))Eu ma simt foarte fashion cand il folosesc=))))~!!

      Maine o sa vezi ca am raspuns p[remiului de la tine!Iti multumesc!:)

      Ștergere
  5. Ce faina e cetatea si mie imi plac ruinele, imi place sa privesc si sa-mi imaginez franturi din viata de pe atunci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa sunt si eu. Parca pot sa respir cate ceva din povestile si vietile din locuri incarcate de istorie. Intru in transa cand vad "daramaturi" cum urat si pragmatic se exprima sotul meu lipsit de suflet de poet!:))

      Ștergere
  6. Iaurtul de la Muller cred ca e perfect!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ohoho, cât poate să fie de tentant noul iaurt de la Muller, dar și acei biscuiti pe care i-ai ronțăit cu draga de Katia! Miam miam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iaurtul e super bun!Cred ca se repeta in curand!:))In schimb sa stii ca biscuitii nu au fost atat de buni pe cat erau de aspectuosi. Am fost dezamagita!

      Ștergere
  8. Ce scufita rosie frumusica vad eu intr-o poza, merita inramata!!
    Noi weekendul acesta am fost la Gradina Botanica si am admirat fluturii vii(cei 2-3 prezenti la datorie, restul erau ascunsi) si ciresul japonez superb inflorit.
    Pupici mamicii si picei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar fi frumos sa o duc si eu pe pice la Gradina Botanica atunci cand ajung in Bucuresti. Problema e ca ar trebui sa fac atatea chestii si sa vad atatia oameni intr-o saptamana incat nu stiu cum o sa o scot la capat!:))

      Ștergere
  9. Mai, tu ce ai mai mancat miercuri? Astept postarea! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum ai putut observa n-am mancat nimic!:))Glumesc glumesc!:) O sa postez miercurea viitoare!Imi cer scuzee!

      Ștergere